Hotel Fasthotel Clermont Ferrand

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fasthotel Clermont Ferrand bij:

1 review over Hotel Fasthotel Clermont Ferrand in het Nederlands

Geweldig doorreishotel

Martijnvi, 25-10-2009

We hebben dit hotel gebruikt om onze reis naar Zuid-Frankrijk in 2 te hakken, en zodoende nog een beetje te kunnen genieten van de reis op zich.

Dit hotel is zoals alle andere Fasthotels (althans, daar ga ik vanuit). Een doorreis hotel, bij mij minder bekend dan de F1-hotels, maar bieden hetzelfde.

Bij aankomst zonder reservering binnen no-time een kamer kunnen regelen, gratis internet inbegrepen. Heerlijk kunnen slapen, goede douche, redelijk dicht bij een rustig centrum waar je nog wat lekkers kunt eten. Mocht ik de reis nogmaals maken, dan is de kans heel groot dat ik weer gebruik maak van een Fasthotel.

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fasthotel Clermont Ferrand in Gerzat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fasthotel Clermont Ferrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fasthotel Clermont Ferrand scoort een 7.64 uit 10 op basis van 21 reviews.