Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Soulisse A bij :

1 review over Vakantiehuis Soulisse A in het Nederlands

onvriendelijke gastheer

Femke, 10-9-2015

Zeer onvriendelijke gastheer die tijdens ons verblijf onaangekondigd het vakantiehuis binnen kwam, waarop één van onze 4 honden naar hem gehapt heeft, hij heeft hem echter niet gebeten. Deze persoon heeft 14 dagen lang geweigerd om onze waarborg terug te betalen. Ook klaagt hij erover dat onze honden voor overlast gezorgd zouden hebben.

Wanneer wij om uitleg vragen hierover vindt hij dat onze honden te veel blaffen.

Na telefonisch contact met de eigenaar zegt hij dat verhuurder met hem een overeenkomst heeft dat er geen honden die voor overlast zorgen (elke hond blaft!) naar zijn vakantiehuis worden gestuurd.

Na contact met verhuurder blijkt dat dit puur leugens zijn en hij geen enkele overeenkomst met hen heeft.

Dit is met andere woorden een zeer onvriendelijke en arrogante gastheer, die tevens ook zeer hond onvriendelijk is terwijl hij wel met zijn huisje op een site speciaal voor gezinnen met honden adverteert.

Ook de vijver was niet meer dan een stinkende poel.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Soulisse A in Cérilly, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Soulisse A zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Soulisse A scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.