Camping Les Bombes ***

8,4

10 reviews over Camping Les Bombes in het Nederlands

toevalstreffer

brota, 20-8-2017

Op deze camping zijn we per toeval terecht gekomen. Wat grotere camping met vele open plaatsen allen voorzien van stroom en water in de buurt. Het sanitair is prima, voor de kinderen is er een groot speelveld met de nodige toestellen. Het verwarmd zwembad is wat klein.De plaatsen zijn ruim. Het meer is op loopafstand. De omgeving loont om te wandelen. Goed aangegeven. Voor de sportieve fietsers zijn er vele kilometers met hellingen. Een echt winkeltje is er niet op de camping, wel kun je er brood bestellen.Het restaurant is eenvoudig maar goed.
Gereisd met partner in augustus 2017

Polsbandje systeem

Marianne, 20-7-2017

Op zich leuke camping. Jammer dat je niet met bankpas kunt betalen.

Het polsbandjesysteem staat mij een beetje tegen. Om in het zwembad te komen prima, maar niet gewoon op.de camping.ook de statoilet is niet meer van deze tijd.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping en fantastiche wandelomgeving

fam Te Winkel, 11-7-2016

Zeer goed onderhouden camping. Het sanitair is schoon. We waren in het rustige voorseizoen en je ontspant hier helemaal., De camping ligt centraal om prachtige wandelingen te maken. Op de camping is een goede wandelkaart te koop.

De campingeigenaar en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Je kunt een dag van te voren brood bestellen en 's morgens afhalen.

Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

Prima camping

Nancy, 11-8-2015

Leuk ontvangst bij receptie. Zouden 1 nachtje blijven, maar dit werden er twee. Mooie plek, vlakbij sanitair. Wordt goed schoongehouden. Meer is dichtbij, goed te doen door te wandelen of fietsen. Zwembad is eenvoudig, maar prima. Restaurant is redelijk. Had een pizza met champignons uit blik. Deze waren niet uitgelekt waardoor mijn pizza helemaal nat was. Leuke speeltuin voor de kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Rust, en alles dichtbij

Fam. Cornelis, 10-8-2015

Bij toeval op deze camping beland. Maar wat een plezierige verassing. Rustige nette grote plaatsen camping. Dorp een bruggetje overlopen voor de bakker. Het gebied geweldig. Lopend 20 en op de fiets nog geen 10 minuten verwijderd van een toeristisch meer charbon sur lac. In dit dorp zijn ook alle voorzieningen te verkrijgen. Een echte aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Kindvriendelijke camping met ruime plaatsen

Obbie, 8-8-2015

Wij hebben twee weken op deze camping gestaan in het hoogseizoen met onze drie kinderen (1 baby). Plaatsen zijn ruim met mooi gras. Eigenaren vriendelijk. Sanitair netjes en schoon. Zwembad was voor ons groot genoeg. Ontzettend groot speelveld met een leuke speeltuin. Ook een ruimte binnen waar je spelletjes kunt doen etc. Restaurant perfect. Driemaal per week wordt er iets leuks georganiseerd voor de kinderen. Knutselen, speurtocht etc. Meer ligt op 5 min. rijden. Heerlijk koel. Ontzettend veel te doen in deze omgeving. Wandelen (diverse banen), rodelen, fietsen, zwemmen, watervallen, beekjes, markten. Kortom, een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fantastiche plek en rust

ab rabelink, 24-12-2013

Wij hebben de camping dit jaar bezocht, eind juni begin juli. geweldige plek en een hele mooie omgeving. zouden een weekje blijven werden er drie. Ook eigenaar/eigenaresse zijn top. Gaan hier zeker nog een keer terugkomen.
Gereisd met partner in juni 2013

Fantatisch!

Michiel Kruijver, 8-8-2013

Voor zowel rust als vermaak, briljante omgeving, wandelen, tochtjes met de auto en steden en dorpjes om te zoenen!
Gereisd met partner in juli 2013

Mooi, ontspannen, goede sfeer

Fam. Fransen, 31-8-2012

We hebben hier een heerlijke week gehad. Er zijn ruime plekken, het sanitair wordt goed verzorgd (helaas geen toiletpapier aanwezig) en de mensen zijn er zeer vriendelijk. Het zwembad is simpel maar prima. Goede speelgelegenheden voor kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Ontspannen, mooi aangelegde rustige camping!

Fam. Noordzij, 5-9-2011

We houden aan ons verblijf op camping Les Bombes een plezierige indruk over. De plekken zijn mooi groen en door de strategisch geplaatste stuiken is er redelijk wat privacy. Er is een recht-toe-recht-aan zwembad, met een peuterbadje, beide worden goed schoongehouden. Het restaurantje (wat bij koud weer dicht gemaakt wordt) heeft o.a. heerlijke zelfgemaakte pizza's op het menu staan. De campingeigenaren zijn vriendelijk, spreken een aardig woordje engels en doen hun best om de camping mooi te houden. Voor de kinderen is er een klein speelveldje en een leuk speelhuisje. Voor de sportivelingen is er genoeg te doen: er hangt een volleybalnet, er staan kleine doeltjes, jeu de boules is mogelijk en er staan 3 tafeltennistafel. Minpunten zijn er ook: geen toiletpapier of zeep bij toiletten en wanneer je, zoals wij, later in het seizoen komt is het erg rustig: het restaurant wordt sept. gesloten en ze zijn al bezig om het terrein 'winterproof' te maken, o.a. door houtafval te verbranden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bombes in Chambon-sur-Lac (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bombes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Bombes scoort een 8.38 uit 10 op basis van 14 reviews.