Vakantiehuis Epalle

Vakantiehuis Epalle
Epalle
8,4

21 reviews over Vakantiehuis Epalle in het Nederlands

Charmante gite met bezoek van kippen en hanen

Hans Invernizzi, 19-8-2017

We hebben met drie personen een heerlijke week gehad in de gite in Epalle. Alles is prima in orde. Het huis is van de hedendaagse gemakken voorzien, maar heeft zijn oorspronkelijke charme niet verloren. Grappig is dat de plaatselijke kippen en hanen op visite komen. Zelfs in de woonkamer. Leuk zijn ook de vleermuisjes die in de aanpalende schuur rondvliegen. Een aandachtspunt is de bank in de huiskamer. Daar kun je niet lekker op zitten. De omgeving is prachtig wandelgebied; het uitzicht magnifiek. De landelijke rust wordt helaas af en toe verstoord door de lokale boswerkers, die hun grote machines luidruchtig en langdurig onderhouden. Maar dat soort zaken hoort bij het leven op het ‘platteland’. Voor het overige is het zeer goed toeven in Epalle.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Idyllische plek

Dick en Astrid, 5-6-2017

Een echt Frans huis op een idyllische plek,hier kom je heerlijk tot rust.

Boeken mee ,kachel aan en de wijn met een streekkaasje maakt het af.

Huisje is erg schoon en gezellig ingericht .Vanuit de woning kun je prachtige wandelingen maken .Aanrader vinden wij om te gaan eten is Auberge de st Nicolas in het aangrenzende dorpje st nicolas biefs .Op Maandag is er markt in Marcigny ,wel 45 minuten rijden, door trouwens een schitterende omgeving,maar zeker een aanrader .Bezoek ook eens Ambierle en Saint Haon ,nog geen 20 km.

Wij hebben twee weken vertoefd in de woning en het geluk gehad van twee weken zon.Elke dag dus heerlijk buiten ontbijten met het mooie uitzicht over epalle.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk rustig huis. Fantastische ligging

Guus, 4-2-2017

Heerlijk typisch Frans huis waar alles inzit wat je nodig hebt. Lekker buiten onder de boom ontbijten en fijne tuin.

Komen graag nog eens terug

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk rustige vakantie, prachtig uitzicht

Carin, 31-1-2017

Samen met mijn ouders en partner een week verbleven in Epalle. Fijn huisje, lekker basic maar alles aanwezig wat nodig is. Mooi uitzicht vanuit het huisje en al ligt het afgelegen, ik vond het er erg prettig. Fijn kunnen wandelen met de hond en genoten van de rust.
Gereisd met partner in juni 2016

Voor de tweede keer heerlijk tot rust gekomen

Jeroen, 31-1-2017

Wij zijn voor de tweede keer weer heerlijk tot rust gekomen in het kleine Epalle. Erg leuk plekje met mooi uitzicht over het hele dorp. Er zit nu ook aan de voorkant een terras waar je 's ochtends goed kan ontbijten terwijl je over het dorp kijkt. Wij hebben op verschillende plaatsen in de omgeving ook weer lekker gelunched. 15 euro voor 3 gangen met wijn en koffie is natuurlijk geen geld. Raad het huisje zeker aan.
Gereisd met partner in augustus 2016

Wat een geweldige plek!

Sebastian de Wilde, 30-1-2017

Voor de tweede keer hebben wij heerlijk genoten van dit huisje! De plek blijft uniek en het huis heeft alles wat wij nodig hebben. Niets meer dan dat maar dat hoeven wij ook niet. Ik kan mij niet in de soms kritische reacties hier verplaatsen. Het huis is niet vochtig en ons spreekt het juist wel aan dat het meubilair niet uit de ikea komt. Wifi is snel maar toen wij tegelijk gingen Skypen haperde het een beetje. Wij genieten verder van het wandelen, maandag naar de markt en om heerlijk buiten te zitten onder de bomen. Prijs - kwaliteit is erg goed. Kortom, onze tweede en nog niet laatste verblijf was wederom erg goed!
Gereisd met partner in oktober 2016

Heerlijk huis in de natuur.

Riekje, 30-1-2017

Het is een heerlijk huis in de natuur met prachtige mogelijkheden om de wandelen . Heel mooi uitzicht en tuin en een prima stek om tot rust te komen en even helmaal weg.
Gereisd alleenreizend in juli 2016

Erg afhankelijk van mooi weer!

Hans & Jolanda, 15-6-2016

Mooi weer erg belangrijk, huis is vochtig, kachel brand goed, is jammer genoeg niet rookdicht. De ruit moet van nieuw kachellint en kit worden voorzien. Er is al eerder geschreven, het huis is heel summier ingericht (kringloop?)en van complete keuken/gerei is geen sprake, echt minimaal. Toch wel wat gewend qua oude huisjes of boerderijen, interieur kan gezelliger, erg sober. Je kunt niet vanuit het huis naar de tuin, moet via voordeur. Tuin is erg steil. Ligging van het huis is fantastisch, dorpbewoners, echt heel heel vriendelijke mensen. Mooie en ideale wandel omgeving/natuur. Het toilet in aangrenzende schuur is koud (het weer) en dames let op de vleermuisjes. Toilet boven, ivm vermaler mag er geen toiletpapier in, dus alleen geschikt voor een plasje.
Gereisd met partner in mei 2016

Geweldige plaats

Corrie van Wijgerden , 5-10-2014

Wij hebben genoten van deze vakantie, leuk en gezellig huisje.

De omgeving is prachtig, je kunt er genieten van de rust.

Het is voor herhaling vatbaar, we gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2014

Heerlijk Frans

Ayesha, 17-8-2014

Het knusse huis in Epalle met open haard, luikjes en oude broodoven geeft het ultieme Frankrijk-gevoel. Het huis is voorzien van alle gemakken en gezellig ingericht. De goed onderhouden tuin is ruim en heerlijk om te relaxen of bbqen. De omgeving is prachtig om te verkennen per wandelschoenen en er zijn genoeg bezienswaardigheden op rijafstand (zoals Vichy). Deze plek is echt een aanrader voor iedere levensgenieter.
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Epalle in Châtel-Montagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Epalle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Epalle scoort een 8.38 uit 10 op basis van 21 reviews.