Camping Les Loges ***

7,5

18 reviews over Camping Les Loges in het Nederlands

Typisch Franse camping

Sanderschrijft, 1-8-2017

Een heerlijke camping, prachtig gelegen aan de rivier de Allier. Zwembad met glijbaan, een een pierenbadje voor kleine kinderen. Een grote speeltuin, een sportveld en een (Frans) animatieteam. Er kunnen vanaf de camping kanotochten gemaakt worden. Mensen die rust zoeken dienen rekening te houden met muziekoptredens die regelmatig en tot in de vroege uurtjes op het terras plaatsvinden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

prima, als je niet toeristisch zoekt.

prins, 26-2-2017

komen er al ruim 5 jaar. ieder jaar vermaken wij en onze meiden ons prima. de toiletten zijn onderhanden genomen en de douches zijn schoon. prima camping
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

mooi, lawaaiig

Janneke, 25-8-2015

Mooie plaatsen. Ruim en met voldoende schaduw. Sanitair verouderd maar oké. Tot laat in de avond veel lawaaioverlast van keiharde- discomuziek uit de ontvangstruimte( accueil). Ik heb met ( noodzakelijk ) veel drank uiteindelijk van een diepe slaap genoten.
Gereisd alleenreizend in mei 2015

geen 'Charme' voor ons

M. van den Berg, 20-8-2011

In de gids 'Charme campings' lazen we over deze camping. De plekken zijn inderdaad zeer ruim en schaduwrijk. Kinderen hebben er ruimte om te spelen. Wij vonden deze camping echter niet de titel 'Charme' verdienen. De bingo / muziekavonden tot na 23 uur vonden wij niet charmant. Ook het onderhoud en dagelijkse schoonmaak van het (verouderde) sanitair liet was ons betreft te wensen over.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Verdient de titel "charmecamping" zeker niet!

E., 8-8-2011

Prachtige plek voor een camping. Aan de Allier, met een kiezelstrand. Aan de voet van een beste heuvel waarop het rustieke dorpje Nonette ligt. Staan tussen de bomen, op plekken van redelijk formaat. De stacaravans ontlopen lukt nog best. Voor de kinderen een zwembad met een buitenproportionele glijbaan en een peuterbadje. Maar... zó jammer dat de huidige eigenaars er zo laconiek mee omgaan. Als je beter kijkt, bloeit er nergens een bloem, zijn de coniferen te groot en de paden verwaarloosd, evenals het sanitair. En zelfs daar kan je dan nog wel overheen stappen. Wat voor ons reden was om snel (na 4 nachten) weer te vertrekken en waardoor deze camping de titel "charmecamping" zéker niet verdient, is het feit dat er iedere avond van acht tot elven (en ook wel eens daarna) keiharde muziek over de camping schalde. Muziek die werd gedraaid door de eigenaren. Disco, daar houden ze blijkbaar van. Geluid, daar kun je niet omheen kamperen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Jammer van het slechte sanitair

Lot, 10-5-2011

We mochten bij aankomst onze eigen staanplaats gaan uitkiezen; leuk! De staanplaatsen zijn erg ruim. Goede indeling van de camping, fijn speelveld, prima zwembad, prachtig uitzicht op berg, aan een rivier, speeltuintje... MAAR ... een douche met koud water vind ik een ramp. En dat is ons echt die week elke dag overkomen. De toiletten werden slecht schoon gemaakt.

Zonde! Verder een goede en ook gezellige camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

1 week in augustus 2010 op deze caming verbleven

fam matthijs, 25-8-2010

camping ligt ietwat afgelegen maar met de auto kan je mooie uitstappen maken. Mooie camping met verzorgd zwembad. De camping is ook aan een rivier gelegen. Rustige camping met mooie plaatsen. De uitbaters zijn vriendelijk en zeer gemakkelijk in de omgang. Maar... het sanitair ! Als je geluk had was er warm water zowel in de douche als aan de afwasbakken. Wij vonden dat persoonlijk een groot minpunt. Afwassen met koud water is niet te doen. Douchen was meestal niet met lauw maar met koud water. Jammer. Omwille hiervan gaan wij zeker niet terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Leuke gemoedelijke camping

Fam. Regelink, 19-8-2010

We hebben hier voor een nacht gestaan. Na een scherpe draai en een bochtje naar beneden (is best te doen) denk je waar kom ik nu terecht? echter aan het eind van de weg ligt een prachtig campeertereintje met grote plaatsen die je zelf mag uitzoeken. Bij het inchecken werd gezegd, two minutes, en daar kwam de bazin op haar golfkarretje aanracen. erg gemoeddelijk allemaal. De camping heeft twee kleine maar heerlijke zwembaden en een glijbaan plus een peuterbadje. Er is geen winkel maar aan de bar hebben ze wel de hoognodige artikelen in een schapje staan (waar je wel de knip voor open moet trekken) We vroegen aan de barjufvrouw of we pizzas konden bestellen, ze zei two minutes liep weg en we moeten nu nog antwoord krijgen. we zien hier de humor wel van in. Misschien moet ik toch maar wat frans gaan leren! Kortom naar onze mening een prima camping voor een kort verblijf met vriendelijk personeel, lekker rustig en betaalbaar in een mooie omgeving
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Plek om uit te rusten.

A. Van Hoye, 2-8-2010

Bezocht 30/5 met kleine caravan.

In volle natuur – matig sanitair .

Rustige camping langs de Allier – ruime plaatsen - voldoende schaduw

Geschikt als doorgangscamping

Gereisd met partner in mei 2010

Mooie plek voor een rustige vakantie

George Spaan, 15-7-2010

Camping aan de Allier. De aanrijweg naar de camping is erg smal en is met een zeer scherpe bocht na een smalle brug niet gemakkelijk. De camping ligt erg verlaten en oogt als een park. Plekken zijn aangegeven maar niet afgepaald. Het sanitair is redelijk maar is niet erg modern en het water is niet echt warm. Boodschappen moeten altijd met de auto gedaan worden. Er is een leuk zwembad en een terras er vlak naast. De receptie heeft ook een kleine winekl, die echter gedurende onze aanwezigheid niet open was.
Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Loges in Nonette (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Loges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Loges scoort een 7.46 uit 10 op basis van 24 reviews.