Camping De la Haute Sioule ***

De la Haute Sioule
7,7

1 review over Camping De la Haute Sioule in het Nederlands

Mooie, ruime en rustige camping.

basdekoning, 28-7-2013

We hebben vier dagen met onze tent op deze camping gestaan. Het is rustig gelegen camping met zeer ruime plekken met voldoende schaduw. Het personeel is heel vriendelijk en we konden zelf kiezen waar we wilden staan, keuze genoeg, want de camping was vrij groot en hooguit voor een derde bezet. Je staat dus niet zo op elkaar. Het sanitair is schoon en groot genoeg, alleen zijn het vooral hurktoilletten (zoals op de meeste Franse campings). Er komen vrijwel alleen maar Fransen, vooral stellen en gezinnetjes. Het is een geweldige uitvalsbasis om de Auvergne te ontdekken, Clermont-Ferrand, de Puy-de-Dome en vlakbij het prachtige dorpje Orcival.
Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Haute Sioule in St. Bonnet-Près-Orcival (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Haute Sioule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De la Haute Sioule scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.