Pension Le Clou (+ Vak.huis) *****

Pension Le Clou (+ Vak.huis)
Le Clou (+ Vak.huis)
9,2

Zoover award

• Ligging t.o.v. pistes8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Le Clou (+ Vak.huis) bij:

13 tips over Le Clou (+ Vak.huis)

Joop, 17-5-2015
Geweldige plek om eens te vertoeven.
Ewout Kramer, 6-9-2014
Aurillac is een mooi plaatsje, en niet te ver weg. Vraag de eigenaren van Le Clou naar tips voor mooie wandelingen.
Liesbeth Bierdrager, 23-6-2014
Zonder wandelstokken had ik de wandelingen niet kunnen maken. De flora is begin juni overweldigend: een bloemenzee.

Clary, 3-6-2014
    Dit verblijf is goed te combineren met de rondreis in Zuid Frankrijk van de Treinreiswinkel.
    Chantal en Louis, 17-7-2013
    Heel leuk is ook het dorpje Vic-sur-Cere: heeft een heel goede accommodatie met openlucht zwembad, incluis glijbaan, speelbad en ligweide. Daar kan je gemakkelijk de ganse namiddag doorbrengen met kinderen.
    Rob en Loes Lucas, 16-7-2013
    Wij hebben de 5-daagse wandeltocht gedaan, goed georganiseerd met als begin- en eindpunt het "paradijsje" Le Clou, echt een aanrader!

Jos, 24-6-2013
    Maak, als de gondel in bedrijf is, een wandeling van Super Lioran over de oude Romeinse weg naar La Tuilliere Buron op de bergketen waarop Le Clou uitkijkt.
    Kate Farrow, 16-6-2013
    For those who like modern art, the new stained glass windows in the Basilique Saint-Julien are definitely worth it
    Ronald en Hans Kramps, 27-9-2012
    Door het vele klim- en daalwerk tijdens de 5-daagse wandeling (~85km) door de Cantal is het aan te bevelen de bagage niet in de rugzak mee te nemen maar te laten vervoeren.
    Gertie en Anca, 9-9-2012
    Wij waren eind augustus in Le Clou, en voor het eerst in de Auvergne (dus onervaren voor dit gebied). Hou er rekening mee dat het op sommige dagen erg fris kan zijn (wij maakten 13 graden mee, maar -gelukkig- ook 28!). Zowiezo is het bovenop de bergtoppen tig graden frisser.