Camping La Bageasse ***

Camping La Bageasse
La Bageasse
6,1

9 reviews over Camping La Bageasse in het Nederlands

Gastvrijheid, ruimte en uitzicht domineren

Jan Cunnen, 22-7-2016

De gastvrijheid , de schitterende grote plaatsen en het mooie uitzicht van elke plaats. De stad op loopafstand en een gezellige bar
Gereisd met partner in juni 2016

Kleine plekken en 'op z'n Frans' druk

Van der Spoel, 12-7-2015

Druk en hectisch, voor NLD'ers alleen voor een nacht aan te raden.

De goede camping in de buurt ligt in Paulhaguet (15k verderop).

Brioude overslaan dus.

Gereisd met partner in juli 2015

La Bageasse, Plage Allierla

rainbow, 29-9-2014

Wij bezochten enkel de Plage van Camping Bageasse, aan de Allier, (Plage Allierla) De Plage is gelegen naast de camping waar zich een taverne bevindt, en waar je kanoën en kayaks kan huren.

Er is een eerste hulppost, en het sanitair en de kleedhokjes waren netjes.

Van 1 juli tot 31 augustus kan je hier bewaakt rivier zwemmen van 13.00 tot 19.00 u. Het is zowat de enige plek in de omgeving waar je bewaakt kan zwemmen, en er is ambiance verzekerd. Er zijn picknicktafels, en de bediening van het personeel is vriendelijk.

Het gedeelte van de rivier waar zwemmen toegelaten is, is duidelijk afgebakend en de redder alert. Kindvriendelijk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Kleine,wat minder gezellige camping.

J.Karsten, 12-8-2014

Camping een eindje buiten Brioude(± 3 km) aan een doodlopende weg.Camping oogt wat minder gezellig naar ons idee omdat de camping smal en lang is.Wij verbleven in 1 van de huisjes bovenaan(nr.11) de camping en mistten toch wel de gezellige sfeer die een camping moet hebben.Het zag er verder wel verzorgd en schoon uit en het zwembad was ook netjes.Huisjes waren netjes maar sober ingericht.Wel MET vaatwasser. We hadden wel een mooi uitzicht vanuit het huisje met een overdekte veranda.Veel mooie oude plaatsjes in de buurt.Boodschappen(Casino,Carrefour,Lidl,Aldi) en benzine in Brioude zelf.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Nogmaals

dsmeijers, 16-6-2014

Juni 2014. Geen veranderingen tov ons vorige bezoek. Toiletpapier bij het sanitair zou wel handig zijn. Omgeving zeer de moeite waard bv.valei van de Allier, en Besle.
Gereisd met partner in juni 2014

Mooie plek bij Brioude

dsmeijers, 1-10-2013

Plus: ruime plaatsen. Snackbar met pizza's. Dichtbij rivier Allier met breed zwemgebied. Dichtbij mooi Brioude met leuke terassen. Leuke dorpjes in de buurt. Zon en schaduw. Min: wifi beperkt tot receptie. Weinig tot geen watertappunten. Lauw afwaswater douches wel warm. Matige schoonmaak.
Gereisd met partner in september 2013

prachtige camping kunnen zijn mits goede uitbating

Fam Bouillon- Clarebout, 20-7-2013

De locatie is best aardig ,aangename afgebakende plaatsen met wat schaduw langs de Allier ,waar je een verfrissende duik kunt nemen

De ontvangst correct zonder meer .

De man in de bar waar je brood moet bestellen is niet te vriendelijk,brood van matige kwaliteit .

De meeste mensen op de camping blijven maar 1 nacht, er zijn veel mensen aangekomen dus heeft men het vrouwen sanitair open gemaakt dat zeker van vorig seizoen niet gepoetst is Nu ja ,De volgende dag heeft niemand gepoetst,ook niet de dag erna .De vrouw van de receptie komt nooit tot het eind van de caming ,vorige vuilzak is hier gewoon blijven staan.

Wij waren hier begin jullie en het krioelt hier s'avonds van de muggen

je moest bijna binnen zitten niettegenstaande het mooie weer,

Brioude is zeker een bezoek waard en de wandeling die start vanaf de camping naar la veille Brioude is leuk.

Gezellig wijnmuseum met gelegenheid iets te eten of drinken.

De bakker voor het musee heeft super brood en gebak.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Herrie!

M. Vissers, 3-8-2012

We kregen een plek op een matig onderhouden stuk. Kaalgesnoeide doornstruiken als afbakening, slechts 1 kraantje voor 20 gasten, afwassen met koud water, elke avond een grote groep jeugdige kanoöers die de hele avond over de camping schreeuwen! Na twee nachten hielden we het voor gezien!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Welkom vlamingen!

Van Rompaey Domien, 1-8-2010

Na 12.30 uur met de caravan te hebben gereden zochten we een camping, die vonde we in Brioude achter Clermant-Ferrand.

Toe we vroegen of we één nacht konden blijven antwoorde de campinguitbater "dat hangt ervan af" wij vragen hoezo? Zijn jullie belgen? wij ; ja, walen of vlamingen?, wij ; vlamingen. . . ah zegt hij dan heb ik geen plaats voor jullie. Wij vragen naar het waarom, en volgens hem maken wij het de walen lastig. . .Toen heb ik hem in een franse kolleire de situatie in ons land uitgelegd waarna we konden blijven voor een nachtje!

Waar gaan we heen dat de campingbazen al op taal beginnen te selecteren. Voor de rest hebben we een rustige nacht gehad, en er s'avonds nog iets gegeten en gezwommen. S' morgens vroeg zijn we na het ontbijt doorgereden naar onze camping in Vallon-Pont-D'arc waar we al jaren welkom zijn!

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Bageasse in Brioude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Bageasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Bageasse scoort een 6.1 uit 10 op basis van 12 reviews.