Hotel La Bastide

Hotel La Bastide
8,8

Uitstekend

2 reviews over Hotel La Bastide in het Nederlands

Super leuk hotel, absoluut naar toe gaan!

Tea Pechtold, 28-5-2017

Wij waren op doorreis en waren net een uurtje onderweg toen wij door Villefranche kwamen, niet op zoek naar een plekje voor koffie. Maar we reden er langs en riepen allebei, even stoppen dít ziet er leuk uit!!

Wát een super leuke plek. De koffie was heerlijk met allerlei lekkers erbij, het terras zeer uitnodigend. De brochure hebben we meegenomen want één ding weten we zeker. Volgende reis naar Frankrijk plannen we zo dat we er kunnen slapen. Op tijd aankomen, heerlijk genieten van het zwembad wat erbij hoort en dan ons laten verwennen door het heerlijke eten. Lekker slapen daar, TOP!

Natuurlijk ook even een plasje doen... goede controle van de rest van een establishment...... net zo schoon en helder, ook TOP!

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk!

de vos, 4-8-2012

We kwamen per toeval in dit restaurant terecht.

De eigenaar en zijn vrouw waren zeer vriendelijk en maakten een heerlijk drie-gangen menu voor ons en onze kinderen van 11 en12 jaar.

Het eten was niet goedkoop, maar zeer smakelijk!

De gastvrouw had veel kennis van zaken en alle ingredienten waren uit de streek.

We bevelen het restaurant zeer zeker aan!

Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Bastide in Villefranche-du-Périgord (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Bastide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Bastide scoort een 8.78 uit 10 op basis van 2 reviews.