Camping Les Narcisses

Les Narcisses

1 review over Camping Les Narcisses in het Nederlands

Heerlijke camping

Janneke Boxman, 21-7-2011

We hebben bijna twee weken op deze camping doorgebracht. De leukste plekken zijn de plekken aan de buitenkant van het veld in verband met het uitzicht. Daar stonden wij, meer in het midden zit je wat meer op elkaar. ondanks de ruime plekken. Er is een zwembad en een speeltuintje voor de kinderen. Lekkere pizza's en heerlijk vers brood. De eigenaren doe hun best om zich verstaanbaar te maken en mw spreekt een beetje engels.

Minpuntje op de camping is de douche. Die zijn erg klein. Verder is alles wel heel nejes en schoon.

De camping biedt een mooi startpunt voor wandelingen. Bij de vvv in St Anthieme, kun je voor 4 euro 8 goed gedocumenteerde wandelingen aanschaffen. De Livradois is een groene bergachtige omgeving. Wij hebben het erg naar ons zin gehad, zowel qua camping als qua omgeving.

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Narcisses in St. Clément-de-Valorgue (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Narcisses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Narcisses scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.