Vakantiepark Etoile Doré *****

9,4

• Activiteiten9,1
  • Onderkomen9,3

104 reviews over Vakantiepark Etoile Doré in het Nederlands

Topper voor gezin met jonge kids

Jurrian Hartdorff, 21-8-2017
  • Onderkomen9

Bevind je je net zoals wij in een drukke levensfase met kleine kids? Dan is dit vakantieverblijf een pareltje. In de eerste plaats door de relaxte huisjes omringd door mooi groen. Maar wat er vooral fijn is dat de kids zelf naar de speeltuin kunnen en al snel veel vriendjes/vriendinnetjes maken. Voor jezelf ook makkelijk. Daarnaast een leuk zwembad en nog een mooie overdekte speelplek met tafelvoetball, poolbiljart en een tafeltennis tafel. Gastheer Ed doet er alles aan om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. Alle credits ook voor Fred en Wilma voor alle goede zorg en het lekkere eten. Gewoonweg top! De omgeving is echt prachtig als je van ongerept Frans houdt en niet te toeristich.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Onze beste vakantie ooit

Familie de jong, 3-8-2017
  • Onderkomen10

Terwijl ik dit schrijf genieten wij met ons gezin al een kleine week van deze heerlijke plek en hebben gelukkig nog een week voor de boeg.

Sinds enige tijd blijkt etoile dore een nieuwe eigenaar te hebben "ed" . Hij is enorm gastvrij en staat altijd voor je klaar. De huisjes zijn erg fijn, hebben genoeg privacy een lekker terras met eigen ligbedden, goede bedden en een complete keuken met goed werkende oven.

Het zwembad, de speeltuin, de speelzolder en leeftijdsgenootjes om mee te spelen maakt dat we enorm aan het genieten zijn.

Enkele keren per week wordt er iets georganiseerd ( borrel/ Franse avond/ kampvuur) waar het vrijblijvend is om mee te doen.

Gisteravond was de Franse avond, eerst aten de kinderen aan mooi gedekte tafels, daarna waren de ouders aan de beurt voor een bijzonder lekker, uitgebreid en gezellig 5 gangen diner waarbij er op hoog niveau gekookt is door Fred en Wilma. Er is een barretje en een bibliotheek met vele boeken en tijdschriften.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super plek om te verblijven met kinderen

Carin, 30-7-2017
  • Onderkomen10

Toen wij in de beoordeling van dit park zagen waren we een beetje in sceptisch, een 9,3! Wij zijn net terug van 2 weken verblijf bij L' Etoile Dore met onze kinderen van 13 en 11 (2-ling). Het huisje ligt heerlijk rustig midden in de natuur en is keurig onderhouden en schoon. Heerlijke boxspring bedden zorgen voor een goede nachtrust. Er is genoeg te doen voor de kinderen: zwembad, tafeltennis, poolen, tafelvoetbal, div balspelen, speeltuin met trampoline etc. In het huisje ligt een map met allerlei activiteiten die je in de buurt kan doen, hiervoor heb je veelal wel de auto nodig. Wij zijn vanwege het mindere weer best aktief geweest: bezoek aan Le Puy, Fortress Pontignac, watervallen bij Le Puy, kanoën, kolenmijn in St. Etienne, amathyst mijn etc. Verder werd er op het park ook nog het eea georganiseerd. Al met al zijn ze deze goede beoordeling meer dan waard! Wij hebben een top vakantie gehad!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Genoeg te doen, maar ook een oase van rust!

Familie Bo, 26-6-2017
  • Onderkomen9

We zaten in chalet 10, ik denk de beste plek. Boven op de heuvel met het mooiste uitzicht. De chalet was schoon en oogde als nieuw. Buiten een heerlijke porche. De bedden sliepen als nieuw. Het park zag er netjes uit. Genoeg speelplekken voor kinderen waar wij geen last van hadden. Het zwembad was verwarmd, dus in begin juni konden we al heerlijk zwemmen. Het bubbelbad was ook lekker. Er is ook een sauna, maar die hebben we helaas niet meer gebruikt. Misschien volgend jaar. Op woensdag hebben we bij de bar gegeten met alle andere park bezoekers. Gezellig. De kok Fréd had echt zijn best gedaan, 5 Franse gangen en allemaal specialiteiten uit de streek, super leuk. Fréd komt een beetje nors over, maar daar konden we erg om en mee lachen. Zijn vrouw Wil heeft ons goed ontvangen, en bij alle vragen konden we bij haar terecht. Kortom een lieve en gezellige gastvrouw. De eigenaar Ed is ook een gezellige man, erg behulpzaam met alles.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie!!

Nick, 26-6-2017
  • Onderkomen9

Heerlijke vakantie gehad!! Ed, Fred en Wil zijn erg gastvrij en gezellig. Het park ziet tip top uit, het zwembad was altijd mooi schoon en na een paar mooie dagen lekker op temperatuur. Tijdens de gezellige Franse avond is er heerlijk voor ons gekookt terwijl de kids lekker aan de pannenkoeken zaten. Een echte aanrader, wij gaan zeker terugkomen!!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Absoluut een aanrader!

Lonneke, 26-6-2017
  • Onderkomen9

Heerlijke plek om helemaal tot rust te komen! Mooie, grote en schone huisjes in de natuur met veel privacy. Onze kinderen sliepen er fantastisch! Maar ook: een heerlijk zwembad waar je kunt genieten van een duik of lekker in de zon kunt zitten met een cappuccino of koud biertje. De kids vermaken zich prima in het zwembad, bij de speeltuin of bij de spelletjes zolder. Er waren meerdere kinderen toen wij er verbleven. We hebben ook nog meegedaan aan een heerlijke en gezellige Franse avond. Kortom: absoluut een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

rust, natuur, schoon en stilte

corrie_rijnen@hotmail.com, 12-6-2017
  • Onderkomen9

gewoon supergoed, persoonlijk en toch veel privacy.
Gereisd met partner in mei 2017

Paradijsje in prachtige natuur

PaulJilt, 12-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Ed is een super host. Enorm aardig en biedt een super service. Hij bood samen met z'n vrouw Sophie zelfs aan om op te passen op de kids zodat wij samen op de racefiets een rondje konden doen. Wat een prachtige plek met veel vrijheid per huisje. De huisjes zijn heel ruim en goed ingericht. En de kinderen kunnen zelf naar de speeltuin waar veel leuke speeltoestellen staan. Het is een prachtig gebied voor wandelen, daguitjes en veel hoogtemeters maken op de racefiets.;) Op Koningsdag werden zelfs activiteiten bedacht en een geweldig kampvuur met uitzicht over het dal. Ed houdt erg van koken en de table d'hote is een echte aanrader. We komen hier zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Zeer fijn kleinschalig vakantiepark, schoon, knus.

Fam. Montagne, 4-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Voor ons de eerste keer dat wij hier waren en werden perfect ontvangen door Ed & Sophie, de nieuwe eigenaren. Buiten het feit dat het huisje ideaal was, schoon, gezellig en van alle gemakken voorzien, hebben we op de eerste avond van aankomst heerlijk gegeten voor een klein prijsje. (Fijn als je wat later aankomt met kleine kinderen).Op de Franse avond kregen we een 5-gangen diner voorgeschoteld en de kinderen kregen van tevoren hun maaltijd, leuk gezelschap van andere huisjes en Ed was de chef kok en Sophie had een heerlijk dessert gemaakt en deed alle drankjes. Gebruik gemaakt van de jacuzzi, lekker met zonnetje in gezicht en Sophie die drankjes bij je komt brengen. Je kan gebruik maken van de wasmachine en droger (wasmiddel inbegrepen). Bakkerservice elke ochtend indien gewenst en er is een gezellige bar en terras voor een drankje, praatje of een biljartje. De kinderen vermaken zich ondertussen prima in de speeltuin of de overdekte speelruimte met o.a. tafelvoetbal. Ed & Sophie, wij hebben genoten! Goed seizoen gewenst!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Heerlijke vakantiewoning op fantastische plek

Marjolein, 4-5-2017
  • Onderkomen10

Supercombinatie van rust, natuur en privacy en tegelijkertijd de luxe van andere (Nederlandse) gasten met kinderen en klantvriendelijke, gastvrije en gezellige eigenaren. Met zwembad, speeltuin, speelzolder, jacuzzi, een eigen hellingbos, mooie zitjes op allerlei bijzondere plekjes, overal mooie vergezichten en een gezellige bar ideaal voor wie rust en natuur zoekt, zijn/haar kinderen speelkameraadjes gunt en op zijn tijd de gezelligheid met andere gasten kan waarderen. Wij vonden de huisjes niet alleen erg mooi gelegen, maar ook voorzien van alles wat wij nodig hadden.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Etoile Doré in Doré l' Eglise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Etoile Doré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Etoile Doré scoort een 9.35 uit 10 op basis van 104 reviews.