Camping L'étang de Fouché ***

7,1

92 reviews over Camping L'étang de Fouché in het Nederlands

Verrassend leuke camping

fam van der Voort, 24-8-2017

We hebben 5 nachten in een luxe huur tent doorgebracht, dit was verrassend leuk. We stonden aan het meertje, waar we lekker in zwommen. Het personeel was erg vriendelijk, het dorpje Arnay is op loopafstand, hier vindt je een supermarkt en we maakten `s avonds het dorpsfeest mee, heel gezellig! Wij troffen het met heel goed weer, als het slecht weer is er niet zoveel te doen op de camping, maar in de omgeving zijn genoeg leuke stadjes te bezoeken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geen gedoe, gewoon lekker vakantie!

Renske, 12-8-2017

Rustige camping met ruime schaduwrijke plekken. Sanitair is eenvoudig en schoon. Speciaal familie douche met babybadje was ideaal! Zwembad is klein en snel druk. Water was lekker warm. Helaas geen afgesloten 'pierenbad', was handig geweest met ondernemende dreumes. Geen gebruik gemaakt van kidsclub door voldoende kindjes om mee te spelen. Dorpje met bakker en diverse winkels op loopafstand, handig brood bestellen op de camping. Omgeving is mooi, veel mooie historische plaatsen, veel te zien!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
The campsite team, Responsable réservation, 24-8-2017

Hello,

Thank you for sharing your feelings about your stay. We are glad to hear that you enjoyed the campsite, its swimming pool and the bread service that we propose.

The region is indeed very rich to visit, there is something to suit all tastes!

We hope to welcome you again soon.

Kind regards,

Slecht onderhoud, ruime plaatsen

Ed gebuijs, 5-8-2017

Het eten is slecht en veel te duur, Koud en aangebrand.

De omgeving is dood. Dus geen plek voor vakantie.

Zo snel mogelijk naar huis.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gemoedelijk. Geen spektakel

Hr, 4-8-2017

Zwembad : goed, zwembad loopt af handig met kleine kinderen., schoon. Niet goed. Beetje klein voor als iedereen wil zwemmen. Simpel zwembad

Meer(tje) :goed, glijbaan in het meer, geen helder maar wel schoon water.

Niet goed : zou het een ven noemen ipv een meer.

Camping :goed, gemoedelijke sfeer, schoon. Nog nonsens.

Leuk voor kinderen tot jaar of 10.

Niet goed : weinig te doen voor oudere jeugd. Dorpje op zich is redelijk uitgestorven.

Tips: beaune leuk stadje, prachtig oudste ziekenhuis van Europa. Zelfs pubers vonden met gratis audio route het de moeite waard. Donderdag dorps feest in arnay le duc.

Als je gaat voor de vier sterren moet je niet verwachten bij yellow Village achtige camping te kom. Deze extra ster denk ik gekregen omdat Huttopia concept de camping onder zich heeft genomen en er nieuwe glamping tenten staan en pipo wagens. Wij hebben ons vermaakt maar voor ons was camping iets te weinig vertier.

Voor kleine kinderen en als je van ongedwongen houdt zonder teveel geschreeuw en herrie 's avonds uit luidsprekers is dit een heerlijke plek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Genoten op deze camping

Shirley, 1-8-2017

Leuke camping met vriendelijk personeel. Veel te doen en een fijn zwembad. Ook leuk voor kinderen aan het meer waar een speeltuin is en je kan waterfietsen. Grote plekken en net sanitair. Wij hebben genoten en gaan volgend kaar weer terug.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Volgend jaar weer...

Ellis, 21-9-2016

Is gezellige camping met niet teveel poespas.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

zonde

Schagen, 10-8-2016

2 jaar geleden was deze camping echt een aanrader voor iedereen. Een mooi meer en dito zwembad. De Wifi was top, de camping was mooi groen en de animatie was top verzorgd.Hedendaags (een nieuwe eigenaar) is helaas de realiteit veranderd. Wifi werkt niet, animatie is er haast niet en het zwembad is echt ijs en ijskoud. Mijn kinderen wilden zelfs niet naar het zwembad i.v.m. het watertemperatuur. Helaas zijn deze 3 basis dingen (WIFI, leuke Nederlandse animatie en een normale zwemwatertemperatuur) op deze camping niet meer aanwezig. Dat de riolering 2x ons huisje binnenstroomde was gelukkig wel binnen 2 dagen opgelost. Maar het blijft zonde dat zo'n mooie camping nu zo verwaarloosd is en als eigenaar zijnde zou ik mij echt zorgen maken, hoe verder...
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Troosteloos, nooit meer.

Monique, 3-8-2016

Huisje gehuurd voor een week. Huisje is troosteloos, maar het koude en natte weer werkte ook niet mee aan de sfeer. Zwembad zou naar zeggen verwarmd zijn, maar dit is niet het geval, het is ijs- en ijskoud. Bij klacht aan de receptie hierover werden de schouders opgehaald en ging men verder met andere zaken. Toilet bij restaurant is vies, bij melden werden we boos aangekeken. Restaurant is naar zeggen van de dorpsbewoners slecht, maar dit niet zelf ervaren. Dorpje Arnay is aardig en op korte afstand van de camping, goed te lopen, avond markt is gezellig. Speeltoestellen eenvoudig en verouderd, geen animatie. Speeltuintje bij het meer meer uitgebreid en leuker. Het zwembad was ook geen optie dus voor kleine kinderen niet veel te doen. Wasmachine en droger deden het beiden niet, zou gerepareerd worden, maar is niet gebeurd. Wij zijn eerder naar huis gegaan, ook door het slechte weer, maar we komen nooit meer terug.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Niet zoals op de website staat

Yvonne, 1-8-2016

We hebben een week op de camping gestaan. Prachtige groene camping met ruime staanplaatsen. Voor de rest tegenvallend. Verouderd sanitair (wel goede hete douche), hygiene liet te wensen over. Eten was voldoende maar te lage personele bezetting dus wel wat lang wachten. Personeel werkt hard maar kan het niet bijbenen. Er was geen WIFI beschikbaar, heel vervelend als er wel Free WiFi beloofd wordt. Al met al niet helemaal zoals het op de website wordt aangeprezen. Voor een nachtje op doorreis oké maar voor je hele vakantie geef ik deze camping een voldoende.
    Gereisd met partner in juli 2016

Niet zoals was beschreven.

Carolien, 28-7-2016

Wij kwamen in een rustige week aan. Er was geen animatie, het volleybalnet heeft een week op de grond gehangen en het personeel deed er niet veel aan om de gasten tevreden te stellen. Het personeel was aardig maar omdat de camping was overgenomen door een groot keten is er personeel aangenomen om er de hele zomer te werken maar zij hebben zich niet goed voorbereid op alles wat er op de camping en omheen gebeurt. Ze werkten keihard maar konden het naar mijn mening niet allemaal bijbenen. Het zwembad was echt ijskoud en de ligbedden waar over gesproken werd op de website hebben plaats gemaakt voor zitjes. Het eten in het restaurant was niet echt smaakvol en de glijbanen op het strand stonken heel erg. De chaletjes waren erg leuk en zeker aan te raden. Voor ons geen tweede keer, vond toch wel dat de website een beetje bedriegelijk is geweest. Met kleine kinderen gaat het wel, voor wat oudere is er echt weinig, ook in de buurt is er niks.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping L'étang de Fouché bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'étang de Fouché in Arnay-le-Duc (Cote d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'étang de Fouché zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'étang de Fouché scoort een 7.06 uit 10 op basis van 101 reviews.