Uitstekend

Zoover award

198 reviews over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) in het Nederlands

Alle positieve reakties zijn waar

Fam gerritsen / vd ijssel, 21-8-2017

Wij verbleven in de gite wat een heeerlijke plek ik kan alleen maar zeggen belachelijk zo goed alle positieve revieuws kloppen!!!! Was geen vakantie maar een kadootje!!!

Heel toffe gezinscamping

Oliver Devoogdt, 19-8-2017

Echt leuk voor de kinderen, ze mogen wel niet te oud zijn.

Zeer persoonlijke ontvangst/begeleiding.

Ook goede eet/drankgelegenheid aan zeer scherpe prijzen.

Buurt is wel ietsje minder, ook aan grote weg.

Fam. Van Ooijen, 18-8-2017

Peter en Marga, bedankt voor de fijne dagen op jullie camping. We hebben genoten van de gezelligheid en het heerlijke eten. Jullie hebben het goed voor elkaar. De omgeving was onverwacht mooi en er is veel te bezichtigen. We hebben de paardenrennen bezocht in Vichy, geweldig om mee te maken. Erik, Klaas en Mirjam van Ooijen
Gereisd familie in augustus 2017

Super leuke en gezellige camping

L. van Veelen, 14-8-2017

Geweldige omgeving veel te doen, als bonus een nederlands echtpaar die de camping een geweldige glans geven in een ongedwongen sfeer en een nederlands/franse ambiance.

Het restaurant is ook een aanrader, duidelijke menu's met een scherpe prijs, helemaal top!

Ook kunnen jonge kinderen zich vermaken in het nieuwe afgesloten kinderbad en de ouderen hebben een apart zwembad (ook afgesloten voor de peuters). Super veilig allemaal dus een vette 10

Ga zo door

Groetjes

Fam. van Veelen

Fantastisch!!!

Andre wendy niek en marlou, 13-8-2017

Op doorreis naar het zuiden zoeken we vaak een adres om te overnachten in en chambre d hote of camping..soms tref je dan een paradijsje op onverwachte plek, en denk je hier wil ik wel langer blijven. Domaine sainte marie is zo'n plek. Op deze camping en B&B ontbreekt het echt aan niks. De eigenaren Peter en Marga zijn echt super gastvrij. Wij verbleven voor een nacht in de B&B en dat was echt super de luxe. We hebben s'avonds echt ongelooflijk lekker gegeten op het overdekte terras. Ook het ontbijt was super .Op de camping hangt een heerlijk relaxte sfeer, en de plekken zijn bijzonder groot. Voor de kinderen zijn er tramolines skelters en een omheind zwembadje. Iedere namiddag wordt er voor de liefhebber wat gedronken bij de bar . Erg gezellig.!!

In de omgeving is veel te doen, dus prima plek voor langere tijd, maar ook zeer geschikt als doorreiscamping voot als je eens een andere route naar het zuiden zoekt, Wij komen hier zeker nog eens terug,

gezellig en gemoedelijke camping

fam Rupert, 12-8-2017

We kijken terug op een geweldige week op deze camping. Volgend jaar gaan we zeker terug. Veel gasten komen hier en jaren en niet zonder reden! Marja en Peter zorgen voor een zeer gezellige en relaxte sfeer op deze kindvriendelijke camping. Van klein tot groot ;iedereen kan zich hier vermaken. Wij logeerden in een chalet met een heerlijke ruime veranda. gezellig aangekleed en van alle gemakken voorzien. Ook de campingplaatsen zijn ruim en het sanitair heel netjes. Op de camping kan je heerlijk eten voor een goede prijs en zijn elke dag vers brood en eitjes te bestellen. Dit is vakantie zoals die moet zijn.

We komen zeker terug!

Wendy van Meel, 2-8-2017

Wat was het heerlijk! Wij en onze dochter van 9 en hondjes hebben een geweldige vakantie gehad. Het eten is zo lekker en betaalbaar dat we zelden hebben gekookt😀 Het sanitair was erg goed onderhouden en heerlijk schoon. De gastvrijheid en gemoedelijkheid zorgt ervoor dat we zeker terugkomen.

In de buurt;2km is een leuk riviertje. Een uurtje rijden en je bent in een middeleeuws stadje of bij de watervallen. Ook een dagje kanoeën is een aanrader. En vergeet zeker de brocante niet. Maar onze dochter verbleef liever op de camping in het kindveilige zwembad of acht reuzentrampolines. En zoveel vriendjes om mee te spelen. Nog een pluspunt vinden wij het weer; overdag zwemweer en snachts koelt het heerlijk af.

Echt een aanrader.

We hebben vorig jaar in een chalet verbleven en nu met inze eigen caravan; XL plekken😀

Super!!

Fam reinders, 31-7-2017

De ontvangst door Peter en Marga was meteen vertrouwd. We hebben met 2 kinderen van 12 en 15 jaar 2 weken in een super mooie chalet gezeten, met mooie veranda waar je heerlijk kunt zitten.

Op de camping ontbreekt het aan niets, voor de kinderen is er genoeg te doen en het zwembad is heerlijk.

We hebben div keren heerlijk gegeten en elke dag kun je vers brood bestellen voor de volgende ochtend.

De camping is ruim opgesteld, dus voor grote caravans/tenten meer dan genoeg ruimte.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!!

Heerlijke camping

Bas, 30-7-2017

Geweldig weekje gehad op deze heerlijke camping. Erg kindvriendelijk, gastvrij en ruimtelijk opgezet. Absoluut een aanrader om vanuit deze plek de Auvergne te verkennen.
Gereisd familie in juli 2017

Een aanrader voor groot en klein!

Griet Loodts, 30-7-2017

Een zeer gezellige camping, hartelijke mensen, lekker eten, verzorgd sanitair. Dit jaar was het onze doorreiscamping naar het zuiden. Zowel onze kinderen als wij waren gewoon graag langer gebleven. Dat zegt genoeg. Een aanrader dus!
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) in Treteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) scoort een 9.02 uit 10 op basis van 203 reviews.