Camping Municipal Le Donjon

Municipal Le Donjon

1 review over Camping Municipal Le Donjon in het Nederlands

kleine camping municipal

Ank, 7-9-2011

deze camping ligt in het dorpje le donjon in de auvergne. je kan gewoon ergens gaan staan zonder je aan te melden. camping wordt uitstekend onderhouden. ondanks dat er maar 1 kleine caravan stond toen wij daar kwamen waren de vuilnisbakken allemaal voorzien van nieuwe zakken. het sanitair is uitstekend. 's avonds komt er iemand die kijkt of er nieuwe kampeerders zijn en komt langs die kampeerders om het geld te innen. 10 euro voor 1 nacht en dat is inclusief electriciteit, tax en hond (die is waarschijnlijk gratis). 's morgens wordt het sanitair heel goed schoongemaakt. als je naar de camping rijdt tomtom uitzetten want het adres is bij de burgemeester en daar is de camping niet. was even zoeken voor ons. wij komen zeker terug naar deze camping.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Donjon in Le Donjon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Donjon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Le Donjon scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.