Camping Iloa

Iloa
5,3

Matig

3 reviews over Camping Iloa in het Nederlands

Sowieso nog vaker als we weer naar het zuiden gaan

Ben en Paulien, 17-8-2017

Prachtige grote campingplaatsen met genoeg schaduw. Wij hadden pech met onze camper en werden door garage hier naar toe verwezen.

Een week hier gestaan en ons niet verveeld, prachtig gebied., wat we met een huurauto hebben ontdekt.

Iedere morgen verse baquettes en verdere boodschappen in Thiers gehaald.

Veel hulp gehad van de beheerder en zijn vrouw, toen onze camper gerepatrieerd moest worden en wij met het vliegtuig terug naar Nederland moesten vliegen.

De volgende dag kregen wij thuis een mailtje van de beheerder, dat de camper ook onderweg was naar huis. Alles dik oké.

Gereisd met partner in augustus 2017

Pierre, 19-9-2015

Municipal met recreatiepark(je) en water er direct naast. Erg leeg in de 3e week van augustus. Grote niet afgeschermde plaatsen. Wel in gedeelten ingedeeld. Mogelijkheid voor brood bestellen. Schoon sanitair. Thiers echter op 7 km afstand. We hebben hier 2 nachten gestaan. Camping zelf erg eenvoudig. (eigenlijk gemeente Courty)
Gereisd met partner in augustus 2015

heerlijk rustig, en een mega zwembad

margo, 26-12-2008

camping met een schitterend zwembad, gemeente bad waar je gebruik van mag maken als je op de camping staat. Ook gelegen in een mooi natuurgebied, met rivier en speeltuinen. Het enige nadeel voor ons was dat er geen winkel is, je kunt niets kopen, maar er is op een paar km een hélé grote supermarkt.

We zijn er al 3 zomervakanties geweest. De meeste mensen komen er maar voor 1 nacht, dus veel wisselende bezoekers

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iloa in Thiers (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iloa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Iloa scoort een 5.26 uit 10 op basis van 4 reviews.