8,6

Uitstekend

101 reviews over Camping La Chauderie in het Nederlands

Wat leuke camping in en fantastische omgeving!

Claudia, 15-8-2017

Wij hebben 8 dagen gestaan op deze leuke gemoedelijke camping. Wendy en Ronald hebben hun zaakjes goed op orde en da zier je overal in terug! Mooie kampeer plekken, heerlijke pizza's en altijd oprecht vrolijk en geïnteresseerd in je! De omgeving is echt prachtig!! Je kunt hier zoveel doen, met name voor wandelaars is dit echt een must go!! Wij gaan zeker nog een keer deze camping bezoeken!!
Gereisd familie in augustus 2017

Op en top genoten

Bianca, 15-8-2017

Wat waren de afgelopen twee weken heerlijk! Ondanks de 4 regen/koude dagen hebben we ons zeker niet verveelt. Op de camping is er ondanks geen animatie genoeg te doen. De ruimte, het riviertje en alle andere Nederlandse kinderen zijn een en al animatie.

Bij de receptie staan Wendy en Ronald altijd klaar voor tips en adviezen over tripjes, mooie plekjes in de buurt en adviezen over de vele wandelmogelijkheden in de omgeving. Een vvv op de camping:)

Sanitair is prima, schoon en ondanks hoogseizoen maar Een enkele keer even moeten wachten.

Heerlijk echt heet water im af te wassen,zo heet hebben we nog niet eerder meegemaakt.

Deze camping gaat op ons lijstje. We hebben het heel fijn gehad en in de omgeving nog lang niet alles gezien!

Geweldig!!

fam. Lap, 8-8-2017

Wat een leuke eigenaren, zeer behulpzaam. Wij hadden niet geboekt en kregen de mooiste plek van de camping, konden helaas niet langer dan 5 nachten blijven. Mooie rivier langs de camping voor de kinderen en ook voor papa's is de waterval geweldig speelgoed. Het sanitair is iets aan de krappe kant voor 70 plekken, maar wel schoon en fris. De omgeving is echt adembenemend, wij zijn hier nog niet op uitgekeken. Het zwemmeer maakt het ontbreken van een zwembad meer dan goed. Op de camping is 99 % Nederlanders, dus de kids hebben zo vriendjes gemaakt. Geen animatie, maar ook niet gemist. Wij hebben een geweldige week gehad in een voor ons onbekend gebied, maar gaan hier nog zeker terug komen.
Gereisd familie in juli 2017

Mooie Camping maar geen beleving bij eigenaren

Jansen, 7-8-2017

Check het weer, camping ligt op 1000 meter hoogte en het is er zo mooi groen, dat kan alleen door regelmatig regen.

Let op als je reserveert, je krijgt geen geld terug als je eerder vertrekt vanwege het weer. Dit overkwam mij onlangs. Geboekt voor 16 dagen en na 10 dagen vertrokken vanwege slecht weer. Slechts 26 euro terug gekregen dus nog niet eens 1 overnachting. Erg jammer.

Geweldig!

Peter, 30-7-2017

Hele fijne, kleinschalige camping aan een snelstromend beekje, waarin gezwommen kan worden. Dikke pret voor kinderen én ouders. Daar kan een luxueus waterparadijs op een vijfsterrencamping nooit tegenop. Camping is knus, maar met genoeg vertier (speeltuin, tafeltennis, jeu de boules, kampvuur) voor de kinderen. Omgeving Auvergne werkelijk schitterend. Hou er wel rekening mee dat de camping voornamelijk wordt bevolkt door Nederlanders en Vlamingen, maar dat betekent voor de kinderen natuurlijk des te sneller contact en speelplezier. Aanrader!
Gereisd familie in juli 2017

Een mooie camping in een rustige omgeving

Jakob Wijnne, 24-6-2017

Wie comfort en rust zoekt is hier op zijn plek
Gereisd met partner in juni 2017

Vriendelijke nederlandse eigenaren

Linda, 17-9-2016

Op de bonnefooi naar deze camping afgereisd en erg warm ontvangen. Vooral Nederlandse gasten. Naast campingplaatsen ook een paar verhuuraccommodaties. Plekken op verschillende terrassen en laantjes. Camping ligt op loopafstand van dorpje en meer. Riviertje aan camping en waterval is leuk voor veel speelplezier. Terrasje met op diverse avond mogelijk tot eten /afhalen. In de omgeving voldoende te zien: de Puy's , dorpjes, bergmeren en mooie autotochten.

Camping ligt hoog dus avonden en nachten zijn fris. Warm vest mee!

super!

yvonne wolters, 31-8-2016

Fijne gezellige gemoedelijke camping. Leuke eigenaren, warm welkom. Overwegend nederlandse campinggasten, vinden wij juist prettig. Supergrote plek, geen animatie maar mijn dochter vond het geweldig om een spelletjesochtend te organiseren met andere meiden. Daar is alle ruimte voor. Sanitair was goed en schoon, douches in spitsuur soms wat weinig. Camping ligt hoog waardoor de avonden en nachten erg koud waren. Lang buiten zitten in de avond was daardoor niet zo aangenaam. De pizza's waren overheerlijk! een echte aanrader!
Gereisd familie in augustus 2016

Gewoon een hele fijne camping met goede sfeer!

Huib van Koppenhagen, 30-8-2016

Er zijn zo van die campings waar je bij aankomst gelijk een "good feeling" hebt. Deze camping is er zo eentje. Mooie ruime plaatsen, een sympathieke eigenaar en eigenaresse en een omgeving voor elk wat wils. De natuur is prachtig en de plaatsjes er omheen zijn "echt" en authentiek. De camping is met zorg aangelegd en van uitgesteld onderhoud is geen sprake. Alles is tip-top in orde. Wat ik zo zag is dat de kinderen op de camping het reuze naar hun zin hadden. Tafeltennis, Jeux des Boules en een kampvuur die door de eigenaar s'avonds werd aangestoken. Kortom: wij hadden het prima naar onze zin en raden deze camping zeker aan.
Gereisd met partner in augustus 2016

Prettige en keurige camping!

Sigrid, 18-8-2016

Persoonlijk en gastvrij ontvangen met kopje koffie. Aardige, rustige eigenaren die voor je klaar staan voor hulp of met tips over de omgeving als je erom vraagt. Ongedwongen sfeer en vonden het terras erg prettig voor een lekker koud biertje! 'S avonds zorgen de eigenaren voor een hap op het terras; pizza, bbq of halve kip. Staanplaatsen ruim genoeg. Het terrein zag er verzorgd uit. Sanitair mag af en toe wat vaker schoongemaakt worden vonden wij, maar het netjes achterlaten ben je ook zelf verantwoordlijk voor.

Geen georganiseerde animatie (afgezien van kampvuur), maar de kinderen organiseerden zelf de animatie. De eigenaren gingen er in mee en de kids mochten in de aanhanger met een megafoon omroepen wat de activiteit was. Beekje was leuk voor de kids.

Wel goed om te weten dat de nachten en avonden erg koud kunnen zijn. Dikke kleren en extra deken is wel gewenst.

De weg die naast de camping ligt kan erg storend zijn als je er vlakbij staat met je tent.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chauderie in La Tour-d'Auvergne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chauderie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Chauderie scoort een 8.59 uit 10 op basis van 102 reviews.