9,6

Zoover award

69 reviews over BedAndBreakfast Bergevaux in het Nederlands

Aanrader

Kris en Petra, 20-8-2017

Rustig gelegen B&B met zwembad , kindvriendelijk, gastvrij, super uitzicht, restaurant-combinatie is troef, ... wij waren op en top weg van deze B&B...

Wat we niet goed vonden moeten we nog ontdekken, volgende keer misschien.

Gereisd familie in augustus 2017

Fantastisch, gezellig, vriendelijke eigenaars

Leo en Ingrid, 16-8-2017

Op en top gezellige en gastvrije ontvangst door Sabine en Johan.

Restaurant met eerlijke keuken is een aanrader.

Voor kinderen is de rondgang naar de dieren een must.

Een aanrader, en een retour komt eraan.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk verblijf!

Goberecht-Van den Spiegel, 16-8-2017

Rustige B&B met prachtige ligging en fénóménaal uitzicht. Her en der lopen diertjes rond, wat het geheel extra cachet geeft, zonder overlast. Ondanks de rustige ligging, ben je toch snel bij de bewoonde wereld, waar je alle nodige winkels en geldautomaten vindt. Dit maakt het een fijne uitvalsbasis, maar ook erg geschikt om een hele dag gezellig te vertoeven. Johan en Sabine zijn erg aardig en leggen kindjes extra in de watten. Ze staan je met raad en daad bij wanneer je hier nood aan hebt.

We verbleven in één van de chalets. Het is er heel comfortabel en netjes en er is overal aan gedacht (koelkast, koffiezet, servies en bestek, teiltje en afwasproduct, etc). Je kan op je zelf in eten voorzien, maar ook gerust bij hen in het restaurant een lekker hapje eten. Met kleine kindjes dien je wat oplettend te zijn, door de ligging op een bergflank zijn er veel hoogte verschillen. Wijzelf en ook onze kindjes vonden het een heerlijke vakantie :-)

Gereisd familie in augustus 2017

Fantastisch !!

Stephan en Ilja, 8-8-2017

Mooie, rustige ligging. Kamer met eigen terras - ideaal, ook met de hond. Mooie wandelingen en voor elk wat wils. Prijs/kwaliteit top. Extra troef, het zwembad voor een fijne afkoeling.

Sympathieke uitbaters, altijd bereid om te helpen en de wensen van de klant in te willigen.

Kortom alles erop en eraan ! AANRADER

Gereisd met partner in augustus 2017

Topvakantie en super uitzicht

Dries, Lobke, Mira en Ward, 4-8-2017

We verbleven een week met onze kinderen van 9 en 11 in een chalet. De vele dieren, het prachtige uitzicht, de leuk aangelegde bergflank, ... we kregen bij aankomst een instant vakantiegevoel. Ondanks het wat mindere weer, hebben we ons niet verveeld. Het verwarmde zwembad is top, en 's avonds ter plekke van de kaart kunnen eten, is grote luxe. Het aanbod is er ruim en de prijzen zijn democratisch. De chalet is perfect: ruim en goed uitgerust. Johan en Sabine zijn ideale gastheer en -vrouw: altijd aanspreekbaar en nooit opdringerig, .

In de streek vonden we wel altijd wat te doen, en de ritjes er naar toe zijn steeds prachtig. Onze eerste B&B vakantie was een schot in de roos, we willen hier zeker nog terugkomen.

Super verblijf

Luce en Dirk, 31-7-2017

Een zeer gezellig verblijf. Toffe chalets. Zeer aangename eigenaars en ook nog eens lekker eten. De kinderen vonden het fijn om de ezel en de geitjes eten te geven.

Perfect!

Sara, 31-7-2017

heel aangenaam verblijf , super vriendelijk, zowel ontbijt als avondeten zeer lekker, prachtige locatie
Gereisd met partner in juli 2017

Kindvriendelijk!

Gezin met baby en kleuter, 30-7-2017

Uniek concept van chambres d'hôtes! Heel kleinschalig vakantiedomein met de mogelijkheid om 's avonds in het restaurant à la carte te eten. Heel kindvriendelijk, zelfs babyvriendelijk! Prachtig uitzicht vanuit onze zeer verzorgde chalet! Je hebt voldoende privacy bij het chaletje. Het is wel een uitdaging om de flank te bewandelen met een buggy door de vele trapjes, maar zo hebben we ook wat sport gehad ;-) Heel lekker eten aan economische prijzen! Het restaurant gaat om 19u open.In het chaletje zelf kan je niet koken, er is wel een frigo, senseo en wat servies om te picnicken. Verzorgd en omheind zwembad met weerom een mega-uitzicht! Er is ook een klein speeltuintje, petanquebaan... En onze zoon was gek van de ezel Coco, die hij elke dag wat brood mocht voeren.

Wij vonden weinig bezienswaardigheden in de nabije omtrek, meestal was het minstens een uurtje rijden om een uitstapje te maken.

En bovenal, we zijn heel vriendelijk ontvangen geweest!

Kortom, een aanrader!

Fantasche plek

Nicole Laenen, 9-7-2017

Aanrader om te verblijven. Zeer vriendelijke en leuke ontvangst. Je voelt je helemaal thuis en leuke en gezellige babbels gehad met de eigenaars!!! Wij komen zeker terug ! Nicole en Peter
Gereisd met partner in juni 2017

sodermans, 29-5-2017

Het ontvangst , de omgeving,de chalet, het zwembad ,het ontbijt,

de kookkunsten van chef Johan en Sabine

Sublieme !!!

Een zeer dikke aanrader ...

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Bergevaux in Bertignat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Bergevaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Bergevaux scoort een 9.55 uit 10 op basis van 71 reviews.