Hotel P'tit Dej-Hôtel Saint-Flour **

Hotel P'tit Dej-Hôtel Saint-Flour
P'tit Dej-Hôtel Saint-Flour

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel P'tit Dej-Hôtel Saint-Flour bij:

1 review over Hotel P'tit Dej-Hôtel Saint-Flour in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

John & Hilly, 12-9-2008

We is hebben gekozen voor een hotel in de buurt van de A75 in een rustige omgeving, daar we de auto vol hadden met vakantiespullen. Hotel is gelegen in de zone commerciale de Montplain (gemeente Andelat), afslag van A75: Saint Flour.

Is een vrij nieuw hotel(geen verdieping). We kregen een kamer aan de voorzijde (40 euro) en de auto stond voor het raam. Het is echt voor overnachting, want veel ruimte om het bed is er niet. Wel een kledingkast en een wc/doucheruimte. Alles keurig schoon. Gratis gebruik van Wifi. Ontbijt (6,50) is op z'n Frans, dus croisants met jam maar ook lekkere chocobroodjes. Voor de prijs/kaliteit was alles oké.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel P'tit Dej-Hôtel Saint-Flour in St. Flour (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel P'tit Dej-Hôtel Saint-Flour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel P'tit Dej-Hôtel Saint-Flour scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.