• Ligging t.o.v. pistes8,0

2 reviews over Hotel La Prade Haute in het Nederlands

best leuk met kleine kids

Fam Brabant, 4-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier geweest met 4 gezinnen met carnaval 2008 dus dit viel heel vroeg voor de brabanders en hadden ze daar geen rekening meegehouden dus wij konden voor de prijs van €350 een heel week verblijven.De app zijn klein maar wel alles goed benut(geen tv en radio)voor de deur konden dekids heerlijk sneeuwpoppen maken en er was ook een leuke ruimte in het hotel om de kids te laten spelen.Het zwembad was wel een toppertje elke dag na het skieen,engels praten is een reuze probleem laat staan ned,dus ook geen leraren die ze verstaan,gelukkig waren onze kids thuis op skieles geweest,dus het skigebied ging goed,als je de gondel pakt krijg je een heel stijl stuk met de sleeplift,gaat echt niet met kids onder de 8 .Goedkoop is het zeker,geen wachttijden en zeer prettig er naar toe rijden.Als ik nog een keer daar naar toe ging zou ik super-besse pakken leuker dorp en fijner skigebied
Gereisd anders in februari 2008

M.Hubrechsen, 9-1-2008

Wij zaten in de appartementen. Deze zijn goed maar wel klein voor 4 personen, niet groter dan een stacaravan. Verder schoon en eenvoudig. Geen depot voor ski-schoenen. Grote probleem is de taal. Men spreekt alleen frans, sommige zeer gebrekkig engels. In het hotel spreekt alleen de leidinggevende goed engels en was zeer hulpvaardig. Ski-lessen/passen in het hotel te regelen. Voor het kopen van een skipas voor 6 dagen heb je een pasfoto nodig(kinderen niet).Pharos reizen vermeld dat er een nederlandstalige skischool is; die is er niet. Het skigebied is heel geschikt voor beginnende skieers; veel groene pistes.

De bus is gratis,5 minuten naar de pistes.

Voordelen; relatief goedkoop, makkelijk bereikbaar( geen files), eenvoudig skigebied, skilessen/passen/huur in hotel te regelen(ook goedkoper).

Nadelen; als je geen frans kent erg lastig, kleine 2-kamer appartementen.

Gereisd anders in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Prade Haute in le Mont Dore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Prade Haute zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Prade Haute scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.