Pension Le Clou (+ Vak.huis) *****

Pension Le Clou (+ Vak.huis)
Le Clou (+ Vak.huis)
9,2

Zoover award

• Ligging t.o.v. pistes8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Le Clou (+ Vak.huis) bij:

161 reviews over Pension Le Clou (+ Vak.huis) in het Nederlands

prachtige plek, heel rustig en idyllisch.

Frits Rovers, 3-8-2010

wij hebben gekampeerd op een van de twee terrassen die er voor tenten zijn. Heerlijke uitvalsbasis voor lange wandelingen in de bergen van de Auvergne
    Gereisd met partner in juli 2010

gezellig verblijf in prachtige streek

herman poelmans, 2-8-2010

De Cantal is gewoonweg fantastisch om te wandelen.

Le Clou ligt ideaal en wordt gerund door zeer vriendelijke eigenaars.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Een prachtige ligging!

Koos en Suzan, 2-8-2010

Wij hebben genoten van ons korte verblijf op Le Clou. Een mooi onderkomen dat prachtig is gelegen. In de directe omgeving kun je heel mooi wandelen.

Jan en Trijnie zijn dit jaar gestart.....wij hebben jullie inzet gewaardeerd!

Veel succes, we bevelen jullie graag aan.

Gereisd met partner in juli 2010

Heerlijke plek, geweldige gastvrijheid

Ronald, 16-5-2010

We hebben een super week gehad bij Le Clou.

Na een mooie bergrit kom je aan op een rustieke plek, met een adembenemend uitzicht, en val je meteen in de warme deken van gastvrijheid van de Nederlandse eigenaren. Er is heel veel te doen en te zien in de omgeving, en onze 3 kleintjes van 8,6 en 3 hadden het ook enorm naar de zin met watervallen, bergpaadjes etc. terwijl we op zich niet direct fanatieke wandelaars zijn. Leuke plaatsjes, veel beesten (zelfs wilde vos, veel roofvogels enz gezien). Le Clou is erg smaakvol ingericht en de het verblijf waar wij in zaten, de Gite, is echt heel prettig van opzet, met alle ruimte en comfort. Kortom, we gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Le Clou: Warm aanbevolen !

Pieter van Dijk, 20-4-2010

Le Clou ligt op een schitterende plaats in de Cantal (Auvergne). De omgeving is schitterend en je kunt er erg goed (berg)wandelen, typisch franse plaatsjes bezoeken en 's winters skieen in het nabij gelegen Lioran.

De nieuwe eigenaars zijn erg vriendelijke en behulpzaam. De kwaliteit van het eten is erg goed en het eten ziet er zo mooi uit dat het bijna zonde is om er aan te beginnen.

De kamers zijn mooi ingericht met en door de combinatie van wit en hout licht en toch warm. De kleuren van de aankleding geven de kamers een fraai accent.

Kortom: warm aanbevolen !

Gereisd met vrienden in april 2010

Prachtige locatie, geweldige service

Marc van der Loo, 13-3-2010

Met een aantal vrienden hebben wij van een ski vakantie in Le Lioran genoten. Onze verblijf en uitvalsbasis was daarbij Le Clou, op enige afstand van het ski gebied. De nieuwe eigenaars (sinds januari 2010) hebben het goed voor elkaar. Het is een prachtige locatie, zeer gezellig verblijf en prima verzorgd (half pension). Hoewel wij voor een wintersport vakantie zijn geweest gaan we er zeker nog eens terug om een voorjaarsvakantie of zomervakantie door te brengen. Marc van der Loo
      Gereisd met vrienden in maart 2010

Prachtige locatie, geweldige gastvrouw en gastheer

Marc van der Loo, 13-3-2010

Marc van der Loo

Gereisd met vrienden in maart 2010

Bijzondere locatie voor wandelliefhebbers

Danique en Co, 17-8-2009

Le Clou wordt gerund door een ouder Hollands echtpaar. Hele aardige lieve mensen. Als je kinderen hebt, heb je hier niets te zoeken, er is niets voor ze te doen. Kampeerterreintje is klein en oogde wat verwaarloosd. Het geheel is eenvoudig van opzet. Kamers zijn wel okay, sanitair simpel (maar 2 kamers hebben eigen sanitair!). Maaltijd okay, maar je eet met z'n allen aan 1 tafel, moet je van houden. Verder totaal geen voorzieningen, als het warm is geen zwembadje of zo en er is verder echt niets te doen behalve wandelen. Wel unieke ligging en lekker donker 's nachts. Ook wel rustig hoewel er best veel Hollanders komen en dan is het toch met z'n allen op 1 kluitje..
      Gereisd met vrienden in augustus 2008

Verslavende locatie

Ankie Knijnenburg, 11-3-2009

Bijzonder gezellige sfeer

Mooie natuur

Tips voor leuke tochten in de omgeving (heuvels en bergen)

Tot rust komen

Eigenlijk zou ik dit allemaal het liefst geheim houden, niet allemaal tegelijk komen!

Gereisd met partner in januari 2009

r van gerven, 27-9-2007

mijn vrouw en ik zijn in juni naar le clou geweest. een droomlocatie voor wandelaars en rustzoekers. zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. wij hebben daar de zogenaamde koestal gehuurd. deze is door de eigenaars omgebouwd tot een zeer mooie studio met alles erop en aan. vanaf het terras heb je een geweldig uitzicht op het tegenoverliggend gebergte. we zijn in september weer terug geweest, zo goed is het ons daar bevallen. zo goed zelfs dat we al weer geboekt hebben voor volgend jaar juni!
      Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Le Clou (+ Vak.huis) in Thiézac (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Le Clou (+ Vak.huis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Le Clou (+ Vak.huis) scoort een 9.15 uit 10 op basis van 185 reviews.