Camping Municipal de la Siauve ****

Camping Municipal de la Siauve
Municipal de la Siauve
5,8

9 reviews over Camping Municipal de la Siauve in het Nederlands

Misleidend en onhandig voor vouwwagen\caravan

Fam. Bogerd, 7-8-2017

We hadden via de site een goed gevoel maar de fotograaf heeft geen enkele reële foto gemaakt. Het meer is nagenoeg onbereikbaar met kleine kinderen en veel plaatsen hebben er ook (nagenoeg) geen zicht op. Wij hadden uitzicht op een muur! Verder enorme hoogte verschillen in de terrassen op (6 meter boven je) en niet handig met kinderen op (loop)fiets en/of step.

Als je graag op jezelf wilt zijn en veel rust hebben zit je hier goed. We zijn volgende dag direct andere camping gaan zoeken. Mochten ook andere plek zoeken maar niets naar onze zin. Waren wel zo netjes dat we konden annuleren en geld terugkregen.

Zwembad is wel netjes en sanitair is acceptabel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

fantasitsch plek kom er al 20 jaar

franka, 29-1-2010

Het is een gezellige camping die door de vliegvakanties van mensen minder vol is dan vroeger. Maar nog altijd erg gezellig, ruim en mooi opgezet.
Gereisd met partner in juli 1986

nooit meer

ronald, 4-9-2009

veel te stil op de camping, voor de kinderen niets te doen, Olie vlekken bij het zwemgedeelte van het meer
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Het was ooit een mooie camping

Fam v. Doornik, 11-8-2008

2 weken geweest. De ligging van de camping is schitterend, het ademt nog steeds uit dat de camping ooit een hele mooie camping was. Nu niet meer. Veel plaatsen leeg, meer dan de helft. Het sanitair behoeft aandacht. De omgeving is prachtig en het meer is super. Te bereiken via een steil pad.

Geen animatie aanwezig, receptie beperkt open, geen controle, slecht onderhoud van de camping in het geheel alles wordt overgroeid, weinig verlichting (kapot?). Je kan nog wel iets te eten krijgen wat nog erg goed is ook. De mensen die er werken zijn vriendelijk en gastvrij maar er komen gewoon te weinig mensen.

Wil je rust en ben je bereid zelf wat te ondernemen dan is het, ook nu nog een geweldige camping. Er valt veel te ontdekken in de omgeving, daarom is het ook zo raar dat men die camping zo laat aftakkelen. Maar verwacht van de camping zelf niets anders dan een overnachtingsplekje. Zonde!

Gereisd met partner in augustus 2008

familie raayen, 28-8-2007

wij zijn deze zomer naar deze camping geweest.

het was niet echt geweldig, de camping was 80 procent leeg er was niets te doen voor onze kinderen.

deze camping is geen aanrader voor mensen met kids boven de 8 jaar.

alles loopt stijl af,het meer is alleen met en stijl bergpad te berijken of met de auto.

de annimatie is in t frans of zeer slecht engels.

en ook zeer miniem.

wij gaan nooit meer terug en zijn naar een andere camping gegaan om onze vakantie niet volledig in de soep te laten lopen.

Gereisd familie in augustus 2007

Perry en Janneke, 6-8-2007

Wij vonden het mooi!!!

Mooie plaats, gezellige mensen, pizza eten, zwemmen in het meer, doorzakken bij de tent, jeu de boule, tefeltennis, chili con carne van Smeer, super!!

Gereisd met partner in juli 2007

stoffelen, 22-7-2007

Een mooie grote camping met een mooi zicht op het meer. Niet druk voor het seizoen (2de en 3de week juli) : de meesten bleven een paar dagen en gingen terug richting huis of zon (slecht weer). We hadden een mobilhome gehuurd voor 2 weken en hebben ons toch geamuseerd met enkele Nederlanders.

In de omgeving het stadje Bort Les Orgues, Chateau de Val, La Bourboule (Parc le Fenestre), Puy de Sancy, ....

Opgelet wil je vissen heb je een visvergunning nodig, wij wisten het niet en mijn man is tegengehouden door de waterpolitie.

Gereisd familie in juli 2007

Stoffelen, 22-7-2007

Het is een grote mooie camping, heel verzorgd met een mooi uitzicht op het meer. Gelegenheid tot vele sporten.

Er is wel wat te doen in de omgeving : Parc le Fenestre, Puy de Sancy, Chateau de Val.

Enige nadeel is dat er geen zwembad aanwezig is maar wil je rust, is dit een echte aanrader.

Opgelet wil je vissen, dien je wel over een visvergunning te beschikken => waterpolitie!

Gereisd familie in juli 2007

Jozef Rotty, 30-11-2005

Voordien een camping Municipal met een perfekte organisatie en vele jaarlijks terugkerende bezoekers.Vanaf 2005 overgedragen aan een grote camping organisatie met als gevolg een prijsstijging van meer dan 70% die wegens wegblijven van de campeerders inmiddels teruggebracht is naar +/- 30%.Men heeft ook zeer onoordeelkundig meerdere stacaravans ingepland(veel te dicht bij mekaar)

Ik vermoed dat de camping voor iemand die de voorgeschiedenis niet kent atrktief blijft.

Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de la Siauve in Lanobre (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de la Siauve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal de la Siauve scoort een 5.8 uit 10 op basis van 9 reviews.