Vakantiehuis Le Petit Pauliat *****

8,8

34 reviews over Vakantiehuis Le Petit Pauliat in het Nederlands

Zeer onprettige gastheer

Familie Wiffrie, 8-9-2017

Had erg leuk kunnen zijn mits Sjoerd zich anders had opgesteld.

Het volgende gebeurde: Ik zat met mijn dochter bij het zwembad met een ander gezin. Een van hun kinderen wilde graag het duikbrilletje van mijn dochter lenen. Zij wilde dit niet, maar ik vond dat ze die even moest uitlenen aangezien zij ook zwemspullen van hen had gebruikt.

Ze werd daar erg boos over en begon hard te huilen (hoe dat soms kan gaan bij kleuters). Ik ging daarom met haar terug naar het huisje om haar te laten kalmeren.

Sjoerd kwam er aan en vroeg op een hele nare toon wat er aan de hand was en of ik haar per direct wilde verwijderen bij het zwembad want iedereen had er last van. Ik was nogal verbaasd over deze opmerking aangezien ik al bezig was daar weg te gaan (we stonden in de opening van het hekje van het zwembad, kind huilend op grond), hij niet wist wat er was gebeurd en er waren verder geen andere gezinnen op de camping op dat moment.

In de middag sprak ik hem daar op aan aangezien ik er echt een rotgevoel over had. Hij reageerde erg defensief. Op mijn vraag hoe ik het het dan moeten doen volgens hem kreeg ik als reactie dat ik had moeten voorkomen dat ze ging huilen. Dat hij heel veel kleuters op de camping heeft gehad, zelf kleuters heeft gehad, maar dit nog nooit had mee gemaakt.

Heel naar allemaal. We voelden ons er erg onprettig bij. Durfde onze dochter bijna niet meer naar buiten te laten gaan in de angst dat ze iets van lawaai zou maken. We zijn dus weg gegaan en hebben daardoor dubbele kosten moeten maken voor een vakantie elders.

We hadden de eerdere review op zoover over Sjoerd wel gelezen, maar toen dachten we nog; er moet ook altijd wel 1 zeurpiet bij zitten. Nou niks is minder waar. Hadden we er maar naar geluisterd.

Voor ons dus nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Sjoerd en Felicia Groenendaal, Eigenaar, 10-9-2017
Beste Dianne en Stefan Van der Beeke-Wiffrie. Bedankt voor jullie recensie. Het spijt ons zeer dat jullie verblijf op ons vakantiedomein zo is tegengevallen. Jammer dat Dianne het gebeuren met Sjoerd zo heeft ervaren. Elk verhaal heeft 2 kanten, het lijkt ons geen goed idee om hier tot in detail op in te gaan. Wij proberen onze gasten al bijna 10 jaar een hele fijne vakantietijd te bezorgen en slagen hier meestal goed in. We vinden het ontzettend jammer en vervelend dat het deze keer niet gelukt is.

Niets dan lof over Le Petit Pauliat!

Lisa & Matthijs, 28-6-2017

Wij verbleven in de mooi verbouwde gîte 'Le Péron' en hebben een heerlijke tijd gehad. Niet alleen is de plek fantastisch (tuin is bijzonder groot en één en al privacy) maar ook de hartelijke ontvangst en gastvrijheid van Sjoerd en Felicia hebben ervoor gezorgd dat we ons erg welkom voelden en heerlijk tot rust zijn gekomen.

Mocht je op zoek zijn naar rust, natuur en en even helemaal willen ontspannen, dan kunnen we je Le Petit Pauliat zeker aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

warm, gastvrij en ontspannen!

Peter en Manon, 22-9-2016

Wat een heerlijke plek! De perfecte plek voor een ontspannen vakantie. Aan alles is te merken dat Sjoerd en Felicia hun vakantiedomein met heel hun hart runnen. Alles in de tent klopt en is met sfeer ingericht, het zwembad is fantastisch, het terrein is mooi verzorgd, kinderen hebben volop de ruimte om te spelen en zelfs het speelhuisje is met sfeer en zorg ingericht. Veel privacy, maar ook ruimte voor een praatje of een gezellige avond.

Felicia kan heerlijk koken en ook hier wordt weer aan de kinderen gedacht.

Kortom, aan alles is gedacht... wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Genieten op het Franse platteland!

Emelie, 10-7-2016

Heel ontspannen, deze gite in de Auvergne! Kleinschalig (2 huizen, 2 safari tenten) en met een prachtige tuin waar onze kids konden spelen en wij bbq'en en borrelen. We hadden geen omkijken meer naar de kids! s'Ochtends gaat de eigenaar naar de bakker en een aantal keren per week table d'hotes. En eens per week: pizza's bakken in het oude bakhuisje, lekker! In de omgeving voldoende te doen: meertjes in de buurt, naar de lokale markt om kaasjes te kopen, wandelingen. Vanuit de site zelf erop uit met de kids in de bolderwagen en bij terugkomst een duik in het zwembad. Heel ontspannen!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Het was weer fantastisch!

Willeke, 7-5-2016

Ook dit jaar weer bij deze lieve mensen mogen verblijven. Helaas viel het weer tegen en hebben we niet pootje kunnen baden in het mooie zwembad. Maar we hebben het toch weer heel gezellig gehad. 'S ochtends werd ik wakker van het knisperende haardvuur. Sjoerd stak deze voor ons aan terwijl hij de broodjes van de bakker neerlegde.

Felicia heeft weer de sterren van de hemel gekookt toen we weer bij hun aan tafel mochten schuiven. Dit zijn ontzettend lieve en warme mensen!

Gereisd met vrienden in april 2016

Heerlijke plek!

Ellen van Luttikhuizen, 28-4-2015

Voor het tweede jaar komen wij hier logeren op deze heerlijke plek met wederom een warm welkom door het "gastgezin".

"La Janotte" zag er weer piekfijn uit (en is van alle gemakken voorzien), dus binnen twee tellen voelden we ons thuis! 'S avonds de benen onder de tafel geschoven voor een heerlijke maaltijd in een zeer relaxte sfeer.

We komen graag volgend jaar weer terug voor ons "paardenmeisjesweekend" en wellicht nog eerder in een andere samenstelling.

Gereisd anders in april 2015

Heerlijk verblijf!

willeke , 27-4-2015

Ook dit jaar weer een weekend bij Sjoerd eb Felicia doorgebracht. Felicia heeft een heerlijke taart voor ons gemaakt (zonder gelatine want we eten geen vlees, fijn detail!) 's Avonds zijn we aan tafel gegaan bij Sjoerd en Felicia. Wat kan ze toch heerlijk koken! Zeker een aanrader. We hebben we genoten van de rust en ruimte en het heerlijke weer. En uiteraard de lekkere jammetjes van Felicia. Tot volgend jaar!
        Gereisd met vrienden in april 2015

Gastvrij en zeer kindvriendelijk!

Wendy, 6-9-2014

We hebben een week verbleven in het huisje Le Peron, Een echt Frans huisje met een geweldige tuin voor onze dochter (16 mnd) . Wat een rust ervaar je daar op het echte Franse platteland. Op Petit Pauliat konden we elke ochtend heerlijk vers brood halen en kookt Felicia 's avonds heerlijke maaltijden. Natuurlijk is de pizza avond een ware beleving en erg gezellig. Kortom een verblijf bij Petit Pauliat is een echte aanrader!
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooi rustig plekje in de Auvergne

tsijtsma25, 31-7-2014

We zaten in huisje Le Janotte. De vakantiewoning naast de woning van de eigenaren. Het huis was mooi ingericht en had ruime slaapkamers. Op het terrein staan ook safari tenten, deze zien er ook prachtig uit. We hadden 2 weken goed weer en konden mooi genieten van het buitenleven van Le Petit Pauliat. En vooral van het mooie zwembad! Onze kinderen hebben zich heerlijk vermaakt op het (autovrije) terrein met de andere kinderen. Zwembad, speeltoestellen, speelschuur en voetballen. Pluspunten vonden wij de rust in het gebied en op Le Petit Pauliat, de broodjesservice, de vriendelijke eigenaren, de Auvergne, de gezellige pizza avonden, erg leuk voor de kinderen en het zwembad. Leuke uitstapjes in de directe omgeving Las de Sidiailles,Les Pierres Jaumâtres, klimparcour Branché Aventure, kasteel & markt Boussac. Een fijne plek voor de kinderen om (vrij) te spelen en een mooie plek om tot rust te komen!
        Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Volgend jaar weer!

willeke, 6-4-2014

Ons jaarlijkse meidenweekend hebben we doorgebracht bij Le Petit Pauliat. We zijn hartelijk en warm onthaald. Gastheer en vrouw zijn erg lief en geinteresseerd wat maakt dat je je snel thuis voelt. Alles is mogelijk en niets is teveel. Het verblijf is gezellig knus en voorzien van alle spulletjes die je nodig hebt. Tot volgend jaar!
        Gereisd met vrienden in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Petit Pauliat in Treignat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Petit Pauliat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Petit Pauliat scoort een 8.84 uit 10 op basis van 35 reviews.