Pension Le Clou (+ Vak.huis) *****

Pension Le Clou (+ Vak.huis)
Le Clou (+ Vak.huis)
9,2

Zoover award

• Ligging t.o.v. pistes8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Le Clou (+ Vak.huis) bij:

161 reviews over Pension Le Clou (+ Vak.huis) in het Nederlands

Prachtige locatie om te wandelen

Danielle, 29-6-2015

Hele mooie, rustige camping op prachtige locatie. Mooie wandeltochten in de omgeving. Goed sanitair. Vriendelijke eigenaren. Zeker een aanrader!
    Gereisd met partner in januari 2015

een uitvalsplaats voor mooie tochten

henk van dijk, 4-6-2015

goede begeleiding bij wandel ( tochten) op maat

Prima start voor wandel trektochten over de GR400

Jaap van Hamersveld, 3-6-2015

wij hebben met een groep van 8 personen gebruik gemaakt van Le Clou voor onze trektochten door de Cantal. Wij hebben de flexibiliteit van Jan en Trijnie m.b.t. onze tochten zeer gewaardeerd. Tijdens onze wandelweek hebben wij 4x overnacht in Le Clou. Kamers waren verzorgd en netjes en het ontbijt, diner, verzorgd door Trijnie, was uitstekend.

Het was heel prettig samenwerken met Jan. Hij heeft ons verschillende keren opgehaald van ons eindpunt of naar ons startpunt gebracht. Bagage naar andere overnachtingsadressen brengen is prima geregeld. Kortom U vraagt en Le Clou regelt.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Schitterende locatie

Kitty & Wilfred, 2-6-2015

Wij hebben op 17 mei 2015 het kampeerseizoen op Le Clou geopend. Er is geen stroomvoorziening op de kampeerplaatsen maar wel biedt deze mini-camping een fabelachtig uitzicht.Vanaf de camping kun je een mooie "berg"wandeling maken, die ook voor minder geoefende wandelaars te doen is.
        Jan Bartelds, Eiegnaar, 4-6-2015
        Beste Kitty en Wilfr ed, dank voor het openen van het campeer seizoen en zeker voor het meenemen van het mooie weer, Hopen dat jullie een beetje genoten. Helaas geen stroom op de plaatsen zelf maar hoop dat de voorzieningen in het camping gebouwtje (stroom, koelkast en magnetron) wel voldoende waren. Groet en bedankt, Jan en Trijnie

Le Clou

Grea Gottlieb-Looman, 17-5-2015

Woensdag 13 mei zijn wij aangekomen op deze pittoreske plek in de prachtige omgeving van Thiezac. Wij zijn uitermate gastvrij ontvangen door Jan en Trijnie. Wij hebben enorm genoten van de kookkunsten van Trijnie en de huiselijke sfeer. En niet te vergeten de super trip die Jan voor ons had uitgestippeld tot in de kleine details. Le Clou, Jan en Trijnie in één woord: Geweldig!
        Gereisd met partner in mei 2015

Fantastische plek en gastvrijheid!

Lia & Harry, 29-9-2014

Le Clou ligt op een prachtige plek vlakbij mooie wandelroutes maar ook dichtbij een redelijk groot skigebied. Het uitzicht is over een dal en erg mooi. Leuk om met een klein weggetje er naar toe te rijden. Trijnie en Jan zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Vooral de gite is leuk met zijn eigen houthaard, maar dat heb je ook in het gezellige huis.
        Gereisd met partner in september 2014

prachtig plekje

Florrie de Pater, 28-9-2014

De omgeving van Le Clou is prachtig. Wij kwamen met de trein en hebben zeven dagen lang genoten van de vele mooie wandelingen, veel bloemenpracht, zelfs nog in september. Uitzichten fantastisch, 45 soorten vogels en zelfs herten gezien. Het pension is gerieflijk, kamers schoon en goed, beetje klein; verzorging uitstekend en aardig.
        Gereisd met partner in september 2014

Mooie kampeerplaatsen met fantastisch uitzicht

Ewout Kramer, 6-9-2014

Wij hebben op de kampeerplaatsen gestaan die horen bij de chambre/table d'Hote. Le Clou ligt hoog boven de vallei van de Cere, en daardoor heb je een prachtig uitzicht op de omliggende heuvels. Je hebt -mocht je winkels nodig- dus ook een auto nodig, het is ongeveer 15 minuten rijden naar het dorp (en 15 minuten lopen naar het dichtstbijzijnde restaurant), maar daar krijg je dus uitzicht en stilte voor terug! De eigenaar van Le Clou kan wel het brood 's ochtends voor je regelen. Wij kozen de locatie omdat hiervandaan veel mooie wandeltochten beginnen, en je kunt alle informatie hierover in Le Clou vinden. Al met al was Le Clou precies wat we zochten: een kleinschalige camping met super wandelfaciliteiten!
          Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastische kampeerplek!

Truus , 24-8-2014

We hebben in juli 2014 enkele nachten gekampeerd bij Le Clou. Kleinschalig, plekken groot genoeg, prima dus. Wel met een kruiwagen je spullen er naar toe rijden, charming vonden wij, maar misschien niet voor iedereen.

Gastvrije eigenaren, en behulpzaam bij het uitzoeken van een wandelroute. Enig minpuntje is dat er voor kampeerders geen binnenruimte is om even te zitten, in geval van slecht weer (onweer, regen). Wij gingen daarom iets eerder weg.

Maar de moeite waard om eens terug te komen!

Gereisd met partner in januari 2014

Geweldige accomodatie in een schitterende omgeving

Wilma, 21-8-2014

We hebben hier genoten van een gastvrije ontvangst, van een prima keuken, van de persoonlijke sfeer en een prettig contact met de eigenaren van dit chambre de h'ote. En daarbij hebben we een prachtig stukje Frankrijk gezien, waar je prachtige wandelingen kunt maken.
            Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Le Clou (+ Vak.huis) in Thiézac (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Le Clou (+ Vak.huis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Le Clou (+ Vak.huis) scoort een 9.15 uit 10 op basis van 185 reviews.