Bed and Breakfast Quatre Saisons

9,6

16 reviews over Bed and Breakfast Quatre Saisons in het Nederlands

Geweldig!

Marja & Bert, 29-9-2017

Wat moeten we zeggen? Quatre Saisons is een geweldige locatie. Michael en Cora hebben alle zorg, energie, creativiteit en geld voor een prachtige inrichting losgelaten op deze chambre 'd hôtes. Het bed was fenomenaal, het ontbijt steeds wisselend en zalig en de mensen zelf zijn ondernemend, onderhoudend en zorgzaam. En wat hebben we met ze gelachen. Deze combinatie met Luna, Murphy en Timber, hun drie fantastische honden, maakt het logeren in Quatre Saisons een feest en een absolute aanrader! Wat ons betreft een 10!!
Gereisd met partner in september 2017

Prachtige kamers en ontzettend gastvrij

Carola Fruin, 5-9-2017

De Chambre d'hotes is prachtig ingericht en heel schoon en er is een geweldige buitenruimte met overal lekkere zitjes. De kids vonden de honden ook geweldig. Michael en Cora zijn een geweldige gastheer en gastvrouw, zij hebben echt het verschil gemaakt voor ons. Ook hun kookkunsten zijn aan te raden, reserveer dus zeker eens een diner. Het ontbijt zag er iedere ochtend heel goed uit en was uitgebreid.

Voor de kinderen is er in de omgeving wat minder te doen, je moet er echt met de auto op uit. Er zijn wel wat zwemmeertjes maar houdt er rekening mee dat er buiten een ijsje weinig te krijgen is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk ontspannen verblijf op onze terugreis.

Erik Jan & Ginny, 25-8-2017

Op de terugreis van Zuid-Spanje naar Nederland hebben wij met onze twee kinderen (5 en 7 jaar) een tussenstop gemaakt bij Quatre Saisons. We verbleven daar twee nachten. Bij aankomst stond een mooi welkomstbord en voelden we ons nog meer welkom toen we bij aankomst erg hartelijk ontvangen werden door Michael en Cora. Twee hardwerkende "warme" mensen die gezorgd hebben dat ons niks ontbrak. Quatre Saisons is een mooi verblijf in een prachtige rustige omgeving. Prima slaapgelegenheid met heerlijke bedden (kan er zelfs dwars inliggen zo breed :-)) met prachtige badkamer, uitgebreid heerlijk vers ontbijt en 's avonds gezellig gezamenlijk gegeten. Een aanrader. Niet alleen voor als je op doorreis bent, maar ook een prachtig verblijf voor de vakantie. Er is genoeg te zien en te beleven in de mooie omgeving. Ik zou zeggen: 'ervaar het zelf' en je zal het met ons eens zijn.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke tussenstop

Yvonne de Snaijer, 22-8-2017

We hebben hier als gezin met hond een heerlijke tussenstop gehad op weg naar het zuiden van Frankrijk. Wat betreft de gastvrijheid wordt alles uit de kast getrokken. Zelfs voor de hond werd gezorgt. Cora uitgebreid gekookt en Michael heeft ons heerlijk onderhouden in de tuin met prima wijn. Na een uitgeruste nacht en een heerlijk ontbijt afscheid genomen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk genoten en zeker voor herhaling vatbaar

Sandra van As, 19-8-2017

Wij (mijn man, dochter en ik) waren op doorreis naar Spanje en zijn 2 nachten bij Quatre- Saisons geweest. Bij aankomst stond er een bord met onze namen en welkom , we voelden ons heel erg welkom. Achter het huis hebben ze een grote tuin en nog een aardig stuk land met een prachtig uitzicht.

De kamers zijn knus en huiselijk ingericht en Cora kan heerlijk koken. Alles is perfect geregeld en je merkt dat ze dit met heel hun hart en ziel doen. Wij hebben s'avonds ook heel gezellig met ze zitten kletsen, Michael kan geweldig vertellen en de tijd vloog voorbij. Quatre-Saisons ligt in een mooie plek midden in Frankrijk vlakbij Clermont- Ferrand. Wij zijn op de terugweg vanuit Spanje weer naar Quatre-Saisons geweest en jeetje.... na de drukte van Spanje kwamen we daar echt weer tot rust. Dit is echt een aanrader en als we ooit weer naar Frankrijk gaan dan zullen we zeker ook naar Michael en Cora gaan, 2 leuke lieve, hardwerkende en zeer gastvrije mensen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch verblijf in een prachtig huis!

Gert&Hilda, 16-7-2017

Cora en Michael zijn zeer gastvrij en behulpzaam!

Het comfortabele appartement ( met heel mooi uitzicht!) voldoet aan alle wensen!

Slapen doe je op een heerlijk boxspring bed!

Als je besluit om bij Cora en Michael te kiezen voor table d' hote, dan wordt je verrast door " kok Cora" met een heerlijk 3/ 4 gangen menu! De lekkerste locale kazen komen voorbij !

Deze prachtige chambre d' hote is een heerlijk rustpunt om vanuit te wandelen, en de prachtige omgeving te verkennen!

Gereisd met partner in juli 2017

Gezelligheid, huiskamergevoel, lekker eten

Eline, 11-7-2017

Wij zijn met 6 volwassenen en 2 kleine kinderen 4 dagen bij Michael en Cora geweest. Wij hebben hier hele gezellige dagen gehad.

De kamers zijn ruim en de bedden sliepen heerlijk. Een campingbedje voor je baby of kind past er gemakkelijk bij. Er is geen airco oid aanwezig. De badkamer/toilet is wat aan de krappe kant. Ook misten wij schone handdoeken en nieuw toiletpapier gedurende deze dagen. Na hierom gevraagd te hebben, kregen wij deze uiteraard, voor de handdoeken werd wel een extra vergoeding gevraagd.

Wij hebben alle avonden gezellig in de 'huiskamer' gegeten. Cora heeft voor ons gekookt en dit was erg lekker, ook de 2 kids smulden lekker mee. Het eten werd ook erg mooi en leuk gepresenteerd. Zowel het ontbijt als het diner verdienen een grote pluim!

Wij vonden de omgeving wat aan de rustige kant, misten een bruisend dorp of stad in de buurt. Wanneer je van rust en ruimte houdt, ben je hier zeker goed op je plaats. Het landschap is er prachtig.

Wanneer wij in de toekomst zullen afreizen naar Frankrijk of Spanje met de auto, is Quatre Saisons zeker een plek die wij in gedachten houden als tussenstop.

Gereisd met vrienden in mei 2017

een geweldige vakantie plek

Mieke Hennevelt, 6-6-2017

je vakantie begint al bij de hartelijke ontvangst, de kamers zijn met smaak ingericht. heerlijke bedden en de badkamer is vooral fijn met de regendouche

Michael en Cora weten te vertellen waar de bezienswaardigheden in de buurt zijn.

Wij hebben elke avond in de gezellig ingerichte eetkamer gegeten waar Cora elke avond een 3/4 gangen diner verzorgde.

Ook het ontbijt was uitgebreid

En niet te vergeten de enorme tuin

Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar.

André en Petra, 18-4-2017

Deze maand 4 nachten gelogeerd op dit prachtige adres, een uitvalsbasis voor vele mooie uitstapjes in de omgeving. Wat een mooie locatie en wat een prachtig huis, alles heel liefdevol en tot in de puntjes gerestaureerd, een combinatie van luxe en huiselijkheid. Cora en Michael maken van je verblijf een waar feest, niets is teveel.

Je voelt je gelijk thuis, gezelligheid, lekker eten en warmte staan boven aan hun lijstje.

We hebben ons heel welkom gevoeld en we komen zeker terug.

Gereisd met partner in april 2017

thuis komen

oliver, 3-4-2017

Vorig jaar ben ik 3x bij M & C geweest. Was op zoek naar een huis in de regio. Ik kende die mensen niet voordien, maar het klikte direct. Nu ik dit hier neerschrijf krijg ik heimwee naar die momenten daar. De tranen komen in men ogen, echt waar. Niet evident om als alleenstaande en gescheiden een woning te gaan zoeken op je 1 tje... Maar die mensen hebben me opgevangen alsof ik familie was. Niets was hen teveel. Michael ging gewoon mee op huizenjacht en deelde zijn ervaring hierin. Toen we thuiskwamen stond Cora ons op te wachten met een luisterend oor, een wijntje en een maaltijd zoals je die krijgt op restaurant. Toen ze wisten dat mijn dossier niet doorging ( alléén..., gescheiden, zelfstandige = onzeker inkomen ) zijn ze blijven steunen en contact houden. Ik moet dus nog enkele jaren sparen.....maar ga er van zodra mogelijk, een dag of 4 terug naartoe. Het is er thuiskomen, vakantiegevoel, lekker eten, info over de regio a volonté, gezellig babbelen en vooral, véél lachen. ( 15 op 10 )
Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quatre Saisons in Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quatre Saisons scoort een 9.63 uit 10 op basis van 16 reviews.