Camping Minicamping La Chaize

Minicamping La Chaize

9 reviews over Camping Minicamping La Chaize in het Nederlands

Heerlijk relaxt!

Jikke jimmink, 13-8-2017

Leuke, kindvriendelijke camping, mooie omgeving waar genoeg te doen/ zien is! Frank en Miranda doen er alles aan om het je naar je wens te maken! Super schoon sanitair! Veel speelplezier voor de kinderen! Wij gaan zeker hier terug komen!

Geweldige kleine camping

siem jimmink, 9-8-2017

Geweldige kleine camping in een ontzettend mooi stukje Frankrijk! De ideale plek voor rust maar ondertussen ontzettend veel en fijn vermaak voor de kids!

De camping wordt gerund door een geweldig gezin waarvan iedereen zijn steentje bijdraagt om het de gasten naar hun zin te maken!! Er hangt een ontspannen sfeer waar niks moet en alles mogelijk is of mogelijk wordt gemaakt.

Wij verbleven in een ingerichte tent wat zeker de moeite waard is! Ontzettend veel luxe en gemak!!

Sanitair ziet er goed uit en wordt, net als de rest van de camping, goed bijgehouden!!

Hier gaan we zeker terugkomen!!

Heerlijke camping!

Laetitia, 6-8-2017

Mooie omgeving, mooi uitzicht.Frank en Miranda doen er alles aan om je een leuke vakantie te bezorgen.ideaal met (kleine) kinderen,veel speelgoed aanwezig.sanitair is kraaknet.een camping om tot rust te komen.een aanrader!

Geweldig, na 3dagen waren wij de enigste gasten

Rene.v.bommel, 26-5-2017

Super eigenaren.mooi gelegen.en grappig om een keer mee te maken dat je echt de enigste bezoeker bent.zwembadje voor ons alleen en noem maar op.
Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Super

Rene.v.bommel, 20-9-2016

Zéér mooi gelegen met héél vriendelijke en behulpzame nederlandse eigenaren.

Redelijk centraal gelegen ten opzichte van bezienswaardigheden en atracties.

Kant en klare bungalow tent gehuurd voor de vaste prijs van €300 per week. Er is geen eetgelegenheid en animatie.

Wel een zwembadje.

We hadden de laatste 2 wkn van augustus waarvan we de laatste week de camping geheel alleen voor ons zelf hadden!!!!!

Ook wel eens leuk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Rust en ruimte!

Jurgen, 18-8-2016

Zeer mooie camping met gezellig ingericht sanitair en speelruimte. Eigenaar heeft maar ruimte voor 20 gasten, terwijl het domein heel erg groot is. Je mag zelf je plaatsje kiezen.

Enig mooi uitzicht op de omliggende heuvels, s nachts is het pikdonker en staat de hemel vol met sterren!

We vonden de camping heel goedkoop.

Zwembadje is vrij klein, maar gezien het beperkte aantal gasten geen probleem. Zwemmeren in de omgeving.

Geen winkeltje op de camping maar carrefour op kleine 10'. Eetgelegenheden heel beperkt, maar wij hebben ze niet gemist

Super vriendelijke uitbaters!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Ongelooflijk mooie plek!

fam vd Es, 2-9-2012

Landelijk kamperen op z'n best. Op een heuvel met prachtig vrij uitzicht en de koeien om ons heen. Je zit helemaal in de natuur, waar je ook kijkt alleen maar groen. En 's nachts pikkedonker met een prachtige sterrenhemel. Gelukkig wel met een verlicht paadje naar het sanitair.

De eigenaren gaven ons een zeer welkom gevoel. Het vertrouwen dat wij bv kregen om zelf een wasje te draaien en de droger te gebruiken, en achteraf zelf aan te geven hoeveel we hadden gebruikt ivm de kosten, vonden wij erg fijn. De kinderen hadden het heerlijk, vooral de trampoline en het zwembadje vielen erg in de smaak. Het luxe ontbijtje elke dag maakte het feest compleet. Ook handig was het overzicht van alle bezienswaardigheden in de buurt, met zeer bruikbare tips in het Nederlands ( zoals dat in het bomenklimpark geen eten te krijgen is, stond niet in de folder!) Ook hadden ze alvast uitgestippeld welke uitjes handig te combineren zijn, scheelde ons een hoop zoekwerk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Heerlijk genoten.

Maxima de hond, 13-8-2012

Minicamping La Chaize is een nieuwe camping. Zeker geschikt voor rustzoekers. Wij waren er in de maand juni en hebben genoten van het uitzicht en de stilte.

De eigenaren waren heel behulpzaam bij alles. Het ontbijt 's morgens is echt een aanrader.

Mooie uitstapjes gemaakt in de omgeving. Jan en jeannette hebben ons goed geadvisserd.

Voor ons zeker een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2012

Schitterende locatie, fantastisch uitzicht.

Muller, 12-8-2012

De minicamping ligt in de auvergne. Wij hebben genoten van de rust en de ruimte. Leuke uitstapjes in de buurt, gastvrije Nederlandse eigenaren. Je kan brood bestellen en zelfs een kant en klaar ontbijtje laten bezorgen. Een leuke trampoline en een opzetzwembad aanwezig. S' avonds een kampvuurtje? Het echte kampeergevoel. Je mag zelf een pekje uitkiezen, het terrein is niet geheel vlak maar voldoende ruimte om iets moois te vinden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping La Chaize in Gouttieres (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping La Chaize zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping La Chaize scoort een 8.98 uit 10 op basis van 9 reviews.