Bed and Breakfast Auberge du Précontent

Bed and Breakfast Auberge du Précontent
Auberge du Précontent
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Auberge du Précontent bij:

16 reviews over Bed and Breakfast Auberge du Précontent in het Nederlands

Rust.

Dick en Astrid, 5-6-2017

Wij hebben hier alleen maar gegeten en een gezellige muziekavond mogen meemaken.Het eten is heel goed en de sfeer en eenheid met de andere gasten erg gezellig.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig

Frank en Erna van den Brink -Koning, 2-10-2016

We hebben enorm genoten.

De plek was fantastisch, de omgeving prachtig, het huisje heel praktisch.

We vonden het leuk dat we af en toe aan konden schuiven met eten, om te genieten van Marcels kookkunsten. Sowieso elke ochtend een vers gebakken stokbroodje aan de deur. Marcel en Elly doen er heel veel voor om het hun gasten naar hun zin te maken, spreken sowieso 4 talen, wat heel handig is, en genieten, als de gasten ook genieten.,. Ze zijn niet te beroerd om een extraatje te doen voor speciale wensen van gasten.

Dat wordt gewaardeerd. Ook de vele tips voor wandelingen en uitjes in de buurt is heel fijn. Het afgezette weitje met het prachtige uitzicht is een pré, zowel voor kleine kinderen alsook voor honden.

Kortom wij hadden een supervakantie op een superplek met supergastvrouw en gastheer dank jullie wel En heel veel succes voor de toekomst.

Gereisd met partner in september 2016

een echte aanrader

dirk en patsy nollet, 5-1-2016

Nederlandse gastvrijheid en vriendelijkheid in een puur Frans kleedje.......

Ongelooflijk qua prijs, ontbijt, ligging, rust en service....

wij komen terug

Gereisd met partner in december 2015

Warm onthaal in een sfeervolle chambres d'hotes

John, 11-9-2015

In juli 2015 verbleven wij twee dagen bij Elly en Marcel en hun lieve hond Sydney in hun gezellige, typisch Franse huis/restaurant. De ontvangst was hartelijk, het verblijf 'warm' en gezellig. De kamer en badkamer zijn ruim, de bedden uitstekend. Elly zorgt voor een heerlijk ontbijt (van een plaatselijke boer komen kaas, boter en de lekkerste fromage blanc die wij ooit in Frankrijk hebben gegeten), Marcel kookt geweldig en de door hem opgemaakte borden zijn plaatjes. Kortom: uitstekende gastheer en -vrouw. Tussen de middag wordt het restaurant goed bezocht door Fransen die de lunch komen gebruiken, wat voldoende zegt over de authentieke Franse sfeer (een lekker Nederlands of Belgisch biertje wordt ook geschonken!). De chambres d'hotes ligt heel rustig, midden in de natuur. De mooie, heuvelachtige omgeving biedt voor elk wat wils: wandelen en fietsen, oude dorpjes en stadjes met mooie kerken, leuke markten en diverse kastelen.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2015

Helemaal geweldig!

Familie van de Cruijs, 22-8-2015

Wij kwamen zonder reservering. Marcel en Elly stonden meteen klaar om een extra bed te plaatsen voor onze zoon. Gebruik gemaakt van table d'hotes met de complimenten aan de kok.

De volgende dag besloten om nog een nachtje te blijven en te eten om de prachtige omgeving te verkennen. Die nacht hebben we geslapen in de zeeeeeeer ruime familiekamer.

Het is een mooie locatie om te verblijven bij zeer hartelijke mensen. Wij komen zeker nog een keer terug.

Tip: ook voor Marcel en Elly bezoek het oldtimer museum bij Lyon in het kasteel, het was prachtig

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Hartelijke gastvrouw

Ad, 24-8-2014

We hebben hier heerlijk gegeten na onze wandeling naar de watervallen van Piserotte. Bij de herberg hadden we de auto geparkeerd en na afloop hebben we onszelf getrakteerd op het menu de jour voor 12,50 euro. Hier krijg je dan 4 gangen voor. Waar vind je dat nou in Nederland?
    Gereisd met partner in augustus 2014

gastvrij onthaal

Helmi, 11-1-2014

we zijn met zeer veel plezier hier te gast geweest. de auberge ligt erg rustig, een plek voor wandelaars en of rustzoekers. de kamers zijjn netjes en schoon en de bedden zijjn prima. we werden warm welkom geheten door de gastvrouw en gastheer. het was er erg gezellig en gemoedelijk en het eten is verrukkelijk. we komen graag nog een keer terug.
    Gereisd met vrienden in april 2013

Een warm oprecht welkom

John Schulpen, 23-9-2013

We werden zeer warm welkom geheten. Een mooie omgeving waar we in de praktijk helaas weinig van gezien (op doortocht) hebben. Lekker diner en uitgebreid ontbijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Er wordt nog hard gewerkt om het voor de (toekomstige) klanten nog aantrekkelijker te maken. Nu al een heel mooie accommodatie om voor korte of langere termijn te vertoeven.
    Gereisd met partner in juli 2013

Geweldige wandelgebied

Jo Bogers, 20-9-2013

Fantastisch uitzicht vanuit onze gîte. Natuurschoon is heel rustgevend. De eigenaren zijn heel behulpzaam en vriendelijk.

Er zijn ook zoveel leuke middeleeuws dorpjes in de omgeving waar genoeg te zien is.

Gereisd met partner in september 2013

Toplocatie!

Fam Sonnemans, 6-8-2013

Een prachtige locatie met een topkok en mooi ingerichte kamers. De service was goed en de lieve hond maakt de locatie zeker kindvriendelijk.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Auberge du Précontent in Arfeuilles , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Auberge du Précontent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Auberge du Précontent scoort een 9.48 uit 10 op basis van 17 reviews.