9,5

Uitstekend

Zoover award

• Ligging t.o.v. pistes8,7

106 reviews over Vakantiehuis Maison Van Stijn in het Nederlands

Super gastvrijheid en wondermooie natuur!

Peter & Phenia, 12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel mooi en goed onderhouden domein, en een paradijs voor de hondjes.

Super gastvrijheid van Ellen en Gerti, met een groot hart voor de gasten en hun hondjes!

De Gites zijn heel gezellig en tot in de puntjes verzorgd met een groot terras/tuin en alle comfort.

Ideale omgeving voor mensen die houden van rust en een wondermooie natuur.

Aanrader voor wandelaars, met in de buurt vele dorpjes, meren en valleien.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig mooi, voldeed meer dan verwacht!

Gerard en Lineke, 27-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

De gastvrouwen Gertie, Ellen en Trees zijn buitengewoon behulpzaam en vriendelijk. De Table d'hôte. is zéér aan te bevelen, we hebben daar gezellig en heerlijk gegeten met de overige gasten.

In de omgeving kun je heel erg mooi wandelen. Stevige schoenen zijn een must als je hoger komt dan 1500 meter.

De website van maisonvanstijn.net geeft heel goed weer wat je zoal kunt verwachten.

Gereisd met partner in juli 2017

Een absolute aanrader!

Corina, 10-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldige gastvrouwen die steeds voor je klaarstaan. De gites zijn netjes omheind waardoor je trouwe viervoeter mee kan genieten van de mooie tuin. Achteraan zelfs een riviertje om even de pootjes te verfrissen.

Je kan er ook genieten van de kookkunsten van Gerti. Zelfgemaakte pizza's, lekkere kip met fritjes of gezellig tafelen met de andere gasten bij de table d'hote.

Echte aanrader

Danckaerts ilse, 10-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super vrouwen die mooie ingerichte , hondvriendelijk huisjes en tuin hebben. Heel mooie omgeving met watervallen, meren, rivieren, bossen... de honden kunnen zich goed uitleven .

Je kan er ook heel lekker eten 😁bij Maison van Stijn

Alles was er tip top.

Ilse & Jan

Stefke, Quinta en Ziva

Een echte aanrader!

Elke Leblicq, 8-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De natuur is er echt prachtig, super mooie wandelingen gemaakt, onze hond Joy kon naar hartelust zwemmen in de vele meren en rivieren. De gites waren echt voorzien van alles en meer dan ruime genoeg, de tuin was super groot en volledig afgezet zodat de honden konden loslopen, alles netjes onderhouden, waren er toch kleine probleempjes dan stonden de gastvrouwen direct klaar om dit te verhelpen. We hebben ook enorm genoten van de zelfgemaakte pizza's, de heerlijke table d'hôte, lekkere ambachtelijke ijsjes,... Ellen, Gerti en Trees zijn echt topdames die ons en Joy echt in de watten gelegd hebben, wij komen zeker terug!

Fantastische vakantie!

Sandra van der Munnik, 24-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldige gites, fantastisch eten, geweldige familie. Wil je met je hond op vakantie dan is dit een aanrader. Omringd door bossen, meren en watervallen kun je hier van de geweldige natuur genieten. De dames zorgen dat het aan niets ontbreekt en staan altijd klaar. Ook de hond staat hier echt op nummer 1!
Gereisd met partner in juni 2017

een gezellige luxueuze gite aan klein dorpje

Andrea Weitz, Eddy Clais uit B-Londerzeel, 7-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

gelegen met rondom natuur, wandelgebieden en meeren. hondvriendelijk. ruime woonst en tuin met alle voorzieningen.
Gereisd met partner in juni 2017

hondvriendelijke gîtes in een prachtige omgeving!

Elly & Koen ,en onze honden Oscar & Tesoro, 7-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Maison Van Stijn . De dames stonden ons al op te wachten toen we op de oprit reden :) Omdat we pas laat gingen aankomen, hadden we de mogelijkheid om een maaltijd te bestellen. Top geregeld , direct aan tafel , lekker gegeten, en we moesten geen winkel of restaurant meer gaan zoeken .. We hebben deelgenomen aan de table d'hôte en zo nieuwe vrienden gemaakt . De gîte was heel mooi ingedeeld & ingericht , het was er ruim ,licht & comfortabel. Zowel wij als onze 2 honden hebben genoten van het omheind terras . Af en toe kwam hun nieuwe vriendje Diaz goeiendag zeggen aan het poortje of gingen we samen naar de rivier die achter het huis ligt . Dat de kerktoren zo dicht bij stond , dat was een uitdaging voor onze Tesoro, die op elk uur vrolijk wilde meehuilen .. :) De omgeving is ook prachtig om te wandelen - en voor wie wil om te zwemmen.. We hebben 100% genoten van onze vakantie !

En Gerti en Ellen kunnen zo leuk vertellen over hun honden :)

Gereisd met partner in mei 2017

Absoluut voor herhaling vatbaar

Super Maison in het zo mooie Auvergne., 6-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Nette gites, met alle comfort.Rustig gelegen. Lekker eten.

Binnen de cirkel van 15km oneindig veel mogelijkheden om te wandelen.

Prachtige natuur.

Behulpzame eigenaars. Te veel goeds om op te noemen.

Wij en onze hond 'Diaz' hadden een super vakantie.

fantastisch verlof

Francois & Maria, 31-5-2017

mooie gite prachtig ingericht alles op en aan.

zeer vriendelijke zussen en hun mama.

alleen maar goede herinneringen.

voor onze hond thijs alle dagen feest als hij kon gaan zwemmen in de vele meren in de buurt.

Francois & Maria uit antwerpen

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Van Stijn in Egliseneuve d'Entraigues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Van Stijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison Van Stijn scoort een 9.53 uit 10 op basis van 106 reviews.