Vakantiehuis Maison Van Stijn

111 reviews over Vakantiehuis Maison Van Stijn in het Nederlands

Geweldig!

Sandra Buytelaar, 9-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eigenlijk was alles goed. Een fijn huis met een gezellig inrichting, schitterende omgeving waar wij met de honden mooie wandelingen hebben gemaakt. Heerlijk eten en zeer gastvrije familie die je met raad en daad bijstaat. Wat ons betreft een enorme aanrader als je van mooie natuur houd, een fijne plek voor je hond wil en waar je tot rust wilt komen.
Gereisd met partner in oktober 2017

Super

Hans&Laura, 19-9-2017

We hebben van een super fijne vakantie genoten bij Gerti en Ellen van Maison van Stijn. Met een gezellige en schone gite waarin alles aanwezig is wat je nodig hebt, waar de fauteuils en bank heerlijk zitten en de bedden comfortabel liggen. Waar vooral ook is gedacht aan onze hond want de hele tuin is omheind. Onze hond kon heerlijk rennen en spelen met de honden van de gasten van de andere twee gites en met de honden van de eigenaressen. Vanuit de tuin door het afgesloten poortje kun je naar beneden lopen waar een riviertje stroomt. Met twee eigen terrasjes bij de gite is het heerlijk toeven daar voor een ontbijtje in de zon en voor het rustmomentje na de wandeling van die middag. De directe omgeving heeft volop wandelmogelijkheden waar de honden los kunnen. Gerti en Ellen geven je de juiste adviezen en routes voor de mooiste wandelingen. Met heel veel respect voor Gerti en Ellen die alles zelf en met heel veel zorg hebben opgebouwd. Een echte aanrader.
Gereisd met partner in september 2017

Prachtige uitvalsbasis in zomer en winter !

Werner en Chris, 19-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben genoten van ons verblijf in Maison Van Stijn ! Prachtige gite, proper ,alles tip top in orde ! Privacy is optimaal , ook al deel je de mooie afgesloten tuin met de andere gites. Uitvalsbasis voor superleuke wandelingen in de omgeving langs meren, weilanden en dorpjes (deze wandelingen krijg je van hen doorgespeeld !) Voor onze hond was het zoals het paradijs op aarde !

Om je vakantiegevoel nog beter te maken kan je deelnemen aan de table d'hote, een gezellige avond met de andere gasten en de 2 gastvrouwen . Het eten was subliem klaargemaakt !!! Daarnaast kan je ook gebruik maken van het take-away menu of/en het welkom-menu. En op vrijdag was er pizza-avond ! Maar dit alles blijft vrijblijvend waardoor je ten alle tijde je eigen invulling kan geven aan je vakantie !

Gereisd met partner in september 2017

geweldig gewandeld gegeten en genoten

andre en diana, 12-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Maison van Stijn biedt 3 mooie gite's met gezamenlijke omheinde tuin en omheind prive terras in een mooie omgeving met bevlogen eigenaren. Gite du Bois 1 is mooi ingericht. Er is een open haard of elektrische kachels voor de koudere momenten.

Na het boeken kregen we per email een link met wandelingen in de directe omgeving die je zelf op je mobiele telefoon kunt zetten, erg handig. Ook in de gite en op de website zelf vindt je veel informatie over de omgeving. En wat je niet kunt vinden, dat vraag je gewoon. We hebben genoten van het take away menu en de table de hote. Met de andere gasten was het erg gezellig.

Onze hond heeft genoten van het eigen riviertje en strandje van MVS. Voor de warme dagen is dit een uitkomst. In de directe omgeving van de gite vind je een grote verscheidenheid aan meren, rivieren en cascades, een heerlijke wandelomgeving.

De bedden liggen goed en de badkamer is luxe ingericht, en alles was schoon!!

Voor een heerlijke ontspannen of inspannende vakantie, waarbij je niet altijd zelf wilt koken en ook je hond kan genieten van een omheinde tuin zit je hier meer dan goed.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantatisch

Anita, 7-9-2017

De gite was ruim en schoon. Veel ruimte buiten voor de honden, zowel gemeenschappelijk als privé. Mooi wandelgebied. Heerlijk gegeten bij Maison van Stijn en ontzettend gastvrij.
Gereisd met partner in augustus 2017

Super gastvrijheid en wondermooie natuur!

Peter & Phenia, 12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel mooi en goed onderhouden domein, en een paradijs voor de hondjes.

Super gastvrijheid van Ellen en Gerti, met een groot hart voor de gasten en hun hondjes!

De Gites zijn heel gezellig en tot in de puntjes verzorgd met een groot terras/tuin en alle comfort.

Ideale omgeving voor mensen die houden van rust en een wondermooie natuur.

Aanrader voor wandelaars, met in de buurt vele dorpjes, meren en valleien.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig mooi, voldeed meer dan verwacht!

Gerard en Lineke, 27-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

De gastvrouwen Gertie, Ellen en Trees zijn buitengewoon behulpzaam en vriendelijk. De Table d'hôte. is zéér aan te bevelen, we hebben daar gezellig en heerlijk gegeten met de overige gasten.

In de omgeving kun je heel erg mooi wandelen. Stevige schoenen zijn een must als je hoger komt dan 1500 meter.

De website van maisonvanstijn.net geeft heel goed weer wat je zoal kunt verwachten.

Gereisd met partner in juli 2017

Een absolute aanrader!

Corina, 10-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldige gastvrouwen die steeds voor je klaarstaan. De gites zijn netjes omheind waardoor je trouwe viervoeter mee kan genieten van de mooie tuin. Achteraan zelfs een riviertje om even de pootjes te verfrissen.

Je kan er ook genieten van de kookkunsten van Gerti. Zelfgemaakte pizza's, lekkere kip met fritjes of gezellig tafelen met de andere gasten bij de table d'hote.

Echte aanrader

Danckaerts ilse, 10-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super vrouwen die mooie ingerichte , hondvriendelijk huisjes en tuin hebben. Heel mooie omgeving met watervallen, meren, rivieren, bossen... de honden kunnen zich goed uitleven .

Je kan er ook heel lekker eten 😁bij Maison van Stijn

Alles was er tip top.

Ilse & Jan

Stefke, Quinta en Ziva

Een echte aanrader!

Elke Leblicq, 8-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De natuur is er echt prachtig, super mooie wandelingen gemaakt, onze hond Joy kon naar hartelust zwemmen in de vele meren en rivieren. De gites waren echt voorzien van alles en meer dan ruime genoeg, de tuin was super groot en volledig afgezet zodat de honden konden loslopen, alles netjes onderhouden, waren er toch kleine probleempjes dan stonden de gastvrouwen direct klaar om dit te verhelpen. We hebben ook enorm genoten van de zelfgemaakte pizza's, de heerlijke table d'hôte, lekkere ambachtelijke ijsjes,... Ellen, Gerti en Trees zijn echt topdames die ons en Joy echt in de watten gelegd hebben, wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Van Stijn in Egliseneuve d'Entraigues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Van Stijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison Van Stijn scoort een 9.55 uit 10 op basis van 111 reviews.