Camping Le Sauzet **

9,5

63 reviews over Camping Le Sauzet in het Nederlands

Veel beter als een stacaravan ! Luxe genieten

Marc T, 23-8-2017

De Gite is lekker koel als het warm is en lekker knus warm als het koud is .

De gites is te huren voor 5 personen en via een extra deur is deze uiteberijden voor 10 personen. (Ook buiten de schoolvakantie) Lees het op de site van Le Sauzet.

Alles is aanwezig . Er word zelfs vers brood gebakken, pizza s , barbecue avond, ga zomaar door. Alle kinderen tot een leeftijd van +/_ 13 spelen met elkaar. S avonds lekker met een wijntje bij het kampvuur. Zwembad en wifi aanwezig. Lees alles goed op de site van Rene en Annemarie. En wij vinden het Top

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige camping

Michiel en Mariska, 7-8-2017

Heerlijke rustig gelegen camping. Geweldige sfeer. Heerlijke BBQ avond, patat avond, broodjes bakken voor de kinderen. Als je niet wilt koken kan je van alles bestellen.

Super gastvrije gastheer en gastvrouw die altijd voor je klaar staan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De gîtes waren fantastisch

van Mourik, 17-5-2017

Je kunt het hele jaar daar wel terecht. Middenin de natuur hebben we heerlijk gebruik gamaakt van de aanwezige moutainbikes en genoten van de omgeving. Het verblijf in de gîtes met 8 personen was zeer aangenaam en de pizza's van René zijn echt een aanrader. Op de warme dagen lekker ge-bbq'd en op de koude dagen lekker genoten van het haardvuur in de gîtes. Iedere wandelaar, wielrenner of mountainbiker kan in deze omgeving z'n hart ophalen.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Zo lekker ontspannen.

Linda, 8-5-2017

Alles zo gewoon ,beter kan bijna niet. Op naar de volgende boeking.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Geweldige camping voor gezinnen met jonge kinderen

Paul, Judith, Luuk & Daan, 3-9-2016

We hebben met onze kinderen (4,5 en 3 jaar oud) 2 weken gekampeerd met eigen caravan. Zeer gastvrije en persoonlijke ontvangst. Ruime plaatsen op een mooi aangelegd veld. Doordat het niet al te groot is houd je goed overzicht, wel zo fijn met jonge kids die graag op ontdekkingstocht gaan. Een aantal keer per week is er de mogelijkheid om mee te eten tegen schappelijke prijzen. Het eten is van goede kwaliteit en deze avonden waren altijd erg gezellig (veel gasten deden eraan mee). De kinderen kunnen tussen de gerechten door lekker spelen in de speeltuin. Het sanitair is erg netjes, en er is een familiedouche aanwezig (met jonge kinderen altijd erg prettig). Verder is er een mooie grote binnenruimte met veel speelgoed, ideaal voor als het een keer minder weer is. In de buurt is voldoende te doen, wel is het vaak een (klein) uurtje rijden, maar dat is in deze omgeving geen straf!

René, Annemarie, Bas, Tessa & Yannick, bedankt voor de gastvrijheid en we komen zeker nog een keer terug!

Prachtige famlie camping!

Fam. van Leijenhorst, 29-8-2016

Een heerlijke kleine familie camping in de Auvergne. Wij zijn met een baby van 9 maanden en een kleintje van 4 jaar 3 weken verbleven en het was super! De beheerders van de camping waren supervriendelijk en de kids konden zich prima vermaken. De eigenaar bakt zelf zijn brood/pizza's en er is wekelijks een heerlijke bbq! Al met al een aanrader als een camping zoekt voor jonge kinderen (t/m 8) rust en vriendelijke mensen.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke plek!!!

Erna, 17-8-2016

Wij hebben met ons grote gezin (5 kinderen) 1 nacht in de tentenzolder gekampeerd op onze doorreis naar het zuiden.

De camping is erg gezellig, leuk speeltuintje met zwembad, met prachtig en ruim kampeerterrein. Wij hebben heerlijke pizza's gegeten en hebben in de avond met onbekenden bij een vuurtje gezeten wat gezellig was. Heerlijk brood. De eigenaren zijn zichtbaar gepassioneerd en doen hun best om het de gasten naar hun zin te maken. Toen we de volgende dag verder trokken zeiden de kinderen dat ze ook best daar hadden willen blijven in plaats van verder te trekken.

De tentenzolder is eenvoudig maar zeer compleet. We hebben er goed geslapen.

Een fijne plek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Opnieuw weer een heerlijke tijd gehad!

Miriam, 16-8-2016

We hebben al drie keer drie weken met de tent op Camping Le Sauzet gestaan en dit jaar voor het eerst een weekje de gîte gehuurd. Na weer een warm welkom en een nachtje op de comfortabele tentenherberg, (de gîte is vanaf een zaterdag te huur en wij kwamen eerder aan) stapten we in een fantastisch huis. Schoon en comfortabel, compleet ingericht en prachtige kamers. De oude, authentieke sfeer is overal zichtbaar. Beneden een gezellig woonkamer, keuken en toilet en boven twee mooie, grote slaapkamers en een schitterende badkamer met een tweede toilet. Buiten een mooi terras, ook compleet ingericht.

We hebben ons ook opnieuw weer vermaakt in de omgeving, die heel veel te bieden heeft en op de camping was het ook weer heel fijn. De avondjes bij het kampvuur, de frituuravond (met vooral de waanzinnige kroketten), table d'hôte, barbeque-avond en (op bestelling) de overheerlijke, zelfgemaakte pizza's.

De kinderen (11 en 13 jaar) hebben zich ook weer prima vermaakt.

De ligging is hoog (rond de 1100 m) en het kan best best fris/koud zijn 's avonds en 's nachts. De grotere supermarkten zijn op 30 km rijden. Het dorp ligt op 2 km afstand, daar zijn wat kleinere winkels. Het zwembad is lekker voor dagen dat het overdag warm is

René, Annemarie, Bas, Tessa (en Yannick) en lieve hond Sabi maakten er voor ons weer een gezellige week van!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Soort van thuiskomen!

Patrick Sluiter, 12-8-2016

Voor de tweede maal langsgeweest. Dit maal omdat we een slaapplekje zochten op weg naar huis. We werden weer met alle hartelijkheid ontvangen! Wat een prachtige plek!!! We hebben nu geslapen op de tentenzolder! Op deze manier konden we onze vouwwagen ongemoeid laten! Hoe makkelijk is dat? De zolder is een verdieping in een prachtige oude schuur. Er staat een opgezette bungalow- en koepeltje met bedden. Wat fijn om gewoon in een fijn bed te kunnen ploffen na een dagje rijden. Slaapzak uitrollen en klaar. We hadden mazzel want er wordt op Le Sauzet op donderdagavond gezamenlijk gebarbecued!

Mijn gezinnetje en ik bevelen deze plek van harte aan. Sterker nog... ik gun iedereen een fijne 'Le Sauzet-ervaring', want dat was het weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Unieke combinatie van comfort en gezelligheid

Monique, 10-8-2016

Als niet-kampeerders was het een unieke ervaring om te verblijven op Le Sauzet. De gîte vormt één geheel met de camping en geeft tegelijkertijd comfort en privacy.

Iedere ochtend konden we onze broodbestelling ophalen. René bakt heerlijk volkoren brood. Vier keer per week hebben we gesmuld van al het lekkers uit de keuken: 3-gangen diner, barbecue, frituur met vers gemaakte kroketten en natuurlijk de beroemde pizza’s van René. En dat alles aan lange tafels met de andere gasten. Bij koud weer kun je heerlijk om het kampvuur zitten, of de haard aansteken in de gîte.

De gîte is erg sfeervol en het karakter van het oude chateau komt goed naar voren. De inrichting is persoonlijk en de inventaris is zeer compleet, zelfs aan zout en peper in de keuken is gedacht. De bedden liggen heerlijk en de badkamer is erg netjes en comfortabel. Als je een boek wilt lezen kun je kiezen of je in de gezelligheid bij het zwembad van de camping gaat zitten, of rustig op je eigen privé terras. Ideaal!

De gastvrijheid, aandacht en behulpzaamheid van René en Annemarie gaven ons een thuis-gevoel. Erg relaxed allemaal. Hier komen we heel graag nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Sauzet bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Sauzet in St. Germain l'Herm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Sauzet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Sauzet scoort een 9.47 uit 10 op basis van 65 reviews.