Pension Le Clou (+ Vak.huis) *****

Pension Le Clou (+ Vak.huis)
Le Clou (+ Vak.huis)
9,2

Zoover award

• Ligging t.o.v. pistes8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Le Clou (+ Vak.huis) bij:

161 reviews over Pension Le Clou (+ Vak.huis) in het Nederlands

Buitengewoon goed

Alain Stengel, 16-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het bergpension ligt op een fantstische plek hoog boven de vallei. Het interieur van het pension is heel gezeig ingericht zodat de avonden na de wandelingen ook in heel aangename fseer kunnen verlopen en dit dan nog uitgebaad door 2 hele toffe vriendelijke mensen die ervoor zorgen dat elke gast zich er echt thuis voelt
Gereisd anders in september 2015

genoten van onze wandelvakantie!

Hendriks, 13-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi pension sfeervol ingericht. Uitzicht geweldig! Ligging ideaal om te wandelen.

kamer mooi en sfeervol.wel aan de kleine kant voor 5 dagen. Maaltijden prima in orde. Lekker gegeten. Ontbijt en lunchpaket na 5 dagen wel wat eentonig. Geen variatie in beleg. Verder wel prima in orde, niets tekort gekomen.

Avondmaaltijd erg lekker, niks mis met de kookkunsten van de gastvrouw.

Bij terugkomst wandelingen hartelijk.ontvangen, soms ook met lokaal drankje wat we erg gewaardeerd hebben.

We hebben dan ook.erg genoten van de rust en gezellige sfeer. Er zijn in het bergpension geen voorzienningen voor kinderen. Maar als overnachtings adres voor doortrek prima in orde denken we.

Gastheer en gastvrouw waren erg behulpzaam en hebben ervoor gezorgd dat we ons erg welkom en thuis hebben gevoeld. Zeker een aanrader dus!

Jan en Trijnie, Eiegnaar, 23-9-2015

Beste Miranda en Dimitri, we hebben genoten van jullie bezoek aan ons. Dank voor de gezelligheid en de muziek op het USB stickje. Dank voor de tip over het ontbijt. We hebben dat al aardig uitgebreid (2 soorten vleeswaren, Cantal kaas, 2 soorten brood, yoghurt, diverse fruit, confiture, eitje, thee, koffie en jus dórange) maar goede tip om enkele keren per week een extra verrassing toen met het ontbijt/lunchpakket. Zeker daar we zeer vaak boekingen hebben van 7 dagen of meer.

Gezinnen die kiezen voor een actieve vakantie ontvangen we graag in een vd vakantie huisjes (chalet en gite) en hebben vaak een hele mooie wandel vakantie eventueel afgewisseld met zwemmen in de meertjes bij Aurillac/kanovaren op de LOT of kastelen bezoek. Daarnaast hebben we onze trekwandeltochten voor gezinnen die we veel organiseren. Maar op Le Clou zelf zijn weinig faciliteiten voor kinderen maar daar kiezen de gezinnen in onze huisjes bewust voor o m te genieten van de rust en omgeving. Jan en Trijnie

Sfeervol onderkomen, lekker eten en ontbijten.

Frank, 28-8-2015

Mooie plek met fraai uitzicht op omgeving. Heel rustig.

Heerlijk rustig en mooi

Marti, 27-8-2015
    • Ligging t.o.v. pistes8

Le clou is een perfecte plek om lekker rustig te kamperen. Wij stonden er af en toe alleen of met een andere tent. Een nagenoeg prive badkamer en het gebruik van een koelkast was met de hete dagen zeer welkom. En niet te vergeten de prachtige wandelingen zo vanuit je tent of door jan gebracht. Ga er heen en geniet!
    Gereisd met partner in juli 2015

Een aanrader!

Chris Hogendoorn, 18-8-2015

Wij hebben (weer) genoten van ons verblijf in het prachtig gelegen Le Clou. Vanuit het huis maakten we heerlijke wandelingen in de omgeving. Er is keus genoeg, gastheer Jan kan er veel over vertellen. Omdat je al snel boven de bomengrens zit, heb je veelal prachtig uitzicht op het vulkanisch gebergte. De kamers in Le Clou zijn niet luxe maar wel sfeervol en schoon. We genoten van het lekkere eten (ook vegetarisch), door gastvrouw Trijnie bereid. 's Morgens een goed ontbijt. We maakten ook de 5 daagse trektocht Monts du Cantal. Een afwisselende tocht; we zagen veel bijzondere vlinders, vogels en bloemen.

Een heerlijke plek!

Marjoleen, 17-8-2015

Met twee volwassenen en twee kinderen van 8 en 10 jaar oud genoten van een heerlijke week in het chalet van Le Clou.

We werden gastvrij ontvangen door behulpzame eigenaren Jan en Trijnie. Het chalet is een fijn huisje met eigen opgang en parkeerplaats en heeft een terras met prachtig uitzicht. Vanaf het chalet hebben we een mooie wandeling gemaakt door de heerlijk rustige omgeving. De houtkachel is erg sfeervol bij iets killer weer.

Een aanrader voor de rustzoeker en wandelaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prachtige plek, geweldige verzorging !

le clou, thiezac, 8-8-2015
      • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een mooie plek is dat, waar Le Clou ligt: aan het eind van de weg, midden tussen de bossen en velden, heerlijk rustig en met een fantastisch uitzicht. De bergwandeling start direct naast het huis. Een lekkere kamer met een eigen badkamer. En dan moet het beste nog komen: een geweldig 4-gangen diner. Ontbijt, bedden, wifi, het is gewoon allemaal prima. Trijnie en Jan zijn perfect hosts. Kortom, waarom zou je nog ergens anders heen gaan ?

Absolute aanrader!

Ester Lacourt, 26-7-2015

Heerlijke, mini camping met royale plekken en spectaculair uitzicht. Zeer verzorgd sanitair en een geweldige uitvalsbasis voor fantastische wandelingen. Jan en Trijnie zijn fijne hosts en hebben een prachtige rustige plek gecreëerd in een mooie natuurlijke omgeving. Een aanrader!
        Gereisd anders in juli 2015

Mooiste kampeerplek ooit!

Brigitte en Igni, 23-7-2015

Een week op de minicamping gestaan, mooiste uitzicht ooit! Hebben genoten van alles, prachtige wandelingen, leuke andere gasten en Jan en Trijnie zijn gastvrij en vriendelijk, een echte aanrader!
          Gereisd met partner in juli 2015

Verwennen en prachtig uitzicht

jhrskmp, 12-7-2015

Jan en Trijnie wonen in een prachtig verbouwde boerderij hoog in de bergen. Het uitzicht vanaf het terras , met een wijntje, is groots

Jan is gespecialiseerd in wandeltochten en helpt je aan een prachtige tocht

's avonds lekker eten. We hebben twee prima dagen gehad en komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Le Clou (+ Vak.huis) in Thiézac (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Le Clou (+ Vak.huis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Le Clou (+ Vak.huis) scoort een 9.15 uit 10 op basis van 185 reviews.