Camping Le Clos Auroy ****

Le Clos Auroy
7,7

14 tips over Le Clos Auroy

A.D.M. Schuitemaker, 20-9-2014
Er is voldoende leuks te doen in de omgeving. E zijn voldoende folders met ideeën aanwezig. De eigenaars gaven ons goede adviezen. Als wij na een dagje uit terugkwamen konden wij nog heerlijk zwemmen in het verwarmde zwembad.
Bleker, 5-9-2014
8 km verderop in het plaatsje Courcon is een schitterende camping met zulke schone toiletten dat je niet merkt dat je op een camping staat. internet 10 euro voor de hele week, maar buiten het seizoen krijg je het gewoon gratis. Naast de camping een mooi park met grote vijver waarin gezwommen en gevaren kan worden.
fam Vorstenbosch, 28-8-2014
Eigenaar moet even duidelijk op zijn site zetten dat er geen animatie meer is,dat scheelt een stuk frustratie bij mensen, wij zullen niet de enige zijn geweest die hebben gemopperd lijkt mij.

Walter, 21-8-2014
Tip voor de eigenaar: Probeer iets meer voor kinderen te organiseren.
Agnes, 15-8-2014
Noodgedwongen zelf naar de bakker in Orcet omdat op 14 juli de bakker niet bij de poort kwam. De vaste bakker was nl. vrij. De andere bakker heeft heerlijk brood. Die tegenover de Vival dus, en niet op het pleintje. De moeite waard om even naar toe te lopen/fietsen/rijden.
zwerver11, 25-8-2013
Puy de Dome moet zeker bezocht worden als je hier effe de tijd voor hebt (23 km)

J.L., 3-7-2013
Als je afhankelijk bent van Internet kan je deze camping beter niet bezoeken!
Fam den Braber, 1-7-2013
Bezoek aan Vulcania, ( Nederlandse audiogids)Puy de dome met treintje naar de top, Puy de Sancy met kabelbaan naar de top.
harm kremer, 14-11-2012
Neem de wandelschoenen mere.
gerard en truus, 26-9-2012

filmpje van de Puy de Dôme