Camping Les Dômes ***

8,8

6 reviews over Camping Les Dômes in het Nederlands

prima camping

hiker, 7-8-2016

Door noodweer ben ik hier maar 1 nachtje geweest. Ik was op terugreis naar Nederland, en deze camping leek me een prima tussenstop met nog een laatste mooie bezichtiging. Helaas heb ik door het slechte weer ook Puy de Dome niet gezien, maar wie weet kom ik nog een keer terug.

Het is een rustige en vriendelijke camping! Niets op aan te merken. Sanitair kan wel iets worden uitgebreid (en schoner), maar ik heb op mijn roadtrip door Frankrijk veel erger gezien.

Wel jammer dat wifi niet overal werkt!

Ook jammer dat ik al voor 2 nachten had betaald, maar door noodweer besloot na 1 nacht weg te gaan. Ik heb mijn geld niet terug gekregen (maar misschien had ik hier iets directer om kunnen vragen).

Al met al: prima camping, rustig, mooie omgeving, vriendelijke mensen!

Gereisd alleenreizend in juli 2016

aangenaam

A, 7-9-2015

Zeer vriendelijke uitbaatster.

Broodjesverkoop is heel fijn.

rustige camping, geen lawaaihinder 's avonds laat.

overdekt zwembad : klein, maar voldoende om even af te koelen, voor ons ok!

het enige min punt voor ons: sanitair is verouderd, en niet altijd net.

Zeker op zondag wordt er heel laat gepoetst, en kan het onaangenaam zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooie gezellige camping

deseck, 25-8-2013

Mooie aangelegde camping met geasfalteerde vlakke wegen.

Goed onderhouden camping.

Overdekte zwemgelegenheid.

Aangelegde petankebanen.

Kindvriendelijk, en vriendelijke uitbaters.

Meeneemmaaltijden, frietjes en brood te verkrijgen

Prijs kwaliteit.

Schoonmaak van toilet kan misschien iets beter.

Gereisd met partner in augustus 2013

Uitstekende camping voor wandelaars

Delnat, 27-7-2013

Aangename rustige camping. Zeer vriendelijk onthaal. Mogelijkheden te over om vanuit de camping zowel te voet, per fiets als per auto uitstappen te organiseren. Ook vanuit de organisatie van de camping worden programma's aangeboden. Zowel in de receptie als in de omgeving zijn er voldoende inkoopmogelijkheden. Door al deze positieve omstandigheden zijn we veel langer gebleven dan oorspronkelijk voorzien. Een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2013

Vriendelijk onthaal en een prima gastvrouw

erik, 6-8-2011

We waten er met de motor en mochteen gebruik maken van het verwarmingsgebouw om onze kleren te drogen. Het is een mooie omgeving en een prachtige streek om in rond te rijden met de motor. Prima wegen, weinig verkeer en vriendelijk mensen. We gaan er nog eens terug.
Gereisd met vrienden in juli 2011

B. de Kort, 19-8-2007

Nette erg kleine camping, 53 kampeerplaatsen en nog 11 verhuur mogelijkheden. 1 Sanitair blok schoon maar verouderd. Veel Fransen een enkel Nederlands gezin. Voor kleine kinderen tot 7 prima. Goede camping voor wandelliefhebbers omgeving is schitterend. Vulcania is erg interessant.
Gereisd familie in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Dômes in Nébouzat (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Dômes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Dômes scoort een 8.76 uit 10 op basis van 33 reviews.