8,7

Uitstekend

15 reviews over Camping Trézelles in het Nederlands

Zeeën van ruimte op deze geweldige plek.

Fam. Brouwers, 16-8-2017

Het is een super camping op een prachtige plek. Heerlijk aan het water en heel veel ruimte rond je tent of caravan. Er zijn veel jonge kinderen die heerlijk met elkaar kunnen spelen en ontdekken in de speeltuin, op het enorme grasveld of in de beek. Maar daarnaast zijn er ook de ouderen die hier genieten van de rust en ruimte.

Het sanitair is eenvoudig maar schoon. De lieve Franse jongedame die de receptie bemant is uiterst behulpzaam, (kind)vriendelijk en spreekt goed Engels. Onze kinderen spreken nog geen Frans of Engels maar vonden het super leuk om bij haar zelf een ijsje te kopen.

Vanaf 22:00 uur is het muisstil op de camping, op de natuur geluiden na dan.

Op zondag zijn heerlijke fish en chips, frietjes en ijsjes uit de patatwagen / cabane a snack te verkrijgen.

Maw een aanrader en voor ons komt deze camping echt op het lijstje van nog eens te bezoeken.

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijk plekje

Robert van Herk, 4-8-2017

Hoewel het dorpje zelf niet veel om het lijf heeft, is de voormalige camping municipal (beheerd door Nederlanders) een verademing. Ruime, schaduwrijke plaatsen, veelal langs een kabbelend beekje. Sanitair is eenvoudig, maar smaakvol opgepimpt. Brood kun je bestellen bij het dorpsrestaurant. De table d'hôtes van naburige camping La Terrasse (zelfde eigenaar) is een aanrader. De lieflijke omgeving doet het humeur goed. Aanrader is een bezoek aan mondain Vichy.
Gereisd met partner in juli 2017

Camping Trezelle met nieuwe beheerder

J.Ph.G.Hop, 8-6-2017

Via een kennis op deze camping terecht gekomen. De nieuwe (nederlandse) beheerders zijn ook eigenaar van de nabij gelegen camping "Domaine la Terrasse". Het sanitair is hard aangepakt waardoor deze prachtig gelegen camping een aantrekkelijke bestemming is geworden. Zowel voor trekkers als voor een langer verblijf. Gelegen aan een riviertje met daarbij een klein strandje. Het dorpje ziet er leuk uit met een restaurantje(waar ook brood besteld kan worden) en een kleine maar goede supermarkt. Wij verbleven hier enige dagen.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping

carola_flach, 11-8-2015

Geweldige en rustige camping. Mooi gelegen aan een rivier.
Gereisd familie in juli 2015

rustige, vriendelijke camping

Hans May, 16-7-2015

de camping is heel mooi gelegen. Veel schaduw, langs een riviertje. Gastvrij ontvangen. We bleven 30 dagen en hebben het erg naar ons zin gehad. Esther en Pieter-Jan (de beheerders) zijn steeds behulpzaam geweest. Esther kan ook heerlijke maaltijden bereiden voor de campinggasten.

In Trézelles is een kleine supermarkt en een bakker. Slechts een paar minuten lopen. In de omgeving zijn veel bezienswaardigheden, bv. Kastelen, steden en dorpen.

We zijn zeker van plan het volgend jaar terug te gaan. Een prima camping die aan iedereen aan te bevelen is.

Gereisd met partner in mei 2015

Jammer

G.Gomez, 13-5-2015

Zo'n mooi terrein met prima grasmat met een sanitairgebouw met lekkende urinoirleidingen, kapotte lichtschakelaars, ontbrekende deurtjes en spinraggen en ongedierte in alle hoeken en gaten. Hiervoor moet 17,50 euros per dag worden betaald in het voorseizoen. Voor die prijs zit men bij Acsi met de CC-kaart op een 4 tot 5 sterren camping.
Gereisd met partner in januari 2015

Ruim en rustig

Esther, 26-10-2014

Rustige en eenvoudige camping met zeer ruime plaatsen. De Nederlandse eigenaren zijn gastvrij. 's Ochtends is er koffie op het overdekte terras. De vis- en speelrivier biedt op warme dagen verkoeling. Toen wij er waren was de rivier een spannende wildwaterbaan. Voor grote kinderen zijn er geen speeltoestellen. Wel volop ruimte en natuur om in te spelen en te ravotten. Het sanitair is eenvoudig en schoon. Als je wilt mag je in overleg met de eigenaren een kampvuur maken. In het kleine dorpje op loopafstand van de camping is een bakker en een kruidenier, waar in het minuscule winkeltje genoeg te vinden is als je eens geen zin hebt om naar de supermarkt te gaan. Ook kun je op sommige dagen op de camping eten. De omgeving is mooi. Je kunt er leuke fiets- en wandeltochten maken. Wij hebben er met onze twee kinderen (8 en 10 jaar) twee weken een prima tijd gehad. Een klein minpuntje waren de felle lampen bij het toiletgebouwtje, die niet bij de natuurlijke uitstraling van de camping pasten.
Gereisd familie in juli 2014

toffe camping

peter, 1-9-2014

het is een heel gezellige rustige groene camping

de ligging is prima en Esther kan heel lekker koken

de eigenaren zijn ook heel gastvrij .

ik heb een opmerking: ik vind de prijsstelling prima in verhouding van de aangeboden voorzieningen maar als je met meerdere huisdieren komt dan wordt het toch een dure camping in verhouding tot de voorzieningen.

het is er wel heel leuk voor de honden ze kunnen zich uitleven in het water.

Gereisd met partner in augustus 2014

Leuke, rustige camping

Familie Visser, 19-8-2014

Wij stonden heerlijk bij het snelstromende riviertje. Hier konden de kinderen heerlijk in spelen (wel waterschoenen aan doen). Douchen en afwassen met echt lekker warm water. Leuke camping als je een wat rustigere camping zoekt. Mooie omgeving qua natuur en er zijn best wel wat leuke plekken te vinden als je even zoekt.
Gereisd familie in juli 2014

Heerlijke groene camping!

Myrte en Stephan, 17-8-2014

We hebben een heerlijke vakantie gehad op de camping bij Esther en Pieter-Jan! We hadden een rustige, hele grote plek aan de rivier met zon en schaduw. De sfeer op de camping is gemoedelijk. Wie er van houdt kan met anderen een borrel drinken aan de gezamenlijke picknicktafels onder de overkapping. Wie geen zin heeft om te koken kan een paar keer per week 's avonds mee-eten met Esther haar zelfgekookte luxe menu's of bij de kebabkraam of pizzeria iets halen. De toiletten zijn nieuw en schoon. De douches zijn gedateerd en wel aan vervanging toe.

De camping is een echte aanrader voor mensen die houden van een kleine rustige camping in een mooie natuurlijke omgeving met grote plekken (zonder hegje) ook fijn: de prijzen! :-)

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Trézelles in Trézelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Trézelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Trézelles scoort een 8.7 uit 10 op basis van 15 reviews.