Camping Moulin de Pacros

7,8

13 reviews over Camping Moulin de Pacros in het Nederlands

Heerlijk relaxt

Peter Sinning, 11-5-2017

Fijne plek. Mooie wandelingen gemaakt in de omgeving. Koken boven open vuur. Wij zaten in een van de gites. Rustig gelegen.
Gereisd met partner in mei 2017

Voelt na jaren nog steeds als thuiskomen. Perfekt.

Frank Brandse, 11-5-2017

Dat het heel rustig/stil is kan je zowel positief als negatief ervaren. Dat ligt aan jezelf. De vriendelijkheid van de eigenaren is heel bijzonder. Dat heb ik het afgelopen jaar zeker ervaren. Afgelopen jaren was ik hier met mijn echtgenote. Nu voor het eerst alleen. Qua behandeling en vriendelijkheid ervaar ik nog steeds diezelfde warmte.

In het vroege voorjaar, zoals ik, is het vervelend dat het sanitair niet verwarmd is. Maar, dat weet je van te voren. Je kampeert tenslotte. Ik ben een fanatieke fietser. Nou, hier kan je echt je hart ophalen. Soms gaat de eigenaar zelf mee. Is ook bijzonder gezellig. In het dorpje vlakbij zijn wat kleine winkeltjes. Daarentegen zijn er iets verderop (8 km) een paar grote supermarkten. Volgend jaar zien ze me hier zeker weer terug.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Rustig, maar niet echt gastvrij

Bert Steenbergen, 3-10-2016

Rustige camping, ruime plaatsen. Gastheer/vrouw verstopten zich. Helaas geen table d'hote. Sanitair simpel, wel schoon.
Gereisd met partner in augustus 2016

voor ieder wat wils

Dominique Schreurs, 29-1-2014

Algemene indruk : De accommodatie is authentiek, huis is intern goed aangepast aan de functie, chambres d'hôtes en gites,

Omgeving: fantastische omgeving voor het maken van wandelingen, routes zijn voorhanden, is wel handig want je komt echt niemand tegen op een wandeling. De omgeving is ook voor mountainbikers een uitdaging.

Tevens nog andere activiteiten in de buurt, oa. boomklimmen. Zeker aan te raden.

Ligging: niet ver van winkels en andere faciliteiten.

Personeel: is altijd bereid om een helpende hand te bieden, op allerlei gebied!

Eetgelegenheid: er is de mogelijkheid om in te schrijven voor een kleine franse maaltijd. Dit wordt gezamenlijk aan lange tafels uitgeserveerd. Geeft een zeer gemoedelijke sfeer.

Kamers: sober, schoon maar alles is aanwezig voor een goede nachtrust.

Gereisd met partner in januari 2014

Onze kinderen te jong?

MarianenPeter, 1-9-2013

Deze zomer geweest en prachtig weer gehad. Tip voor toekomstige kampeerders: de nachten kunnen heerlijk koud zijn (5 graden), dus neem een extra dekentje mee. Wij hebben kinderen van 2 en 4 en wij zouden de komende 5 jaar zeker niet weer naar deze camping gaan. Meer geschikt voor kinderen van rond de 10 jaar. Verder was onze ervaring dat iedereen overdag weg is (er is veel te doen in de omgeving), maar daardoor overdag wel wat ongezellig op de camping. Sanitair prima, maar net wat weinig van alles. Ros is heel erg enthousiast over het mountainbiken en helpt je daar graag bij!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

B&B uitstekend bevallen !

Erik van der Linden, 30-7-2013

hebben op doorreis naar het Zuiden een nacht doorgebracht in B&B.

uitstekend bevallen. Kernwoorden: gastvrij, verzorgd, prachtomgeving, rust, heerlijk ontbijt, ongedwongen & gemoedelijk

Hadden 1 kamer met 4 bedden (voor kinderen van 16 en 18). Goed bevallen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Heel gastvrij en gemoedelijk

Judith Portegies, 28-1-2013

Dag lieve mensen,

Helaas door omstandigheden hebben wij het afgelopen jaar niet naar Hanke ,Ross en hun fijne kereltje gekund. Wij zijn al meerdere keren geweest en elke keer is het er weer heerlijk om te zijn.

De gastvrijheid, gemoedelijkheid, de omgeving, het paardrijden voor de kinderen en binnen een korte straal buiten de camping toch de luxe van shoppen, restaurants, supermarkt en toeristische bezienswaardigheden.

Ook het zwembad vinden wij een heerlijk luxe voor zo een kleine camping.

Hopelijk gaat het dit jaar weer wel lukken om naar Moulin de Pacros te

gaan.

Zonnige groet, Judith

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Heerlijke vakantie op prachtig plekje.

Familie van Rozen, 27-10-2012

Na een hartelijk welkom door Hank en Ros duurde het niet lang eer we ons thuis voelden op deze kleine camping met ruime kampeerplaatsen. De oude watermolen is zeer sfeervol verbouwd tot een gastvrij verblijf, we hebben 2 weken mooi weer gehad en heel wat uurtjes in en rond het zwembad en de beek doorgebracht. De omgeving is prachtig en je kunt alle kanten op om te wandelen fietsen of mountainbiken. Wij hadden al gauw kontakt met de andere kampeerders die oa uit Spanje, Engeland, Belgie, Italie en Nederland kwamen. Onze dochters van 15 en 12 hebben zich geen moment verveeld, de jongste heeft samen met haar nicht en Ros lasagne gemaakt voor de hele camping een man of 40. Een spontane aktie die uitmonde in een heerlijk maal en gezellig samenzijn van bijna alle kampeerders. Het was voor ons een zeer geslaagde vakantie en komen zeker nog eens terug. Voor wie niet van massatoerisme houdt maar wel van gezelligheid een fijne plek !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Super gezellige camping

Albert en Monique WIjngaard, 7-10-2012

Moulin de Pacros is een hele gezellige camping waar je lekker jezelf kan zijn. De sfeer is uiterst gemoedelijk en ongedwongen, mede door toedoen van Hank en Ros. De camping heeft een eigen zwembad. Het mooie van deze camping is dat het rustig gelegen is en toch vlakbij alle faciliteiten in Ambert, supermarkt, restaurant, winkels e.d., waar de 1 voor eetgelegenheden van Astrid Witteveen vandaan komt is ons een raadsel, als je wil kan je heerlijk eten op de camping en anders in de omgeving. een ander groot voordeel is dat de camping huisdiervriendelijk is. Wij gaan nooit voor een tweede keer naar dezelfde camping, maar Moulin de Pacros was een uitzondering, gaan we hier vaker kamperen? Absoluut! Moulin de Pacros is een echte aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Prachtig gelegen in de natuur

Gerben, 24-8-2012

Er ligt een prachtige tuin om het huis heen waar je heerlijk kunt vertoeven. Met name geschikt voor gezinnen met kinderen, die ook van rust houden. De gastvrijheid was uitstekend en wij hebben er een heerlijke tijd gehad. Het eten was goed klaargemaakt, geen haute cuisine maar lekker eenvoudig en er wordt goed rekening gehouden met de kinderen. Ook om daar te fietsen en te wandelen is echt super. Leuke restaurantjes in de buurt waar je heerlijk kunt eten.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Pacros in Marsac en Livradois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Pacros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Moulin de Pacros scoort een 7.81 uit 10 op basis van 15 reviews.