Bed and Breakfast Bergevaux *****

Bergevaux
9,6

Zoover award

73 reviews over Bed and Breakfast Bergevaux in het Nederlands

Gewoonweg ... genieten !!

Family Van Hyfte, 28-9-2017

Wij hadden een schitterend verblijf. Dit adresje doet direct alle stress vergeten. Sabine en Johan weten hoe de mensen in de watten te leggen. De chalet was héél gezellig en op alles voorzien. Prachtig zwembad. Zowel ontbijt als avondeten waren zéér lekker. En méér dan voldoende. Prachtig uitzicht op de omgeving. Leuk met de dieren en coco ... die heeft ons hart gestolen. Dus, alleen maar superlatieven.

Heerlijk plekje

Esther, 31-8-2017

Leuke chalets, heerlijk eten, goede service, fijn zwembad en natuurlijk de beesten, ezel, geitjes, kippen, konijn, katten, paarden, honden en eenden
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overheerlijk eten in een rustige omgeving

Familie Jacobs, 28-8-2017

Kort samengevat, supervriendelijke mensen, zeer kindvriendelijk, zeer propere chalet en half pension zeker aan te raden. Maaltijden waren super !!

Aanrader

Kris en Petra, 20-8-2017

Rustig gelegen B&B met zwembad , kindvriendelijk, gastvrij, super uitzicht, restaurant-combinatie is troef, ... wij waren op en top weg van deze B&B...

Wat we niet goed vonden moeten we nog ontdekken, volgende keer misschien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch, gezellig, vriendelijke eigenaars

Leo en Ingrid, 16-8-2017

Op en top gezellige en gastvrije ontvangst door Sabine en Johan.

Restaurant met eerlijke keuken is een aanrader.

Voor kinderen is de rondgang naar de dieren een must.

Een aanrader, en een retour komt eraan.

Heerlijk verblijf!

Goberecht-Van den Spiegel, 16-8-2017

Rustige B&B met prachtige ligging en fénóménaal uitzicht. Her en der lopen diertjes rond, wat het geheel extra cachet geeft, zonder overlast. Ondanks de rustige ligging, ben je toch snel bij de bewoonde wereld, waar je alle nodige winkels en geldautomaten vindt. Dit maakt het een fijne uitvalsbasis, maar ook erg geschikt om een hele dag gezellig te vertoeven. Johan en Sabine zijn erg aardig en leggen kindjes extra in de watten. Ze staan je met raad en daad bij wanneer je hier nood aan hebt.

We verbleven in één van de chalets. Het is er heel comfortabel en netjes en er is overal aan gedacht (koelkast, koffiezet, servies en bestek, teiltje en afwasproduct, etc). Je kan op je zelf in eten voorzien, maar ook gerust bij hen in het restaurant een lekker hapje eten. Met kleine kindjes dien je wat oplettend te zijn, door de ligging op een bergflank zijn er veel hoogte verschillen. Wijzelf en ook onze kindjes vonden het een heerlijke vakantie :-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Thuiskomen op vakantie.

luc en carine, 9-8-2017

Dé plek om te relaxen na of voor een druk werkjaar, mede door de relaxte uitbaters, die zeer mens-, kind- en diervriendelijk zijn.

Mooie streek, activiteiten op korte en lange afstand indien gewenst, wandelen en fietsen, plons in het water of lezen op eigen terrasje...

Arrangement of eten à la carte in restaurantje, lekkere en ruime porties, gezellige avondlijke babbels.

Opslaan bij 'mijn favorieten'!

Fantastisch !!

Stephan en Ilja, 8-8-2017

Mooie, rustige ligging. Kamer met eigen terras - ideaal, ook met de hond. Mooie wandelingen en voor elk wat wils. Prijs/kwaliteit top. Extra troef, het zwembad voor een fijne afkoeling.

Sympathieke uitbaters, altijd bereid om te helpen en de wensen van de klant in te willigen.

Kortom alles erop en eraan ! AANRADER

Topvakantie en super uitzicht

Dries, Lobke, Mira en Ward, 4-8-2017

We verbleven een week met onze kinderen van 9 en 11 in een chalet. De vele dieren, het prachtige uitzicht, de leuk aangelegde bergflank, ... we kregen bij aankomst een instant vakantiegevoel. Ondanks het wat mindere weer, hebben we ons niet verveeld. Het verwarmde zwembad is top, en 's avonds ter plekke van de kaart kunnen eten, is grote luxe. Het aanbod is er ruim en de prijzen zijn democratisch. De chalet is perfect: ruim en goed uitgerust. Johan en Sabine zijn ideale gastheer en -vrouw: altijd aanspreekbaar en nooit opdringerig, .

In de streek vonden we wel altijd wat te doen, en de ritjes er naar toe zijn steeds prachtig. Onze eerste B&B vakantie was een schot in de roos, we willen hier zeker nog terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super verblijf

Luce en Dirk, 31-7-2017

Een zeer gezellig verblijf. Toffe chalets. Zeer aangename eigenaars en ook nog eens lekker eten. De kinderen vonden het fijn om de ezel en de geitjes eten te geven.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bergevaux in Bertignat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bergevaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bergevaux scoort een 9.55 uit 10 op basis van 76 reviews.