9,8

Uitstekend

95 reviews over BedAndBreakfast Champeaux in het Nederlands

Toppunt van hartelijkheid!

Familie Baak, 5-8-2017

Deze chambre d'hôte en de daarbij horende gîte, waar wij een week verbleven, zijn prachtig gelegen in de nog niet zo toeristische Auvergne, maar wat ons vooral bij zal blijven is de ontzettende gastvrijheid van de eigenaren, Karin en Louis. Werkelijk niets is hen te veel en ze zijn bijzonder hartelijk. Wat een lieve mensen! De gîte is ruim en van alle gemakken voorzien. We hebben vanuit het huis veel kunnen doen en hebben kennisgemaakt met het echte authentieke Frankrijk. Ook zijn we een paar keer aangeschoven bij Karin en Louis voor een heerlijke versgebakken pizza en een drankje. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!!
Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch !

Lianne Marijnissen, 11-8-2016

Zeer gastvrij op een idylische plek, niets op aan te merken !
        Gereisd familie in augustus 2016

Geweldige vakantie!

Karin Veraa, 20-7-2016

Warm welkom, enthousiast, servicegericht, goede kok
        Gereisd familie in juli 2014

Wat een gastvrijheid!

Rini Ruyssenaars, 16-7-2016

Bij deze bed en breakfast voel je je welkom en thuis.

En al die tienen zijn ze echt waard!

Gereisd met partner in juli 2016

harm Wacht, 4-7-2016

Brabantse gezelligheid.

Super locatie en altijd een welkom gevoel

Gereisd met partner in augustus 2015

Subperb...

Guido Martin, 15-6-2016

Deze accomodatie ligt op een bijzonder mooie plek in Frankrijk....mooie vergezichten, weelderig groen..vriendelijke en behulpzame mensen...Dit is alleen de omgeving. De gites en chambres d'hotes zijn meer dan een bezoek waard en de gastvrijheid van de eigenaren maken het geheel meer dan compleet. Laat je gevoel leiden en belleef het frankrijk gevoel met je hart en niet met verstand.

Met liefde en gevoel is deze accomodatie opgebouwd en wordt op dezelfde manier gerund.

Wij zijn er met onze 2 honden geweest...het was hun time of life.

Chapeau voor Karin en Louis

Gereisd met partner in juni 2016

Adembenemend!

de Waal & Bruininx, 23-5-2016

Een heerlijke vakantie gehad, je word hier behandeld als een koning. Zeer gastvrij zijn Karin & Louis, er wordt alles aangedaan om je een heerlijke vakantie te bezorgen. De omgeving is prachtig evenals de locatie & kamers zelf. Het eten is heerlijk en in de buurt kun je altijd een paar leuke brocantes vinden. Voor de actieve onder ons kun je hier heerlijk zwemmen, wandelen, tafeltennissen en verder enorm genieten van al het goeds van Champeaux, wij gaan in ieder geval vaker terug naar hier.
        Gereisd met partner in mei 2016

Roy de Waal, 23-5-2016

Geweldig mooie locatie, Ruime kamers, Eigenaar & Eigenares doen er alles aan om je een thuis gevoel te geven, Kamers zijn erg mooi. Wij gaan zeker vaker naar Bed and Breakfast Champeaux
        Gereisd met partner in mei 2016

Niét aan voorbijgaan

Jcs, 19-3-2016

Fantastische gastheer en gastvrouw.

Geweldig verzorgt door Louis en Karin. Het gevoel "als God in Frankrijk" heb ik daar wel ervaren.

Voorstel: zéker een keer meemaken.

Geweldige Kanjers.

Gereisd met partner in december 2015

Superbe

Marlie, 6-3-2016

Enorm gastvrij en heerlijk ontbijt met als kroon de keuze uit drie zelfgemaakte jams, hele mooie kamer met leuke oorspronkelijke details, prachtige natuur in al zijn puurheid. Geen minpuntje te verzinnen.
        Gereisd met partner in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Champeaux in Ronnet (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Champeaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Champeaux scoort een 9.79 uit 10 op basis van 97 reviews.