Vakantiehuis Chez Jem

9,4

24 reviews over Vakantiehuis Chez Jem in het Nederlands

Dit is relaxen

jacqueline en willem, 17-9-2017

Onze complimenten aan Jurgen en Monique super jullie weten hoe het moet

Monique haar heerlijke kookkunst en dan de gezelligheid

Jurgen die altijd wat weet te bedenken voor de kinderen

De fijne safaritenten goede inrichting en superschoon

Dit is vakantie ten top bedankt Monique en Jurgen !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Onvergetelijk je eerste aanblik over de brug

Bertoli fam., 30-8-2017

Een familiefeest met 4 gezinnen tussen de 75 en 7 jaar op een ongelofelijke mooie plek aan een stromend riviertje.Goed uitgeruste Lodgetenten met sanitaire voorzieningen waar menig hotel jaloers op kan zijn. Mooie douches met direct warm water en koud water zo uit de kraan te drinken.

Er was geen behoefte om het terrein te verlaten,alles was voorhanden ,zowel voor de kinderen als voor de volwassenen. In het riviertje een surfplank(favoriet), zwembad,jeu de boules baan,dieren, overal kon je zitten,in de zon,bij de rivier en als je wilde uitstapjes,verzorgd door Jurgen. Het terrein leende zich voor speurtochten en spelletjes verzonnen door de kinderen.

Monique heeft ons een heerlijke avond bezorgd door te koken en er een Brabants sfeertje aan toe te voegen. Extra was het kampvuur,meedenken met glutenvrij, bereid om te helpen ,gewoon gezellig en relaxed. Niets hoefde ,alles mocht.

Monique en Jurgen hebben op een plek midden in de natuur iets bijzonders opgebouwd. Het heeft een uniek

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Pareltje van rust in de Auvergne!

Frederik Broché, 28-8-2017

'Chez JeM' was de ideale locatie voor een weekje 'onthaasten' voor ons gezinnetje van 3 (2 volw, 1 kind van 9). Het onthaal was warm en hartelijk - er zijn allerlei activiteiten mogelijk maar alles is vrijblijvend en je bepaalt zelf volledig het tempo en invulling van je vakantie, echt genieten! Er zijn slecht een beperkt aantal gasten mogelijk, wat de sfeer relax maakt en toch mogelijkheden geeft voor sociaal contact aan de brasserie. We sliepen hier zalig goed, het koelt voldoende af 's nachts en er zijn geen muggen. Ontwaken en ontbijten gebeurt bij de opgaande zon en een kabbelend beekje. Wij kozen zelf voor enkele fikse wandelingen in de mooie natuur, bezoek van enkele authentieke dorpjes, en het stadje Vichy, waar iemand deelnam aan de Ironman triathlon. Kortom voor ons een vakantie om nooit te vergeten. Bedankt Monique en Jurgen, veel respect voor wat jullie hier hebben neergezet in de voorbije jaren en de passie waarmee jullie de gasten verwennen! Hopelijk tot ziens!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ontzettend genoten!

Wouter en Sanne, 14-8-2017

Dit kleinschalig vakantiepark was voor ons dé perfecte plek voor een heerlijke vakantie met onze dochter van 6 maanden. De caravan met voortent, voorzien van een uitstekend bed, stond op een schaduwrijke plek in de buurt van het zwembad en de brasserie. Doordat het terrein alleen door de beek te bereiken is, zijn er geen auto's en heerst er een heerlijke rust. Het terrein is prachtig onderhouden en is omringd door heuvels en bossen. Jurgen brengt je spullen met de Land Rover vanaf de parkeerplaats naar je plaats, zelf loop je over een prachtig houten bruggetje de beek over, waarna je in een heerlijk paradijsje komt. Voor ons was het ideaal, omdat we onze dochter in de caravan konden laten slapen, terwijl wij genoten van heerlijke Franse diners in de brasserie, verzorgd door Monique. Babyfoon erbij en we waren heerlijk uit eten!

Wij zouden deze plek aan iedereen aanraden! Nog een voordeel: er zijn geen muggen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Bijzondere camping, unieke ervaring

Ciska, 12-8-2017

Heerlijk kleinschalig en relaxte sfeer. Er zijn georganiseerde activiteiten, maar: niets moet, alles mag! Zeer aardige en prima beheerders. Staan voor je klaar, maar laten je ook met rust. Neem een extra deken mee; het kan in de nacht koud zijn!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Thuiskomen op vakantie!

Jan-Hein en Chantal, 12-8-2017

Een plek om nooit te vergeten! Als je de loopbrug over bent, voel je meteen de rust en de sfeer van deze geweldige kleine camping. De eigenaren Jürgen en Monique hebben er echt een paradijsje van gemaakt. Fantastische tijd gehad met ons gezin. Vissen, dammen bouwen, kampvuur maken, relaxen in de hottub en heerlijke Bourgondische avonden. Super ontspannen vakantie. De luxe safaritent staat op een mooie en ruime plek met alles erop en eraan. Mede dankzij het enthousiasme en de gastvrijheid van Jürgen en Monique was het een tijd om nooit te vergeten. En gezellige buren! 😊🍸
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Route du Paradis!

Rob en Patrice, 3-8-2017

Rust, gezelligheid, prachtige natuur, mooie camping, sympathieke eigenaars die zorgden voor lekker eten, leuke activiteiten en work-shops. Veel lieve dieren, gezellige gasten en amai wat een vrolijke mensen bij het kampvuur. Alles wat je wenst in een vakantie op een paar hectare grond.

Maar ook daarbuiten biedt de streek veel fiets mogelijkheden. Voor de fanatieke fietser zijn er beklimmingen tot 1100 meter en ook op de MTB kan je hier je hart ophalen. Ook zijn er prachtige dorpen, gezellige markten en de uitzichten zijn spectaculair.

Na deze belevenissen weer heerlijk op de camping een ligbed uitzoeken, die er in overvloed zijn op mooie plekken op het terrein of bij de tent. Ook bij onze caravan en voortent hadden wij ruim stoelen en ligbedden. Bij het kabbelen van de rivier dut je heerlijk weg terwijl de gastheer het Kubb spel neerzet en de gastvrouw de borrelhapjes op de prachtige veranda presenteert.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Wij komen zeker nog een keertje terug!

Ann en Jan, 19-7-2017

Onze eerste glamping-ervaring was meteen een schot in de roos: mooie, luxueuze tent op een rustige, autovrije camping, sympathieke en gastvrije eigenaars, leuke buren, toffe activiteiten daar georganiseerd en bovenal een stressloos verblijf. Wij komen zeker nog een keertje terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een heerlijke vakantie.

Wout en Janny, 1-7-2017

Het was een " relax" vakantie. Het huisje, de natuur en de gastvrijheid van Jurgen en Monique waren bijzonder fijn. Overdag hoge temperaturen en 's nachts afkoeling om lekker te slapen. Als we mochten overwegen ergens twee maal heen te gaan, dan is het wel deze unieke plek.
Gereisd met partner in juni 2017

Een wereldplek om tot rust te komen

Marien en Isabel, 21-9-2016

Het was gewoon een geweldige plek met 2 fantastische eigenaren. Door omstandigheden duurde onze vakantie 8 dagen langer en ik was heel blij dat ik elke dag weer bij Jurgen en Monique terecht kon. Dank jullie wel voor de knuffels die ik regelmatig kreeg. Zoek je een plek met liefde, rust en gezelligheid, ga dan hier je vakantie vieren.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chez Jem in Le Breuil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chez Jem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Chez Jem scoort een 9.35 uit 10 op basis van 24 reviews.