9,8

Uitstekend

14 tips over BedAndBreakfast Champeaux

Corné Kimenai, 17-4-2015
s'Ochtends vroeg koffie drinken in de zon op het terras aan de achterkant van de boerderij.
Kim Vanhommerig, 5-11-2014
De steden montlucon en vichy zijn bijv. Leuk om te bezoeken. De brocantes zijn ook een echt Frans spektakel. Verder zijn we dit keer naar de thermen in neris les bains geweest. Klein maar echt super om te relaxen. Goede service en de prijs was €11 voor 1.5 uur inclusief handdoek. Top dus!
Turfboer, 23-9-2014
Maak niet dezelfde fout als wij door deze locatie maar voor 1 nacht te boeken. Maar neem lekker de tijd en kom heerlijk tot rust op deze prachtige locatie. Voor de kinderen is er van alles: voetbaltafel, met mooi weer zwembad, ezels die je kan voeden, kippen, lekker luieren in de hangmatten, boswandelingen maken, zandbak, fietsjes, stepjes, schommel, glijbaan etc.. aan alles is gedacht. Ik kan iedereen deze locatie zo aanraden! Wij gaan zeker terug maar dan een paar dagen. Champeaux B&B 10+

Maaike Fischer-Nugteren, 23-9-2014
Wees jezelf en geniet, Karin en Louis zorgen voor de rest.
Vork, 21-9-2014
Voor doorreis of langer verblijf is dit echt een aanrader voor ons geen hotel meer dit is veel sfeervoller en nog gezelliger ook.....
Debbie & Bob, 24-8-2014
Kamer Cantal is supermooi, 2 tot 4 persoons.

wendy, 14-9-2013

Een wandeling naar de waterval is zeker de moeite waard. Karin en Louis vertellen je graag waar deze te vinden is.

De brocantes in de omgeving zijn altijd heerlijk authentiek en ik ben er eigenlijk nog nooit vertrokken zonder iets te kopen, hoe klein dan ook.

Maar ook een dag lekker luieren op Champeaux mag en is zeker een aanrader. Geniet van de rust en de ruimte die ze bieden!

Walter Schutzmann, 2-4-2013
Vlakbij leuke kleine dorpjes, gehuchtjes, typisch La douce France
Philip van der Cruijsen, 27-1-2013
het vulkanisch gebergte op ongeveer 60 km afstand
Richard Barten, 4-10-2012
Ga eens wandelen met Toby. Wel een kaart meenemen.