Bed and Breakfast Aire Les Biefs

Zoover award

164 reviews over Bed and Breakfast Aire Les Biefs in het Nederlands

Superbe

H. Overvelde, 25-8-2017

Landelijk, thuisgevoel, hartelijk welkom.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige ervaring, top gastheren, top accomodatie

Fred en Erwin, 20-8-2017

De gites waarin wij zaten is uitstekend. Bedankt voor de gast vrijheid.
Gereisd met partner in augustus 2017

Rust, Ruimte en Gezelligheid

Marcoline, 19-8-2017

Aire Les Biefs is fantastische plek voor rustzoekers, wandelaars en mensen die van ouderwetse gastvrijheid houden. Zowel op de mini-camping als in het 'grote huis' heerst een ontspannen sfeer, waarin voor de gastheren nooit iets teveel gevraagd is. De kampeerplaatsen zijn droog, beschut en ruim (3 op 1500 m2), het sanitair is zeer verzorgd en er is nauwelijks lichtvervuiling. Een goed recept voor lange avonden onder de sterrenhemel.

De omgeving van Aire Les Biefs nodigt uit tot lange wandelingen, die duidelijk in de bossen worden aangegeven. En hoewel er in de nabije omgeving van het dorpje geen gemarkeerde trails zijn, valt er voor mountainbikers genoeg te beleven op de uitgesleten wandelpaden. Racefietsers komen op de ruime asfaltwegen in de regio ook aan voldoende hoogtemeters. Voor Geocach-liefhebbers liggen er binnen een straal van 10 km rond Les Biefs bijna 300 caches verstopt.

In de omgeving van Aire Les Biefs zijn weinig toeristische hoogtepunten, maar dieren- en attractiepark Le Pal is voor gezinnen met kinderen het bezoeken zeer waard. Verder zijn er vooral kleinschalige activiteiten te bezoeken in de kastelen en parken in de regio.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nog even wachten en wij mogen weer

Joke en Aad, 1-7-2017

Een geweldige B&B gastvrij, fantastisch eten prachtige ligging voor wandelingen en gewoon lekker lui aan het zwembadje of in de tuin liggen. Boek je er een diner bij dan bof je met die geweldige kok in de keuken Rudolf en vergeet René niet elke avond een prachtig gedekte tafel, maar ook de gezelligheid met de diversiteit van de andere gasten aan tafel.

Er zijn echter twee minpuntjes, de 1e ik moet nog even wachten, het 2e zijn de tranen in mijn ogen als ik weer weg ga.

Kortom: een aanrader

Heerlijk genieten

Giel en Esther Nieuwenhuis, 21-5-2017

Wij zijn er enkele jaren geleden geweest. We zijn aangenaam verrast door de vriendelijke uitstraling van de twee gastheren. Het is een aanrader voor iedereen die van rust houdt of gewoon in de buurt is. Het eten is hier zo voortreffelijk, dat moet je eens hebben meegemaakt. Mochten we ooit nog eens in de buurt zijn dan komen we zeker nog ff aan. Groetjes Giel en Esther.
Gereisd met partner in mei 2015

Een fantastische gastvrije plaats tot relax

Sofie, 17-9-2016

Een plek waar je een aantal versnellingen terug moet en tot de rust komt. Heerlijk, gastvrij, authentiek plekje!
Gereisd met partner in september 2016

Helemaal geweldig. Heb genoten!

Jan-Willem de Wilde, 1-9-2016

Alles was goed,van de ontvangst tot het vertrek
Gereisd met partner in augustus 2016

Echt voldaan en ontspannen teruggekomen.

Rien, 21-8-2016

De eigenaren zijn volledig betrokken bij alles.

Al 5x geweest, gaan zeker nog een keer

Margot Rutten, 17-8-2016

Gastvrijheid, eten en de kamers zeer goed. Het is een beetje thuiskomen.
Gereisd met partner in juli 2015

Geweldig!!

Wendy, 12-8-2016

Hele gemoedelijke sfeer, heerlijke bedden en fijne douche en mooie kamers, voortreffelijk eten en zeer leuke ambiance. Gastvrije en humorvolle gastheren. Genoten van de rust en prachtige omgeving. Originele dingen, zoals de mooi gedekte tafels. Kortom, een aanrader!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aire Les Biefs in Les Biefs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aire Les Biefs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Aire Les Biefs scoort een 9.38 uit 10 op basis van 164 reviews.