Camping Fontaine du Roc ***

8,8

5 reviews over Camping Fontaine du Roc in het Nederlands

Heerlijke en rustige gezinscamping

Marieke, 3-8-2017

Super camping en erg geschikt met kleine kinderen. Camping onlangs overgenomen door Franse eigenaren en deze zijn zo ontzettend aardig. Sanitair is wat verouderd, maar heel schoon. 1x per week wordt er een gezamenlijke maaltijd georganiseerd. Eg leuk! Zwembad is perfect voor de kinderen. Enige wat fijn zou zijn was als er nog kussens op de ligstoelen bij het zwembad worden geplaatst.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

fantastische camping

Petra en Hans, 23-7-2017

Kleine rustige camping, mooi gelegen met zwembad, eetgelegenheid en super vriendelijke beheerders. Mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Zowel met als zonder kinderen een prima plek.
Gereisd met partner in juli 2017

een gevoel van 'thuiskomen'

hans & griëtte, 20-8-2016

op de gezellige warme camping is het goed vertoeven.

kamperen zoals het hoort, gezelligheid, mooie ruime plaatsen, leuke contacten maken met de mensen om je heen, je kinderen vertrouwd vrij kunnen laten bewegen op een kleinschalige verzorgde camping, goed vertoeven aan het ruime zwembad met heerlijke houten ligstoelen en parasols inclusief een tafeltje erbij, een gezellige bar waar je kan genieten van een drankje of lekker vers hapje eten, animatie voor ieder wat wils zoals BBQ / disco zwemmen / pony rijden / kinderbingo en nog veel meer.

Joke en haar team weten de mensen het warme gezellige vakantie gevoel te geven waar je na een jaar hard werken naar verlangd om je accu op te laden.

wij komen hier nu al meermaals in steeds wisselende sfeer (tent,caravan,camper & motor) elke keer geeft het ons en gevoel van thuiskomen!!

we gaan hier zeker weer terugkeren om te delen in de positiviteit van joke en haar team en raden dit anderen ook zeer zeker aan die ervoor open staan.

joke ga zo door !!

Gereisd met partner in augustus 2016

Wat een topcamping

Henk en Joke, 13-6-2011

We zijn hier een week in het voorjaar 2011 geweest en hebben genoten van de camping plus Joke en de gezelligheid en de tips voor bezoeken die ze ons gegeven heeft. Het was even afkicken nadat we bij haar geweest zijn. Het sanitair was goed, nieuw , schoon en lekker warme douches. Een camping om te onthouden.

Henk en Joke

Gereisd met partner in mei 2011

Voor ons niet meer

Familie, 20-8-2010

We zijn er geweest met 2 families. De camping is mooi, zeker het zwembad en wordt goed onderhouden. Wat ons echter heeft besloten om hier niet weer na toe te gaan is de eigenaresse.

Deze dame kan het gewoon niet aan. Ondanks dat ze haar best probeert te doen, lukt het haar eenvoudig niet om het de gasten naar de zin te maken.

Het toppunt was het luidruchtig afsnauwen van een paar kinderen in het zwembad. Het eten is daar ronduit teleurstellend voor de prijs die men moet betalen. WIl je naar deze omgeving zoek dan een andere camping. Wij gaan er niet meer heen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fontaine du Roc in Villeréal (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fontaine du Roc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Fontaine du Roc scoort een 8.82 uit 10 op basis van 5 reviews.