7,8

123 reviews over Camping Le Clos Auroy in het Nederlands

Super overnachtings camping

Mark, 13-8-2017

Fijne camping mooi zwembad voor ons op circa 1050 km dus goed te doen in een dag. Ruime plek. Enige nadeel vind ik dat je voor dat je ging poepen je toilet papier al moest afmeten. Vindt het toch fijner als je er van af de pot bij kunt.

Mochten we weer langs de A 75 naar beneden overnachtings we hier zeker weer.

Heerlijke vakantie gehad.

Lous, 12-8-2017

Redelijk kleine camping onder Nederlands beheer. Wordt gebruikt als doorreiscamping maar ook mensen die bv 2 weken blijven. Vriendelijke eigenaar. Snackbar heeft heerlijke pizza's. De regio biedt voldoende vertier. Bergen bv Puy de dome, strand bij lac de Aydat (suppen kano zeilen waterfietsen) kastelen, enz

Prima overnachtingscamping

Wilma, 8-8-2017

Camping ligt dicht bij A71, net onder Clermont Ferrand. Vriendelijke ontvangst in het Nederlands. Zonder reservering, nog net één plekje beschikbaar. Leuk zwembad met 2 glijbanen en bubbelbad. Sanitair ok, geen wc papier in de toiletten, maar in de gezamenlijke ruimte. Wij hebben de camping gebruikt als overnachtingscamping onderweg naar Spanje, maar langer verblijf is prima optie.

prachtcamping

De Baene Geert, 9-7-2017

een prachtige locatie, vlakbij de autosnelweg, maar ver genoeg om er geen last van te hebben. Vriendelijke uitbaters, zeer nette IMR (mobile home) en zeer rustig gelegen. lekkere pizza's in de snack bar. Leuk zwembad en glijbanen voor een verkoeling. Uitstekend gelegen op een halfuurtje van veel bezienswaardigheden. Clermont-Ferrand met Michelin museum, Puy De Dome, Le Mont dore + Puy de Sancy. Zeker de Puy De la Vache beklimmen. Veel prachtige wandelroutes vlakbij. 2 bakkers met zeer lekker stokbrood in het dorp (5 minuutjes wandelen) + op 5 minuten een Hyper Intermarché (Le Cendre). Er is een kleine supermarkt in het dorp voor boodschapjes.Eén minpuntje : geen afzuiging boven de kookplaat waardoor bakluchtjes lang blijven hangen in de caravan. Kortom : een supercamping !!!!

Tina en Harm, 1-7-2017

Netjes, schoon, goed georganiseerd en klantvriendelijk (de beheerder heeft ons prima geholpen zodat wij het gat van het verloren dakluik konden dichten). Niets negatiefs te melden.
Gereisd met partner in juni 2017

nooit meer

RoVi, 29-6-2017

plaatsen ok

water in sanitair amper lauw

verwarming in sanitaire blok amper boven

rotkranen waar je constant moet op duwen

wifi 3€

heel prijzig voor hetgeen je krijgt

Gereisd met partner in mei 2017

Op doorreis, goed

Jeroen van Heemskerk, 29-11-2016

Fijne camping. Lekker dicht bij de A 75, dus ideaal voor een overnachting. Meer nachten kan ook, de omgeving is rijk aan cultuur. Bij de entree een slagboom, veiligheid verzekerd dus! Een prettig gevoel in de ruige Auvergne. Het sanitair is verwarmd. En dat is aangenaam. Vooral in het voor- en naseizoen. Sanitair is superschoon. Netjes dat er WC- papier in de centrale ruimte hangt. Geweldige douches: de kop naar de persoon gericht. Een uitvinding! De camping biedt ruime staplaatsen. Door de hoge heggen rondom voel je je niet bekeken. De dame bij de receptie staat je vriendelijk te woord. Kortom, een veilige, fijne overnachtingsplaats! Voor al dit moois en schoons betaalde ik -man alleen, in november- €20,80. Prijzig. Maar je hebt geen keus in november! Al met al is het de prijs bijna waard.
Gereisd alleenreizend in november 2016

Mooie camping en heerlijk zwembad

Krako, 15-10-2016

Hebben hier eind augustus en begin oktober overnacht.

Mooie camping met een heerlijk zwembad.

De plaatsen tussen de heggen vind ik wat donker, maar als het erg warm is, sta je hier lekker koel.

We zijn hier al vaker geweest en merken steeds hetzelfde. De eigenaren zijn zeer zeker niet sympathiek.

Op onze vragen kregen we wederom een snauwerig antwoord.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie camping dicht bij de A75.

Piet en sylvia Kulik, 3-10-2016

Deze camping is een fantastisch stukje oase vlak bij de A75. Goed en zeer schoon sanitair ( niet deze ervaring? Verwijt het de campeurs niet de eigenaar). Het is inderdaad een komen en gaan van gasten maar daar heb je niet al te veel last. Verder zeer apart zwembad wat nog laat, begin oktober, open was. Alles is prima verzorgd en ziet er zeer onderhouden uit. Kortom een aanrader.
Gereisd met partner in september 2016

Weinig vakantie gehad, ontspanning ver te zoeken.

Jan, 16-9-2016

Deze camping was (toen wij er waren) erg rumoerig. Dat kwam vooral door gillende kinderen in en rond het zwembad. En omdat de hele camping vrij compact is gebouwd rondom het zwembad heeft iedereen daar het grootste deel van de dag last van.

Ik had medelijden met de mensen op de plaatsen recht tegenover het zwembad.

Verder, omdat de camping vlak bij de doorgaande snelweg A75 (Parijs-Middelandse zee) ligt, was er dagelijks een flink aantal aankomende en vertrekkende bezoekers.

Ik weet niet waarom, maar die mensen maken meer lawaai en houden weinig rekening met de "blijvers".

Gedurende ons verblijf is er een aantal keren een DJ geweest, en andere animatie. Dat ging ook allemaal met veel lawaai.

De camping heeft 4 sterren door de aanwezigheid van diverse voorzieningen. Sanitair, wasmachines, restaurant etc., allemaal prima.

Jammer dat de sterren niet garant staan voor ontspanning en prettig kampeergevoel. (ontspanning is ver te zoeken, misschien alleen voor die 20 kinderen in het zwembad).

Al met al:

Mooie omgeving om te wandelen of (stijl) te fietsen.

Ook geweldig handig als je op doorreis bent.

Buiten het zomerseizoen misschien wel goed 'te pruimen", maar om even lekker bij te komen in juli of augustus is dit niet geweldig.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Auroy in Orcet (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Auroy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clos Auroy scoort een 7.8 uit 10 op basis van 127 reviews.