Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Le coeur du moulin in het Nederlands

heerlijke week gehad!!

janita dekker, 21-9-2014

afgelopen zomer een week in de boven gite verbleven met twee kinderen, 4 en 6 jaar. Heerlijk ruime gite, met alles er op en aan.

Ontvangst was gelijk al hartelijk, eerst tijd voor een praatje en een drankje.

De avonden hebben we om de dag mee gegeten. Echt een aanrader, waren hele gezellige avonden!! Het contact met de andere gasten (en gastheren en gastvrouwen ;-) ) was hierdoor snel gelegd.

We hebben echt een heerlijke week gehad, vol met gezelligheid, rust, ontspanning gehad.

Er zijn verschillende speel mogelijkheden, maar zwembad was favoriet bij onze kinderen.

Onze kinderen vonden dit de leukste bestemming van onze drie bestemmingen! Onze zoon (6) vond vooral de kampvuuravond geweldig met de spookverhalen, hij had binnen enkele uren een vriendje waar hij veel plezier mee had.

Niks dan lof voor deze fijne plaats met fijne, gezellige mensen die het runnen!!

Gereisd familie in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le coeur du moulin in Saint-Aubin-le-Monial, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le coeur du moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le coeur du moulin scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.