Vakantiehuis Les Marchands

Les Marchands

8 reviews over Vakantiehuis Les Marchands in het Nederlands

Fijne gite, mooie omgeving

Jeanine, 2-8-2017

We hebben een heerlijke week in de gite doorgebracht, waar we bij aankomst warm zijn ontvangen. De gite is ruim, schoon en heeft goede bedden. Het ligt in een mooie omgeving, waar genoeg te doen is naar ieders wens.We hopen zeker nog een keer terug te komen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ontspannen chambres-d'Hotes, rustig gelegen

Klaasen, 2-7-2017

Heerlijk gegeten, zowel 's avonds als 's ochtends. We werden zeer gastvrij ontvangen. De meiden hebben gezwommen in het zwembadje, en paardgereden in de velden. Geweldig! Enige minpuntje was dat er geen eigen sanitair op de kamer was.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Stukje paradijs op aarde!

Eric en Joyce van der Kleij, 16-8-2016

Net een paar dagen terug van een gezellig verblijf in een stacaravan bij Ronald en Margreet van Les Marchands. Houd je van rust, ruimte, lekker dineren en gastvrijheid? Dan is dit dé plek om naar toe te gaan. Niets moet, alles mag. Genoeg te doen en te zien in de omgeving, ook als je met kinderen op vakantie bent. Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk rustig

Sandra, 3-3-2013

Wij hebben in juli 2012 2 nachten doorgebracht op doorreis naar onze eindbestemming en waren aangenaam verrast door de gastvrijheid van Ronald en Margreet. Hun B&B is zeer rustig gelegen en er is ruimte genoeg voor alle gasten. Wij sliepen - net als onze 2 dochters - in een kleine doch comfortable kamer met douche op de gang. Alles was schoon en helder.

De table d'hote van Margreet is geweldig - zelfs grote eters komen niets tekort! Wij troffen helaas een regenachtige dag, maar Ronald en Margreet zorgden ervoor dat we toch een vakantie-gevoel hadden door hun goede zorgen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

fantastische plek

coccin, 13-8-2012

Super verblijf in de stacaravan gehad, en dan het paardrijden voor de kids helemaal top. Niets is Ronald en Margreet te veel.

Waar vind je dat nog !

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

schitterende en vriendelijk top plek

erik oeben, 23-8-2010

Zeer verrast over vriendelijkheid en de servise,ook het eten van Mergreet is gewoon top,en de toch samen met Ronald en de kids op de wielrenfiets,was zo mooi ,dat de kids er nog steeds over praten.

dus al met al zeer zeker een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Rust, ruimte, vrijheid

Rob Princen & Brigitte van Sprang, 30-8-2008

Wij zijn net terug van een weekje Les Marchands in Chezelle. Een heerlijk stukje Frankrijk waar je nog echt tot rust komt. Wij hadden de comfortabele gite gehuurd, met alles erop en eraan. Het gast-echtpaar Ronald en Margreet geven je het gevoel echt welkom te zijn en niets is hen teveel. Waar wij normaal 2 weken strand nodig hebben om bij te komen, was dat nu in 1 weekje gepiept. Op een drukke dag komen er 3 auto's voorbij. Lekker luieren aan het zwembad of heerlijk toeven op 1 van de (prive)terrassen. Hoewel ik een moeilijke eter ben, wist Margreet mij verschillende keren aangenaam te verrassen met haar verrukkelijke kookkunsten. Hoewel je de mogelijkheid hebt om zelf te koken, kan je ook kiezen voor een (h)eerlijke maaltijd (2 gangen) voor nog geen 15 euro!

Bakker, eenvoudige supermarkt en goed restaurant op 4 kilometer. Ronald en Margreet weten de mooie plekjes en leuke markten voor de liefhebbers. Kortom : EEN AANRADER. Ons gaan ze terugzien!

Gereisd met partner in augustus 2008

Zeer gastvrij vakantieverblijf

Theo ter Horst, 28-8-2008

Wij hebben in augustus 2007 onze vakantie hier verbracht. Niet in de gite maar in de stacaravan. We hebben de gite echter wel van binnen gezien. Prima verzorgd. Ook ons verblijf (stacaravan) was keurig in orde. Gratis paardrijden en de kinderen kunnen ook meehelpen met het verzorgen van de konijnen en de kippen. Regelmatig letterlijk kakelverse eieren gehad van Ronald. ten. Ook ideaal voor onze eigen hond, want die mag vrij over het terrein rondlopen. Wij hebben hier een zeer prettige vakantie gehad. Enige punt is dat je elke ochtend 4 km moet rijden voor de bakker (nog nooit zo lekkere croissants gegeten !!)en de grotere supermarkt(Champion), dat is toch snel 25 km rijden. Je moet uiteraard wel zelf voor je vertier zorgen, maar de mooie en zeer rustige omgeving maakt veel goed. Wij zijn in ieder geval van plan zeker nog eens terug te keren bij Ronald en Margreet !!
Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Marchands in Chezelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Marchands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Les Marchands scoort een 9 uit 10 op basis van 9 reviews.