Vakantiehuis La Mirabellae (in Gigouzac)

Vakantiehuis La Mirabellae (in Gigouzac)
La Mirabellae (in Gigouzac)

1 review over Vakantiehuis La Mirabellae (in Gigouzac) in het Nederlands

NOOIT MEER!!!!

Nicole Bronzwaer, 8-8-2008

Voor de vierde keer naar de streek rond Monflanquin, we verheugden ons er enorm op.

Twee weken bij de familie Kommer op Le mayne de Boulede, elk jaar weer een feest en omdat alles al volgeboekt was, een weekje in La Mirabelle.

Helaas bleek bij aankomst dat de eigenaren het niet zo nauw hadden genomen met de schoonmaak. Het beddengoed was overduidelijk gebruikt en het bestek was niet of slecht afgewassen en vervolgens teruggelegd in de la.

We hebben onmiddellijk gereclameerd bij de sleutelhouders, een Engels koppel, die ons verzekerden dat de eigenaren niet wilden dat zij iets zouden doen in het huis omdat overal voor gezorgd was door henzelf. De reactie van de eigenaar, mister Sharman zal ik u onthouden, maar was allesbehalve vriendelijk. Hij waagde het zelfs te dreigen ons een schadevergoeding te laten betalen en de volgende huurders eruit te zetten. Een bijzonder onprettig heerschap.

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Mirabellae (in Gigouzac) in Villeréal (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Mirabellae (in Gigouzac) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Mirabellae (in Gigouzac) scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.