Vakantiehuis Thynières ****

8,7

17 reviews over Vakantiehuis Thynières in het Nederlands

Mooie omgeving

Sonja Ouwehand, 31-12-2016

Heerlijke avondzon op het terras. Mooi omgeving waar je goed kunt fietsen. Heerlijk rustig. Veel informatie over de omgeving binnen een straal van 100 km. Veel uitgezette wandelingen al direct vanuit het dorpje.
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk gefietst in de Auvergne vanuit fijn huis!

Thomas van der Wardt, 31-12-2016

Een prachtige week met geweldig warm weer!

De gefietste routes waren zwaar maar zeker mooi, met prachtige uitzichten, beklimmingen van puys en afdalingen.

Met afstanden tussen de 30 en 145 km kunnen wij iedereen deze routes aanraden.

Benieuwd naar deze routes: zoek op strava naar Thomas van der Wardt en in de week vanaf 20 augustus zijn de gefietste routes terug te vinden.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Een heerlijk huis in een prachtige streek

Janneke, 22-8-2016

Het huis is werkelijk van alle gemakken voorzien, mooi en gezellig ingericht. Alles werkt zoals het hoort, er is niets wat oud of versleten is. We hebben veel gebruik gemaakt van de grote hoeveelheid routebeschrijvingen voor wandelingen die netjes in mappen geordend beschikbaar waren. Het terras bij het huis is ruim, veel gelegenheid om in de zon, of juist in de schaduw te zitten - wat je maar wilt. Het is er heerlijk rustig, in ieder geval toen wij er waren (eerste twee weken van juli).
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Compleet huis

Aad, 14-8-2016

Vanwege het regenachtige weer waren we heel blij met de Nederlandse tv. Veel voetbal gekeken!
Gereisd met partner in juni 2016

Op-en-top vakantiegevoel :-)

Erwin Vandewalle, 4-8-2015

Gezien de zeer aangename ervaring delen we graag onze bevindingen.

Let wel, dit gaat over huis nr 11, info en boeking via website

Nog voor aankomst ontvang je veel info omtrent de chalet, de omgeving en activiteiten. We vertrokken met veel verlangen naar het onbekende Auvergne. De laatste etappe naar de woning deed ons alvast watertanden naar het berglandschap, het meer en de rust.

Wat een aangename verrassing om in Les Jardins de Thynières aan te komen. De prachtig onderhouden chalets op de bergflanken naast het meer geven je een instant-vakantiegevoel. En terecht! Na het binnentreden van de chalet wordt meteen duidelijk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. De aangeboden fles wijn op tafel verwelkomt je. Alles wat je maar nodig denkt te hebben op vakantie is gewoon aanwezig! Zowel de keuken, salon, badkamer, twee toiletten(!), slaapkamers, terras en schuur zijn compleet. Met Wifi!

Proficiat met de verdiende Award!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
    Anja Moeijes, eigenaar, 4-3-2016

Dank u wel voor uw lovende woorden!

We hopen nog vele jaren samen met onze huurders te genieten van ons heerlijke huis te Beaulieu.

Een aanrader voor een fijne vakantie

fam. Kortman, 28-8-2014

huisje 11 les Jardins de Thynieres.

Het is een mooi en compleet huisje ,alles in het huisje is aanwezig. De omgeving en het uitzicht is fantachtisch. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Supermooi, keurig huisje

Astrid, 26-8-2014

Het is een zeer compleet mooi huisje, bovenaan een parkje met meerdere huisjes liggend aan een meer.

Alle apparatuur en internet werken super.

Wij hebben er twee heerlijke weken gehad,helaas was het weer slecht en hebben wij niet van het meer kunnen genieten.

Boodschappen doen is ongeveer op 15 minuten met de auto.

Voor voetballende zonen is het wat minder, maar toch hebben ze goed vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooie ruste plek in prachtige omgeving

Nicole Metz, 13-8-2014

Heel fijne vakantie gehad vanuit huisje in Jardin des Thynieres. Mooie, rustige plek op relatief klein vakantiepark. De ligging is inderdaad dicht aan het mooie stuwmeer in de Dordogne, maar het is belangrijk te melden dat het strandje vlak bij het vakantiepark vooral gebruikt wordt door bootjes of volwassen zwemmers; voor kleine kinderen is het niet zo geschikt - dat viel ons wat tegen. Vakantiepark zelf heeft geen centrale speelvoorzieningen voor kinderen, dat verschilt per huisje (wie daaraan hecht zal een huisje moeten huren met eigen speeltoestellen of zwembad).
          Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Goed verzorgd huis en mooie omgeving

Coen van Hagen, 11-6-2013

Gisteravond laat zijn we weer thuis gekomen na een heerlijke week in het huisje in Beaulieu.

We hebben veel gezien in de verschillende omstreken. Ook naar Vulcania geweest. Interessant.

Het huisje is echt compleet. We lazen dat de keuken net vernieuwd is. Fantastisch zo’n keuken.

Met alles voorzien. Iedere avond konden we tot negen uur heerlijk buiten zitten bij de ondergaande zon.

Het weer in de Auvergne was goed. Een keer een buitje gehad, maar verder veel zon.

Dank jullie wel voor jullie goed verzorgd uitziende huisje.

Gereisd met partner in juni 2013

Heerlijk huis in prachtige omgeving.

Karoline van den Boom, 10-6-2013

Vroeg in het jaar maar heerlijk kunnen wandelen en fietsen. Af en toe een bui maar ook al heerlijk buiten kunnen eten. Fijn huis voor goed en minder goed weer. De omgeving is mooi, veel natuur en goed uitgezette wandelroutes. In het huisje zijn mappen vol met activiteiten te vinden.
              Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Thynières in Beaulieu (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Thynières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Thynières scoort een 8.67 uit 10 op basis van 17 reviews.