Chalet Bellevue ****

Chalet Bellevue
Bellevue
9,7

4 reviews over Chalet Bellevue in het Nederlands

We hebben het fantastisch gehad

Van Zandvoort - Schaap, 30-12-2016

In tegenstelling tot de zomervakantiegangers zijn wij met kerst/oud en nieuw gegaan. De omgeving is prachtig en we hebben mooie wandelingen gemaakt. Ook zijn we wezen sleëen en skiën in het skiegebied. Tijdens ons verblijf hebben we genoten van de hottub waar we 's avonds inzaten terwijl we sterren konden bewonderen.

We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in december 2016

Prachtige locatie

Hcbouw, 10-9-2015

Woning is gezellig ingericht en alles is aanwezig
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prachtig huis nog prachtigere omgeving, vrijheid

fam. spits, 21-4-2015

Met ons gezin geweest, een Privezwembad het uitzicht, relaxen op het terras, bbq en genieten van de omgeving, in 1 woord "geweldig"! Een uur rijden van een uitgestrekt wintersport gebied. Wij komen in de zomer nogmaals terug met ons gezin!
Gereisd met jonge kinderen in maart 2015

Genoten!

Fam. Tiller, 19-9-2011

Goed uitgerust chalet, alles erop en eraan, netjes en schoon. Heerlijk rustige omgeving, en veel privacy bij het grote prive zwembad!
Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Bellevue in Beaulieu (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Bellevue scoort een 9.65 uit 10 op basis van 4 reviews.