Camping La Soubraud

La Soubraud

1 review over Camping La Soubraud in het Nederlands

fantastisch!

Laymi, 28-8-2011

Geweldige vakantie gehad samen met onze 2 witte herders. de ligging is prachtig! La Soubraud is een kleine camping waar je als gast geen nummer bent. De Chalets zijn comfortabel en hebben een geweldig uitzicht! In de omgeving is van alles te ontdekken. Heb je een keer geen zin om zelf te koken dan kan je gebruik maken van de table d'hôte, wat zeker een aanrader is! Wij hebben heerlijk gegeten.

De honden kunnen genieten op het grote veld voor de chalets waar ze heerlijk kunnen spelen. ( en ook voor de honden is er in de omgeving voldoende te ontdekken zoals meertjes, riviertjes of bossen)

Wij gaan zeker nog een keertje terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Soubraud in Chirat-l'Église, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Soubraud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Soubraud scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.