Camping Pont du Rouffet **

8,3

52 reviews over Camping Pont du Rouffet in het Nederlands

Mooie omgeving

ATB, 19-8-2017

Prachtige omgeving. Minder rust op de camping dan verwacht, eigenaren deden daar helaas ook weinig op uit. Iedere ochtend vers brood. Helaas maar 1 douche voor de heren. 1 Dames douche was prima, andere douche gedeeltelijk defect. Route: Le Rocher du Rouffet Saint Illide, zeer slecht aangegeven route. Route zou 9km zijn, is bijna 15km. Bordjes route zijn zeer slecht aangegeven/onduidelijk waar je precies heen moet.
Gereisd met partner in augustus 2017

Unieke plek van rust en natuur

Dorus en Sandra de Wit, 19-8-2017

Ondanks de afwezigheid van kinderspeel attributen ,waardoor het voor de rest van de bezoekers heerlijk rustig bleef,hebben onze drie peuters en 2 pubers zich prima vermaakt in de omgeving en het prachtige meer.

Broodservice elke dag was top en op verschillende dagen in de week slager,pizza,kaas of patat was ook goed. Alles vooruit betalen kwam eerst niet sympathiek over, maar daar zullen Ko en Aline door slechte mensen hun redenen voor hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Rust, stilte en natuur, een paradijselijke plek!!

Eerde, 13-8-2017

Wie de drukte even niet wil ontmoeten...en een paar weken wil "onmoeten" is hier op de goede plek. Een leuke kleine camping midden in de bossen aan een prachtig meer, gemoedelijk en goed begeleid door een vriendelijk en behulpzaam paar. Keurige sanitairruimtes, bij de heren maar 1 douche, echter gaf dat niet veel problemen omdat het geen massacamping is. We waanden ons echt in "the middle of nowhere"...heerlijk! Geen tot slecht GSM bereik en geen internet op onze telefoons bij de caravan. Uiteraard is er bij de receptie gratis wifi, beneden bij het meer en boven bij de weg was wel GSM bereik. Voor boodschappen moet wel een aardig stuk gereden worden, maar daar werd door ons een trip aan vast geplakt en namen we voor een paar dagen eten mee. Volop prachtige wandel- en mountainbikeroutes, let wel het zijn pittige steile stukken. Er zijn beoordelingen die melden dat de beheerders streng zijn, echter hebben wij het niet als streng ervaren maar als noodzakelijk punctueel.De beheerders komen als betrouwbaar over en hebben ons uit kunnen leggen dat zij door de jaren heen hebben geleerd, dat zij genoodzaakt zijn zich consequent op te stellen. Er is geen kampwinkeltje maarrr...er komen een aantal keer per week verschillende mobiele cateraars. Kortom.....fantastische camping en voor herhaling vatbaar!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rust, fraai gelegen prima verzorgd.

L. Niessen, 25-7-2017

Dankzij de Nederlandse eigenaren een goed verzorgde en rustige camping. Nog nooit eigenaren meegemaakt die op de hond passen wanneer de gasten het water op gaan. Klein sanitair gebouw dat goed schoon wordt gehouden.

De camping is met de lange smalle toegangsweg wat lastig te bereiken en de route en op de camping is het behoorlijk geaccidenteerd. Voor inkopen rekening houden met een eind rijden. In zijn algemeenheid zeer aan te bevelen!

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie Natuurcamping

Fam. Opmeer, 7-7-2017

Heerlijk rustige en prachtig gelegen camping met zeer gastvrije eigenaren.

Klein maar schoon sanitair, prachtige plaatsen met uitzicht op het stuwmeer waar in je ook heerlijk kunt zwemmen/vissen/kanoën.

Voor boodschappen moet je even tijd uittrekken maar er is op de camping de mogelijkheid om een keer gezamenlijk aan een 3 gangen diner deel te nemen of een een pizza te laten komen.

Kortom een aanrader voor rustzoekers en natuur liefhebbers.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooieplek

saskiagrimmelt, 11-6-2017

De camping is prachtig gelegen. En erg stil behalve de oorverdovende straaljagers die soms s'nachts overvliegen.Het meer ligt baast de camping. Er zijn heel duidelijke regels. Voor mij mag dat wel wat minder. Echt een Nederlandse camping. Strikt en proper. Aardige campinghouders. Werken heel hard,. Er is met tanken en geld wat lastig was. Laissez-faire camping dat is niet zo
Gereisd alleenreizend in juni 2017
Camping Pont du Rouffet, eigenaar, 15-6-2017

Beste Saskia,

Bedankt voor je mening. Jammer dat je er niet bij vertelt welke duidelijke regels je bedoelt.

Bij aankomst koos je voor een grote staanplaats van 130 m2. Later bleek dat je je tent precies op de grens van 2 plaatsen had gezet, dus had je 260 m2 tot je beschikking voor jou en je 2 kleine honden. Die 2e plaats konden we dus niet meer met goed fatsoen aan een ander aanbieden. Pas toen je voor je hondjes een 3e staanplaats in gebruik begon te nemen, hebben we er wat van gezegd.

Ook vertel je niet dat je honden al blaffend afstormden op elke andere hond die voorbijkwam, want je honden waren niet goed genoeg aangelijnd. Het spreekt voor zich dat anderen dat niet op prijs stellen.

Inderdaad hebben we duidelijke richtlijnen. Begrijpelijk dat het voor jou wel wat minder mag (hoe meer ruimte en vrijheid, hoe beter), maar dat zou ten koste gaan van de andere kampeerders (minder ruimte en minder vrijheid). Bij ons is het een goed gebruik om rekening met elkaar te houden.

Prachtige natuurpark!

Gea, 29-5-2017

Heerlijke paar dagen gehad op deze camping. Heel gastvrij ontvangen. Samen met onze honden in het meer gezwommen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Idyllische plek!
Gereisd met partner in mei 2017

Wilma Goorsenberg, 8-8-2016

Bijzonder behulpzame eigenaars, we waren - heel dom, na 40 jaar kamperen - onze tentstokken vergeten, kregen kosteloos van de eigenaar een 6-persoons bungalowtent. Voortreffelijke behandeling. Zeer veel uitleg over wandelingen in de buurt en bezienswaardigheden. Camping was netjes en schoon en de ligging aan het 17 km lange meer was geweldig. De wandeling over het verlaten spoor was erg leuk inclusief de donkere tunnels. Deze camping staat bovenaan onze ervaren lijst van jaren kamperen. Er is geen eetgelegenheid maar natuurlijk wel elke ochtend vers brood gehaald door de eigenaar kilometers verderop.
Gereisd met partner in juli 2016

Rust, rust en rust!!

Bart Lemmens, 2-8-2016

Zeer afgelegen camping midden in de oogverblindende natuur, ideaal om te onthaasten. Een heerlijk stuwmeer om in te zwemmen waar het water ongelooflijk zuiver van is! Super campingpersoneel, Ko en Aline zijn de hele dag in de weer om het iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken!

In de buurt kan je zeer mooie (redelijk zware) wandelingen maken!

Kortom, wij hebben 14 dagen elke seconde genoten!!

Gereisd met partner in juli 2016

helemaal geweldig wat een rust

niel en tineke, 9-7-2016

Prima plekken, vriendelijkheid staat bovenaan.

We hebben geen minpunten. De regen die in juni viel is niet te verhelpen.

Van het vissen wordt je zo enthousiast dat je spontaan thuis een hengel aanschaft voor de volgende keer.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pont du Rouffet in St Martin Cantales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pont du Rouffet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pont du Rouffet scoort een 8.28 uit 10 op basis van 55 reviews.