Camping Municipal de la Plage du Cher

Camping Municipal de la Plage du Cher
Municipal de la Plage du Cher
6,6

1 review over Camping Municipal de la Plage du Cher in het Nederlands

wat een ruimte voor weinig geld

iels999, 16-8-2016

We kwamen deze camping op de bonnefooi tegen als overnachtingscamping. Het is een heerlijk kleine camping en we mochten zelf een plekje kiezen. We hadden een plek van zeker 20x20 meter. Gigantisch. En zo waren er nog meer plekken. En de prijs...we dachten eerst dat het per persoon was, maar het totaal voor 2 volwassenen, 3 kinderen en electriciteit was €14,40! Nog nooit zo goedkoop gestaan. Het sanitair was prima en netjes. heerlijke douche. En het riviertje met kiezelstrandje was een welkome verkoeling na een warme autorit.

De eigenaars waren vriendelijk, maar spreken weinig tot geen Engels. Hoeft geen probleem te zijn. Beetje je best doen, dan doen zij dat ook.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de la Plage du Cher in Urcay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de la Plage du Cher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal de la Plage du Cher scoort een 6.56 uit 10 op basis van 5 reviews.