Camping Domaine La Terrasse

9,6

90 reviews over Camping Domaine La Terrasse in het Nederlands

Gezellige camping!'

Josefien, 19-8-2017

Wat was het weer fijn bij Floortje, Annemiek en Maurits en alle dieren! Of het nou regent of de zon schijnt, we vermaken ons hier altijd!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige plek❤️

Marleen, 19-8-2017

Een heerlijke, lommerrijke camping met superlieve eigenaren! En jeetje, wat kunnen ze koken... heerlijke tijd gehad!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Beleven en laten verrassen!

Annemieke, 19-8-2017

Beleving en gastvrijheid! We hebben ondanks het mindere weer een heerlijke week gehad in de walnotenboomgaard. . Wat een prachtige plek is dit! Ook van het eten kunnen we geen genoeg krijgen, net als

een koffie of wijntje op de veranda. Wat een heerlijk sfeertje weten ze hier te creëren.

Als het aan de kinderen ligt volgend jaar 😄

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Kei leuk en gezellig

Jade, 21-7-2017

Prachtige plek! Gezellige bewoners. Iedereen kent elkaar en dat is echt geweldig. Heerlijk eten en fijn dat je kan aanschuiven!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Perfect plekje

Bianca, 21-7-2017

Bij sommige campings klopt gewoon alles. Dit is er zeker zo een. Gastvrij, oog voor detail, altijd hulpvaardig en fantastische kookvaardigheden is wat de eigenaren kenmerkt. Dit is niet onze eerste keer hier maar ook zeker niet de laatste.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Kindvriendelijk, heerlijk eten, en schoon!

Rachel, 30-6-2017

We verbleven in een safaritent met onze twee kleine kinderen. Deze zijn heel compleet en schoon, met eigen keuken en mooi terras. Op de camping is alles aanwezig voor kleine kinderen: aankleedtafel, badje, toiletverkleiner. Een kinderstoel en bedje zijn te huur.

De camping is zeer goed onderhouden en schoon. De eigenaren Annemiek en Maurits werken erg hard om dit zo mooi en netjes te houden. Ze zijn zeer vriendelijke en denken goed mee.

Vier keer per week kan je aanschuiven bij een 4 gangen diner waar veel mensen van de camping aan meededen. Dit was echt erg lekker en ook heel gezellig!

De kinderen vonden ook de dieren en speeltuin (met trampoline) erg leuk! Omdat de camping kleinschalig is hebben de kinderen snel contact.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fantastisch!

Judith, 21-6-2017

Het was fantastisch om op deze lokatie te kamperen. De plek is mooi, de eigenaren top, het sanitair goed, de table d'hôtes geweldig en de omgeving mooi. We hebben heerlijk gefietst en gewandeld en de steden Moulins en Vichy bezocht. Er zijn ook safaritenten, pipowagens en gîtes beschikbaar. Van het zwembad en de jeu de boulesbaan hebben we geen gebruik gemaakt. Misschien een volgende keer wel! We komen namelijk zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Rust, Ruimte, lekker eten

Sabrina, 17-6-2017

Ik sluit me aan bij de rest. Verbleven in juni dit jaar in het grote vakantiehuis, alles tip top in orde, mooie ruime tuin erbij, mooie uitzichten, overal dieren voor de kinderen. We hadden geluk dat er een ander stel was met jonge kinderen, dat heeft het plezier van onze dochter van vier nog meer vergroot. Het eten was heerlijk! Ook nog gezellig avondje gejeuxdeboult op het veld. Een aanrader dus!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

ontspannen uitkijken naar sfeervolle avondmaal

George, 12-5-2017

De kookkunst van Annemiek is authentiek en vooral goed

Normaal duurt het enige dagen om te onthaasten, hier enkele minuten :)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijk, eten, spelen en genieten

Karin, 12-5-2017

Mooie groene rustige omgeving

met een rivier om bij te spelen

en een eenvoudig zwembad om af te koelen

Veel ruimte voor jonge kinderen om lekker te spelen

Of zomaar rond te scharrrelen

Dineren op het domain is te gek , lekker en gezelli

Wil je iets bezoeken ,

dan zijn er voldoende mogelijkheden als je de auto neemt

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Terrasse in Trézelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Terrasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine La Terrasse scoort een 9.62 uit 10 op basis van 90 reviews.