Camping Le Panoramique ***

7,5

6 reviews over Camping Le Panoramique in het Nederlands

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Henk & Hanny Bunte, 20-5-2017

Prachtig uitzicht, serene rust, mooie plaatsen, goed en schoon sanitair, vriendelijke ontvangst. Waren hier in het voorseizoen gedurende 8 nachten , prachtig wandelgebied, spectaculaire autoritten in de naaste omgeving. Senioren echtpaar met 2 hondjes.
Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig uitzicht

Karin, 12-8-2016

Het uitzicht van de camping is prachtig. Alleen stonden wij naast het zwembad dat elke ochtend werd schoongemaakt met een bladblazer, een voordeel was wel dat we zo in het zwembad lagen bij warm weer. Op de camping elke dag iets georganiseerd, soms was dit wat gehorig, zoals de disco. De omgeving is heel mooi maar er valt weinig te beleven, je kunt wel leuk wandelen. Het sanitair gebouw is oud maar proper. Het is verwarmd, dicht en er draait muziek. Het afwassen deden we voor de tent. Ook was het erg ver lopen naar het sanitair gebouw. Boodschappen kun je halen in het dorpje verderop. Het is vroeg koud dus lekkere zomeravonden hadden we niet. Het personeel was erg vriendelijk. Campingplaatsen zijn ook erg klein. Er is een snackbar op de camping en genoeg te doen voor de kinderen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische plek

Hans en Fiep, 26-7-2011

Leuke nette camping met schitterend uitzicht en mooie plekken met grasmat en voldoende schaduw. Sanitair was schoon en netjes. Wifi aanwezig. Geen broodservice helaas. Heerlijk zwembad. Vriendelijke eigenaar en personeel, spreken weinig Engels maar doen hun best voor de klanten. We hebben het er prima naar onze zin gehad.
Gereisd met partner in juli 2011

Prachtig uitzicht op bergen van de Auvergne

Paul, 19-9-2010

Terassencamping in het hart van de Auvergne. Alle plaatsen hebben prachtig uitzicht over de pieken van de omgeving. De camping doet zijn naam eer aan. Eenvoudig sanitair. Bakker in het dorp, wij waren er in het voorseizoen en hebben de eigenaar maar één keer gezien bij het betalen. Weet dus niet of je 's zomers iets kunt bestellen. Van hieruit zeer geschikt om de Auvergne te verkennen.
Gereisd met partner in juni 2005

Mooi gelegen camping in fantastische omgeving

Frank, 15-8-2009

In directe omgeving van de hoogste toppen van Centraal Massief. Leuke stadjes in directe omgeving en volop mogelijkheden om te wandelen.

Camping is prima. Netjes en gastvrij. Goed onderhouden zwembad.

Plaatsen zijn wat aan de kleine kant en op elkaar.

Door de hoogte (bijna 1000 m.) is het 's avonds / 's nachts erg fris.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Fantastisch voor wandelars

gvic, 4-8-2009

Prachtig gelegen nette camping in de Auvergne met grote staanplaatsen. Vanwege de hoge ligging een fantastisch uitzicht. Dit betekent wel dat het 's avonds koud is en we niet buiten konden zitten. Om 10 uur 's avonds heeft iedereen z'n tent al dicht en is het stil op de camping. Ook de bar gaat al dicht om 20.00 uur. Aan gezelligheid ontbreekt het dan ook.

Het zwembad is vooral bedoeld om baantjes te trekken en ter afkoeling. Onze kinderen mochten er nauwelijks in spelen: niet springen, niet duiken, geen bal enz. Hier werd ook telkens op gewezen door het personeel van de camping. Dit is wel lastig uitleggen aan kinderen van 6 en 7.

De speeltuin is ruim opgezet, maar de speeltoestellen voor kleine kinderen zijn sterk verouderd. Er is wel voldoende ruimte voor petanque, tafeltennis, vollyballen en basketballen. Sanitair is prima onderhouden en schoon.

Kortom: fantastische camping voor wandelaars. Voor gezin met kleine kinderen iets minder.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Panoramique in Murat-le-Quaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Panoramique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Panoramique scoort een 7.48 uit 10 op basis van 8 reviews.