Camping CosyCamp ****

CosyCamp
8,9

54 reviews over Camping CosyCamp in het Nederlands

Heeeeeerlijke plek, zeer aan te raden.

fam. De Groot, 20-8-2017

Wat kan ik nog toevoegen aan al het positieve dat er al over deze mooie, goedverzorgde, sfeervolle camping kan zeggen?

Wij hebben wat oudere kinderen...het was dus af en toe wennen vroeger wakker te worden door de gezinnen met kleine kinderen. Verder super aan te raden! Wij komen bijna nooit terug op dezelfde camping maar op deze zeker wel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezellige familiecamping voor alle nationaliteiten

Sietske, 19-8-2017

Prachtig gelegen camping aan de Loire. Alle nationaliteiten aanwezig maar vooral veel (nette!!!) Engelsen. Motto van de camping is dat alles mag uitgaande van respect voor elkaar en de natuur. Schoon sanitair, zwembad prima, restaurant met lekker eten voor eerlijke prijzen en gezellige sfeer. Het kampvuur 's avonds is echt leuk voor de kids. Wij stonden op plek 45, weinig privacy of schaduw helaas waardoor we vroeg wakker waren door jonge (vooral franse en duitse) kindjes. Let op: autovrij betekent dat je je spullen dus ook niet met de auto naar je plek kunt brengen maar dit met karretjes moet doen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke relaxte camping

M. Dautzenberg, 16-8-2017

Een super fijne en relaxte camping. Een mooi vormgegeven camping met veel aandacht voor detail. Voor kinderen erg fijn, er zijn fietsen, speelgoed en veel plek om te spelen. Zeker het feit dat er geen auto's op het terrein zijn helpt bij de rust. Wij waren er in hoogseizoen, camping was vol maar daar hadden we geen last van. Mooie ruime plek gehad met voldoende schaduw (40). Aardige eigenaren en personeel, behulpzaam. In de omgeving genoeg te doen zeker als je van natuur/ wandelen houdt. Zeker een plek waar we nogmaals naar toe zouden gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping op een mooie locatie

R. Dijk, 11-8-2017

Onze kinderen en wij hebben genoten. Visjes en kreeftjes vangen, bootje varen en zwemmen in de Loire. Overal staan fietsen die vrij gebruikt mogen worden, net als een aantal bootjes. Peddels mogen vrij uit de schuur gepakt worden. Binnen een mooie speel- en hanghoek, handig voor als het regent of koud is.

Het sanitair is mooi en schoon. Ik miste wel een zetel op het toilet, maar met een paar velletjes closetpapier lukte het ook. Het wende snel. Vooral omdat het er zo schoon is. Er wordt vier keer per dag schoongemaakt. Voor heren zijn er urinoirs, maar sommige jongetjes (of misschien toch een eigenwijze volwassen kerel?) lieten de zittoiletten niet altijd droog achter. Bij melding werd dit overigens meteen schoongemaakt.

Het zwembad is prima, groot genoeg, en er is voldoende plek om te zitten.

Hoewel het om 22:00 uur stil zou moeten zijn, was dit was eigenlijk nooit het geval. Vooral 'loslopende' kinderen, bij wie geen ouder in de buurt was, konden veel lawaai maken. Meestal was het na 23:00 rustig.

De omgeving is mooi, maar hebben we maar weinig van gezien omdat de kinderen graag op de camping bleven om te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een paradijsje

Margo Tieleman, 29-7-2017

Deze relaxte camping in een prachtige omgeving is een onontdekt paradijs. Vriendelijke behulpzame eigenaren, een enthousiast team, heerlijk (basic) eten van goede producten voor een prima prijs, fijn zwembad (niet te koud), prachtig gelegen in de natuur en aan de rivier, alles super schoon, geweldig voor de kinderen die lekker kunnen rondstruinen op de camping, autovrij dus ook kleintjes kunnen rond scharrelen, veel te doen en zien in de omgeving (niet op loopafstand), zwemmen en vissen in de Loire, en het belangrijkste en dat is moeilijk over te brengen: een hele fijne en relaxte sfeer! Tip: ga een uurtje zwemmen in het verwarmde binnenbadje, heerlijk! Wij hebben er 2 weken gezeten en dat was nog te kort. Ultiem vakantiegevoel!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Esther, 19-6-2017

Hier een week geweest in augustus 2016. We hebben met het hele gezin genoten hier! Een geweldige camping midden in de natuur. De eigenaars doen alles met passie. Er zijn afhaalmaaltijden en je kunt in het restaurant eten. De pizza's (vooral die met geitenkaas) waren heerlijk. Brood kan besteld worden. We misten alleen een klein winkeltje. De kinderen (9 en 10) vermaakten zich met andere kinderen in de rivier of zwembad. In de rivier kan oa gevist en gekanoed worden. S avonds zaten we vaak bij het kampvuur waar de kinderen marshmallows bakten samen. Het sanitair is superschoon!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een prachtige camping met schoon sanitair.

Familie uit Zwolle, 31-8-2016

De crew die op de camping werkt bestaat uit hardwerkende en gastvrije mensen. Men vindt het belangrijk dat iedereen zich thuisvoelt en dat geeft een gastvrij gevole. Mooie ligging en prima faciliteiten. Heerlijk dat de kinderen zowel in de Loire als in het zwembad konden zwemmen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Engels party paradijs

Marieke, 16-8-2016

Herrie tot laat in de avond, onvriendelijke eigenaars, geen regels leidt tot ongebreideld lawaai en rotzooi maken. Niets van het idealisme dat de site suggereert gemerkt. Blij dat we weg zijn.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Richard, gerant, 18-8-2016

Thank you for your review.

There is no car in CosyCamp, no animation, and the family room is outside of the campsite. 91 pitches on 45.000 square meters.... According to reviews, it is famous for its quiet and silence.

We also assume "no interdiction" on the campsite, (except silence after 10) because we trust our guests and that is maybe explaining the friendy atmosphere, based on respect and on personal responsability.

We are very sorry that you did not like the spirit of our place

Erg goede en verzorgde camping

Robert van piggelen, 14-8-2016

Op de luidruchtige engelse kinderen na een perfecte camping. Sanitair gloedjenieuw en schoon. Veel voorzieningen op de camping. Omgeving is rustig en je zal een stuk moeten rijden naar activiteiten. Neem wel een tarp mee want er is weinig schaduw. Snachts vonden wij het best koud. Fleecedekens doen wonderen. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Eten in het restaurant is eenvoudig maar van goede kwaliteit en voor een redelijke prijs. Een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastischen camping

Te Poele, 9-8-2016

Wat een fantastische camping! 2 heerlijke weken gehad met onze twee kinderen in de Canadese tent. Prachtig uitzicht en mooie natuur. De sfeer op de camping is heel gemoedelijk, alles mag en kan met respect voor de natuur en elkaar. Ook de eigenaren zijn erg gastvrij en vriendelijk. Echt een aanrader, wij gaan hier zeker nog een terug komen!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping CosyCamp in Chamalieres Sur Loire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping CosyCamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping CosyCamp scoort een 8.85 uit 10 op basis van 56 reviews.